Carla Mist

Eronneiden, valmistuneiden tai muuten AM:ista poistuneiden hahmojen hahmoesittelyt

Valvoja: Tylypahkamafia

Carla Mist
Uusi jäsen
Tupa: Puuskupuh

Carla Mist

Viesti Kirjoittaja Carla Mist »

Nimeni on: Carla Mist
Sukupuoli: tyttö
Olen syntynyt kesäkuun 20. päivä, vuonna2003. Joten olen 11 vuotta.
Asemani on siis oppilas
Tupa: Puuskupuh

Ulkonäköni: Olen 135 cm pitkä ja painan 35 kg. Kasvoissani on vielä jonkun verran lapsen pyöreyttä. Hiukseni ovat väriltään vaalean ruskeat. Hiusteni pituus on ristiselkään asti. Hiukseni ovat piikkisuorat, mutta haluaisin niiden olevan lainehtivat. Pidän hiuksiani usein kiinni, niin että minulla on kaksi saparoa tai kaksi lettiä. Muita kampauksia kun en vielä osaa tehdä. Pukeudun lähes aina mekkoon, joita minulla on paljon erivärisiä. Mekon kanssa käytän polvisukkia, nilkkasukkia tai sukkahousuja. Sukkahousut ovat väriltään ruskeita ja harmaita. Sukat valitsen aina samanvärisiksi kuin se mekko minkä puen. Kesällä kuljen paljain varpain tai sitten minulla on jalassani sandaalit. Talvisin käytän yleensä kumisaappaita, vaelluskenkiä tai toppakenkiä. Haluaisin kävelykengät, mutta äitini ei ole vielä suostunut niitä ostamaan, kun ne ”kuulemma pilaa jalat jos niitä käyttää aina ja näin pieni lapsi ei vielä sellaisia tarvitse.” (Näin äitini Rosanne sanoo minulle ja isälleni Casperille)

Luonteeltani olen uusien ihmisten seurassa hyvin ujo, saatan vastata ääneen tai kuiskaamalla tai sitten en vastaa ollenkaan, ennen kuin vähän tutustun uuteen ihmiseen. Kun rohkaistun ja tunnen edes vähän ihmisiä, muutun yleensä jonkin verran puheliaammaksi ja isäni onkin viimeaikoina ollut ihmeissään kanssani, kun esiin on noussut uusi luonteenpiirre, toimin ja sanon asioita, ennen kuin ajattelen mitä olen tekemässä. (Toisinaan tästä seuraa hyvää ja toisinaan huonoa.)

Perheeni: Perheeseeni kuuluvat äitini Rosanne ja isäni Casper Mist. Meillä on myös kissa nimeltä Alice.

Muuta: En syö karkkia