Surffiunelmia

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Laura Alword
Odobenus rosmarus
Viestit: 71
Liittynyt: 30. Elokuuta 2015, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Laura Alword »

//varattu Lauran ja Acen pelille//

Laura käveli ulkona reippaaseen tahtiin kissansa kanssa. Tyttö saapui linnalle ja astui sinne sisään. Hän päätti lähteä vähän kiertelemään koulua, koska ei ollut sitä hetkeen tehnyt. Laura kipusi portaat ylös ja päätti kääntyä vasemmalle. Hän katseli ympärilleen ja päätti istua erääseen nurkkaan. Tyttö otti kissan syliinsä ja alkoi rapsutella sitä.
"Minulla on hirveä ikävä Italiaa.." Hän mutisi. "Ja varsinkin surffausta."
Kissa naukaisi ja alkoi kehräämään tytön sylissä. Laura kaivoi olkalaukustaan kirjan, joka kertoi surffauksesta.
"Kunpa voisin taas surffata" Hän huokaisi.
Tyttö oli ollut jo muutaman päivän hiukan allapäin, koska Kokkojuhlissa hän oli vahingossa juonut alkoholi juomaa. Laura pelkäsi, että hänen surffaus-uransa olisi pilalla sen takia. Hän yritti sysätä ne ajatukset pois mielestään ja keskittyä surffaus-kirjaansa, vaikka se olikin vaikeaa.
7-luokkalainen Rohkelikko



Toisia hahmojani: Lily Fintton & Euan Alword

Avatarin on piirtänyt Ciarán
Avatar
Ace Keurong
Taikuri
Viestit: 31
Liittynyt: 25. Elokuuta 2015, 21:08
Tupa: Puuskupuh

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Ace Keurong »

Syksy oli alkanut suurimmalta osin mukavasti, lukuunottamatta ehkä kokkojuhlaa, joka olisi voinut mennä paremminkin. Sen lisäksi tuntui siltä, että Acella riitti tekemistä vähän liikaakin - teatterikerhoa, treenausta, fletkumatojengin tietoiskuihin osallistumista, läksyjäkin... niin, ja hänen piti vielä selvittää, oliko järveen mahdollista jotenkin taikoa aaltoja. Tämän syksyn osalta surffaaminen oli ehkä jo vähän myöhäistä, ellei sitten ehkä märkäpuku päällä, ettei aivan paleltuisi. Ei sillä, että hänellä olisi märkäpukua. Se saattaisi näyttää varsin typerältä.

Ikuisesti kiireisenä Ace olikin nyt matkalla läpi linnan taas uuteen tehtävään - mitä hänen pitikään tehdä tällä kertaa? Jotain teatterikerhoon liittyvää? Niin se varmasti oli. Muistellessaan tehtävälistaansa hän huomasi silmäkulmastaan tutun hahmon istuvan käytävän nurkassa: häntä itseään hieman vanhempi rohkelikkotyttö, joka silitteli myöskin tutun näköistä kissaa. Poika pysähtyi päästyään tytön kohdalle, ja katsoi häntä tavoitellen ystävällistä hymyä, vaikka hänen syyllisyydentuntonsa sai ilmeen muuttumaan hieman vähemmän iloiseksi.

"Hei", hän aloitti, hieman epäröiden. Ace ei ollut ollenkaan varma siitä, että tyttö haluaisi puhua hänelle. Mutta silti hänen täytyisi ainakin pyytää anteeksi, ja sitten jättää tyttö taas rauhaan, jos hän niin haluaisi.
"Tapasimme aiemmin kokkojuhlissa, ja... olen todella pahoillani siitä, mitä siellä tapahtui", hän jatkoi. "Tein todella typerästi. Minun ei olisi pitänyt antaa sinulle sitä pulloa."

"Ja anteeksi siitä kissajutustakin... Onneksi hän näyttää olevan nyt tallessa", Ace vielä lisäsi, nyökäten kissaan. Eläin vaikutti todellakin varsin tyytyväiseltä omistajansa sylissä, sikäli mikäli Ace ymmärsi mitään eläimistä.
"En tainnut edes muistaa esittäytyä - Ace Keurong, Puuskupuhista."
in the daylight anywhere feels like home
For all your loyal mate, cheerer-upper, and Aussie boy needs, there's Ace Keurong
Avatar
Laura Alword
Odobenus rosmarus
Viestit: 71
Liittynyt: 30. Elokuuta 2015, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Laura Alword »

Laura löysi kiinnostavalta vaikuttavan luvun kirjastaan. Luku käsitteli surffauspukuja ja siinähän yhdistyi kaksi tytön lempi asiaa, surffaus ja vaatteet. Hän luki kirjaa innoissaan, koska siinä oli hänelle monia uusia asioita. Kirjan välissä oli myös pieni mainos, jossa kaupattiin surffauspukuja. Hän selasi sitä hetken ja löysikin muutaman kivan puvun, jotka hän päätti tilata.
"Näissä voi kyllä olla aika kylmä surffata syksyllä.. Tai no eihän täällä pysty edes surffaamaan, joten ei se haittaa"Laura totesi. "No, ainakin on sitten valmiina, kun niitä tarvitsee"

"Hei", kuului jostain Lauran lähettyviltä.
Tyttö käänsi päänsä äänen suuntaan ja näki tutun pojan siinä.
"Tapasimme aiemmin kokkojuhlissa, ja... olen todella pahoillani siitä, mitä siellä tapahtui", poika jatkoi. "Tein todella typerästi. Minun ei olisi pitänyt antaa sinulle sitä pulloa."
Laura katsoi hetken poikaa miettien mitä vastaisi.
"Ei se mitään.. Minähän itse halusin maistaa sitä!" Tyttö vastasi hymyillen.

"Ja anteeksi siitä kissajutustakin... Onneksi hän näyttää olevan nyt tallessa", poika lisäsi.
Laura halasi kissaansa, kun tapaus mainittiin, sillä se oli ollut kamalaa.
"Ei sekään ollut sinun vikasi! Minähän sinuun törmäsin!" Tyttö sanoi.
"Onneksi Edward ei ole sen jälkeen karannut", Laura totesi.
"En tainnut edes muistaa esittäytyä - Ace Keurong, Puuskupuhista." Poika esittäytyi.
Tyttö keräsi nopeasti tavaransa ja nousi ylös.
"Laura Alword, Rohkelikosta" Hän esittäytyi hymyillen.
7-luokkalainen Rohkelikko



Toisia hahmojani: Lily Fintton & Euan Alword

Avatarin on piirtänyt Ciarán
Avatar
Ace Keurong
Taikuri
Viestit: 31
Liittynyt: 25. Elokuuta 2015, 21:08
Tupa: Puuskupuh

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Ace Keurong »

Ainakaan Laura ei ollut enää vihainen kokkojuhlien tapahtumista. Ace tunsi olonsa silti syylliseksi, mutta oli ainakin hyvä, ettei hän ollut täysin pilannut välejään tytön kanssa. Ace ojensi kätensä, sekä auttaakseen Lauran ylös, että kätelläkseen häntä. Tytön esittäydyttyä hän vaikutti tunnistavan nimen.
"Alword?" hän toisti. "Sinäkö olet Laura Alword? Olenkin etsinyt sinua!" poika sanoi innokkaalla äänensävyllä, hymyillen iloisesti. "Kuulin Lily Finttonilta - hän on kanssani samassa tuvassa - tai varmaan tiesitkin sen jo, jos kerta tunnet hänet - että saattaisit olla kiinnostunut teatterikerhoon liittymisestä! Hän sanoi, että voisit olla erityisen kiinnostunut, tuota..."

Poika jäi hetkeksi kaivelemaan muistiaan, näyttäen pohtivalta. "Ohjaajan hommista? Lavastajan? Ei... ah! Puvustajan!" hän viimein sanoi, lyöden kätensä kevyesti yhteen tyytyväisen ilmeen levitessä hänen kasvoilleen. Puvustajahan se oli ollut, eikö? Hän muisti selittäneensä Lilylle teatterin eri tehtäviä, ja että Lily oli jonkin niistä kohdalla maininnut Alwordin, mutta hän ei ollut enää täysin varma, oliko kyseessä tosiaan ollut puvustajan tehtävä. Mutta pianhan se selviäisi.
in the daylight anywhere feels like home
For all your loyal mate, cheerer-upper, and Aussie boy needs, there's Ace Keurong
Avatar
Laura Alword
Odobenus rosmarus
Viestit: 71
Liittynyt: 30. Elokuuta 2015, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Laura Alword »

Laura tarttui pojan käteen ja kätteli tätä.
"Alword?" Poika toisti hänen nimensä. "Sinäkö olet Laura Alword? Olenkin etsinyt sinua!"
"Juu, kyllä minä olen.. Miksi olet etsinyt minua?" Tyttö ihmetteli.
"Kuulin Lily Finttonilta - hän on kanssani samassa tuvassa - tai varmaan tiesitkin sen jo, jos kerta tunnet hänet - että saattaisit olla kiinnostunut teatterikerhoon liittymisestä! Hän sanoi, että voisit olla erityisen kiinnostunut, tuota..."
"Keneltä? Anteeksi, mutta en tunne ketään Lily Finttonia" Laura sanoi. "Teatterikerhoon? Enhän minä edes osaa näytellä!"
Lily Finttonin nimi kuulosti etäisesti tutulta, mutta vaikka Laura yritti, hän ei muistanut ketään. Äkkiä tytön muisti uteliaan, pienen, punatukkaisen Puuskupuhin.
"Eikun hei! Minä tiedän kuka hän on, mutta en kyllä häntä siltikään tunne. Olen puhunut hänen kanssaan kerran, hän kyseli minulta harrastuksistani ja kerroin surffaavani, ja siitä, että pidän kaikesta muotiin liittyvästä.. " Tyttö kertoi.

Poika ilmeisesti mietti jotain ja kertoi sen jälkeen, että Lily oli suositellut häntä puvustajaksi.
"Puvustaja?" Laura kysyi. "Mistä hän sellaista on keksinyt, että voisin olla puvustaja? En oikein tiedä.. Minulla on kauheasti tekemistä jo valmiiksi.."
7-luokkalainen Rohkelikko



Toisia hahmojani: Lily Fintton & Euan Alword

Avatarin on piirtänyt Ciarán
Avatar
Ace Keurong
Taikuri
Viestit: 31
Liittynyt: 25. Elokuuta 2015, 21:08
Tupa: Puuskupuh

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Ace Keurong »

Ace näytti hämmästyneeltä kuullessaan, ettei Alword tuntenutkaan Finttonia. Hän oli saanut aivan eri käsityksen Finttonin puheista, mutta ehkä hän oli vain itse olettanut liikoja. Niin se varmasti oli. Hänhän ei ollut itse oikeastaan kysynyt, mistä Fintton edes tunsi Alwordin, vaan oli vain iloinnut mahdollisen uuden puvustajan saamisesta mukaan toimintaan. No, se mahdollisuus näytti hieman heikolta tällä hetkellä. Vielä ei kuitenkaan kannattanut ihan periksikään antaa.

"Niinkö? Ehkä hän oletti, että pitäisit puvustuksesta, jos pidät muodistakin..." Ace arveli ääneen, kallistaen päätään. "Mutta ymmärrän toki, jos olet kiireinen! Olisi vain ollut hienoa saada puvustaja mukaan. Eli jos satut muuttamaan mielesi, olet aina tervetullut! Sitä paitsi, olisi hauskaa, jos saisimme lisää surffaajia kerhoon, vaikkei se oikeastaan teatteriin liitykään." Poika virnisti iloisesti. Koulussahan oli yllättävän monta surffaajaa, vaikka Englannissa oltiinkin! Ilmeisesti kylmässä saarivaltiossakin ymmärrettiin hyvien harrastusten päälle.
in the daylight anywhere feels like home
For all your loyal mate, cheerer-upper, and Aussie boy needs, there's Ace Keurong
Avatar
Laura Alword
Odobenus rosmarus
Viestit: 71
Liittynyt: 30. Elokuuta 2015, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Surffiunelmia

Viesti Kirjoittaja Laura Alword »

Poika ei selvästikään vielä aikonut luovuttaa, joten Laura mietti asiaa vielä toiselta kannalta.
"Mm.. No, ehkä minä voisinkin, mutta vain sillä ehdolla, että saan myös lopettaa jos siltä tuntuu." Sanoo korostaen ehtoaan.
Tyttö laski kissan sylistään ja antoi sen lähteä. Edward näytti nauttivan vapaudesta ja pinkaisikin äkkiä kulman taakse.
"Sinäkin surffaat?" Varmistaa vaikka muistaakin hämärästi, että siitä on ollut puhetta.
"Täällä on kyllä vähän paha surffata." Naurahtaa.
"En olisi muuten tuota ehtoa asettanut, mutta pitää vähän treenata, vaikkei se surffaus täällä onnistukaan... Oletko keksinyt mitään miten siihen järveen saisi aallot?"

//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
7-luokkalainen Rohkelikko



Toisia hahmojani: Lily Fintton & Euan Alword

Avatarin on piirtänyt Ciarán
Vastaa Viestiin