Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Pelattu:29.4.2020
Pelissä mukana:Lyra Turner, Yuna Tanaka ja Jose Da Silva
Peliaika:7h ^^
Pelin ajankohta:7.5.2020 Myöhäinen ilta
Pelipaikka:Divinan mökki
Tiivistelmä:Korpparit olivat sopineet näkevänsä samassa paikassa ja rentoutuvan vähän vielä kolmestaan. Joten, Lyra oli ensimmäisenä odottamassa porukkaa. Tällä kertaa teinit olivat varautuneet paremmin mm. pienellä syötävällä ja juotavalla. Ilta sujui rattoisasti, Lyra lähinnä kiusasi Yunaa ja kutitteli tuota. Korpparit puhuivat syvällisiä aina välillä kun kikatukseltaan kerkesivät. Lyra ja Yuna pussailivat ja halailivat hyvällä tuulella. Kolmikko jäi nukkuun mökkiin ja valuivat vaivihkaa aamulla aikaisin takaisin sisälle.

//20 pistettä -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Pelattu:5.5.2020
Pelissä mukana:Lyra Turner ja Yuna Tanaka
Peliaika:7h
Pelin ajankohta:8.5.2020 iltapäivä/ilta
Pelipaikka:Korpparityttöjen makuusali
Tiivistelmä:Pienen väsyttävän päivän jälkeen Lyra oli rojahtanut vain sänkyyn lepään. Yuna liittyi seuraan ja tytöt alkoivat varovasti kysellä toisilta edellisillasta. Lyra ei ollut ihan varma oliko pussailu ollut vain... pussailua vain jotain enemmän. Hän ei olisi tahtonut myöntää, että on ihastunut Yunaan. Eikä hän edes tajunnut missä vaiheessa, mutta tuon kanssa pussailu tuntui enemmän oikealta. Lyran vahvuuksia ei kuitenkaan nämä keskustelut olleet, ja Lyra välttelikin varsinaista aihetta kertomalla hormonien toiminnasta. Yuna ei kuitenkaan jaksanut kuunnella Lyran luennointia hormoneista, joten suuteli tyttöä jälleen. Tällä kertaa vesiselvänä. Lyraahan tämä ei haitannut ollenkaan. Lopulta kaksikko sopivat että seurustelevat <3 Lyra kutsui Yunan myös kesäksi heille, ainakin käymään jos ei muuten. Molemmat kertoili perheestään yms muuta söpöä.

//21 pistettä -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Pelattu:4.5.2020
Pelissä mukana:Lily West, Aiden Morgan ja Carter Lane
Peliaika:3h
Pelin ajankohta:5.5.2020 ilta
Pelipaikka:Luihuisten tuvan oleskeluhuone
Tiivistelmä:Lily ärsytti Aidenia olemassaolollaan ja kaksikko riiteli äänekkäästi. Keskustelu eskaloitui kaksintaisteluksi, Carter tuli Lilyn apuun (oikeasti häntä kiinnosti vain ilmeisemmin tietää, miksi kaksikko riitelee). Välienselvittelyn ja haukkumisen loppumainingeissa Carter ja Lily saivat tainnutettua Aidenin ja lähtivät karkuun.

//15 pistettä -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Pelattu:4.5.2020
Pelissä mukana:Lily West ja Carter Lane
Peliaika:2h
Pelin ajankohta:5.5.2020 ilta, tappelun jälkeen
Pelipaikka:Pihamaat, jossain linnan seinänvieruksella
Tiivistelmä:Carter ja Lily lähtivät tainnuttamisen jälkeen karkuun ja juoksivat ulos. Molemmat sytyttivät tupakan ja päällimmäinen keskusteluaihe oli mistä Aiden tiesi Lilyn ja Carterin lapsesta. Kumpikaan ei keksinyt syyllistä. Carter mainitsi haluavansa Doran huoltajuuden ja sanoi olevansa valmis olemaan isä tuolle. Lily lupasi auttaa Carteria saamaan huoltajuuden, mutta sanoi itse kyllä lähtevänsä Kanadaan. Carter saisi Lilyn puolesta yksinhuoltajuuden, kunhan hän saisi tavata lasta säännöllisesti. Kaksikon keskustelu oli oikein rauhaa rakastava, ehkä tämäkin kaksikko on kasvanut jossain välissä?

//11 pistettä -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Pelattu:7.5.2020
Pelissä mukana:Lily West ja Rafael Hawkes
Peliaika:n.2h
Pelin ajankohta:7.5.2020 tuntien jälkeen
Pelipaikka:Joku tyhjä luokkahuone
Tiivistelmä:Rafael oli kokenut velvollisuudekseen jutella Lilylle. Lily ei pitänyt Rafaelin lähestymistavasta yhtään, sillä poika oli suurin piirtein syyttämässä häntä siitä että tappeli Aidenin kanssa VAIKKA Aiden koko sotkun aloittikin. Rafael yritti pehmittää Lilyä, ja lopulta Lily raotti sanaista arkkuaan ja kertoi muunmuassa mitä Aiden oli sanonut päin naamaa. Lily kysyi myös Rafaelilta, että onko tuo juorunnut Dorasta Aidenille ja Rafael kielsi. Lily uskoi tämän, sillä Rafael oli kuitenkin luotettava. Rafael sai sulatettua jäävuorta hieman tuikkukynttilällä ja Lilykään ei vedellyt Rafaelia pitkin korvia.

//11 pistettä -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
José Da Silva
Lahna
Viestit: 624
Liittynyt: 1. Tammikuuta 2020, 20:20
Tupa: Korpinkynsi

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja José Da Silva »

Pelattu: 25.4.
Pelissä mukana: José Da Silva, Lyra Turner ja Yuna Tanaka
Peliaika: noin 7h
Pelin ajankohta: 25.4. ilta/yö
Pelipaikka: Korpparitupa, Crimsonin huone ja Divinan mökki
Tiivistelmä: Lyran ehdotuksesta korpparin enemmän tai vähemmän kiltit teinit varastivat professori Crimsonilta pilveä (ja yllättyivät huoneen alaluokkaisista suojauksista) ja siirtyivät entisen rehtorin mökkiin niin sanotusti "viihteelle". Jose väsäsi bongin ja aloittelun jälkeen ilo saattoi alkaa. Korpparit jakoivat salaisuuksiaan ja Josekin sai varmistuksen epäilyihinsä. He viettivät mökissä toooodella pitkän illan, mutta selviytyivät kuitenkin ehjin nahoin takaisin tupaan.

//10 pistettä (-50 % myöhästymisestä) -Caine
Avatar
José Da Silva
Lahna
Viestit: 624
Liittynyt: 1. Tammikuuta 2020, 20:20
Tupa: Korpinkynsi

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja José Da Silva »

Pelattu: 29.4.
Pelissä mukana: José Da Silva, Lyra Turner ja Yuna Tanaka
Peliaika: reilu 7h
Pelin ajankohta: 7.5. ilta/yö
Pelipaikka: Divinan mökki
Tiivistelmä: Korpparit päättivät ottaa uusinnan hauskasta illasta ja tapasivat Divinan mökillä. Yuna oli onneksi varannut mukaan kurpitsamehua ja ilta sujui hyvin (Lyran ja Yunan osalta läheisissä merkeissä). Jose nauroi noiden läheisyydelle ja ajatteli heidän olevan match made in heaven, vaikka etenkin Lyra jaksoi ahkerasti väittää heidän olevan vain kavereita. Iloiset teinit hukkasivat nenänsä ja Jose konttaili riemuissaan ympäriinsä. Korpparit jäivät lopulta mökkiin yöksi ja Josen nukkui sohvalla kuin tukki.

//10 pistettä (-50 % myöhästymisestä) -Caine
Avatar
José Da Silva
Lahna
Viestit: 624
Liittynyt: 1. Tammikuuta 2020, 20:20
Tupa: Korpinkynsi

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja José Da Silva »

Pelattu: toukokussa :D
Pelissä mukana: José Da Silva ja Yuna Tanaka
Peliaika: 17.5.
Pelin ajankohta: lounaan jälkeen
Pelipaikka: Korpparitorni
Tiivistelmä: José oli vahingossa nukkunut ohi sekä aamiaisesta, että lounaasta ja saapui oleskeluhuoneeseen kuolleen näköisenä. Yunalla onneksi oli ruokaa, jota tarjosi tuolle auliisti. He juttelivat kesäsuunnitelmista ja perhehuolista. Jose intoili vielä vähän kesätyöpaikastaan. He puhuivat taas myös vanhemmistaan ja Jose avautui Yunalle vaihteen vuoksi. Jose myös myönsi Yunalle ääneen, että pelkää. Joselle tuli hyvä mieli Yunan sanoista ja vatsakin täyttyi hieman.

//5 pistettä (ei tietoa pelin kestosta, joten pisteytetty 1 h mukaan) -Caine
Avatar
Lazlo Silverstein
Lahna
Viestit: 527
Liittynyt: 15. Joulukuuta 2016, 20:46
Tupa: Rohkelikko

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Lazlo Silverstein »

Moi olen Lazlo, enkä enää edes yritä ilmoittaa näitä pelijärjestyksessä.

Pelattu: 31.5.2020
Pelissä mukana: Zachariah O'Gara & Lazlo Silverstein
Peliaika: ~3h?
Pelin ajankohta: 22.5.2020, ilta
Pelipaikka: Rohkelikon oleskeluhuone
Tiivistelmä: Lazlo luki kirjaa ja O'Gara tuli siihen sohvalle istumaan ja juttelemaan. Morganin pyyntö ja sanat mielessään Lazlo yrittikin jutella O'Garan kanssa, joka kai taisi nyt pitää häntä kaverinaan (jos Morgania oli uskominen). Pienoinen erhe oli ottaa puheeksi Morganin Morganin syntymäpäivien jatkoilla sanottu vinkki, mutta Lazlo vain yritti perustella sitä, ettei ilta ja Morganin käytös ollut ikävää. O'Gara ei onneksi ihan vaatimalla vaatinut saada tietää siitä, että mikä se oli ollut. Tämän lisäksi tuli juteltua vähän ööö omista estoista, ja miten ne ovat turhia (ei Lazlon valitsema puheenaihe), minkä jälkeen O'Gara ehdotti toistamiseen, että he voisivat tehdä jotakin. Lazlo vähän yllättyi tästä, mutta periaatteessa se oli ihan otollinen ehdotus, kun otti huomioon Morganinkin pyynnön.

Peli jäi kesken.

//16 pistettä -Caine
Lazlo Silverstein, Rohkelikko, 7. lk, valvojaoppilas
”You don't know what you deserve / That's why you end up hurt
But you never listen / Take my advice as criticism / Then make the worst decisions”

avatar: Black Clover, Secre <3 / text: girl in red, You Stupid Bitch
Avatar
Lazlo Silverstein
Lahna
Viestit: 527
Liittynyt: 15. Joulukuuta 2016, 20:46
Tupa: Rohkelikko

Re: Chatpelin ilmoittaminen (2019-2020)

Viesti Kirjoittaja Lazlo Silverstein »

Pelattu: 30.5.2020
Pelissä mukana: Jeremiah Collins & Lazlo Silverstein
Peliaika: ~3h?
Pelin ajankohta: 20.5.2020, ennen illallista
Pelipaikka: Kirjasto, parannuskirjojen hylly
Tiivistelmä: Lazlo oli ihan vain katselemassa, mitä kirjoja koululla oli liittyen aiheeseen x, kun Collins yllätti hänet saman kirjahyllyn luota. Collinsin kanssa tuli juteltua valvojaoppilasjutuista ja siitä tendenssistä, että ihmisten arviointikyky heikkenee lukuvuoden loppuessa. Lazlo tosin muisti sen, että Jayden oli jo aiemmin ehdottanut sitä, että Lazlo sytyttäisi Jaydenin palamaan. Collinskaan ei ihan ymmärtänyt tuota, mutta jotenkin kai piti Lazloa järkevämpänä kuin häntä itseään 6. luokkalaisena. Lazlo oli asiasta toista mieltä. Tämän lisäksi keskusteltiin myös hieman Collinsin opiskeluaikeista ennen kuin Lazlo antoi hänen jatkaa ööö kirjojen lukemista.

//16 pistettä -Caine
Lazlo Silverstein, Rohkelikko, 7. lk, valvojaoppilas
”You don't know what you deserve / That's why you end up hurt
But you never listen / Take my advice as criticism / Then make the worst decisions”

avatar: Black Clover, Secre <3 / text: girl in red, You Stupid Bitch
Viestiketju Lukittu