Lily naurahti.
"Mitä sitten kuvittelit, että peittäisin silmäni koko kesäksi? Minun suurin hupini tämän arestin aikana on taatusti se, kun postipoika tulee tuomaan meille postia!" Lily sanoi ja huokaisi syvään. Se oli totta. Lily makoilis nurmikolla, lukisi kirjaa, odottaisi postin ja... siinä se. Päivän jännittävin osio. "Kiikarit ovat kyllä loistava idea. Ehkä hankin sellaiset." Lily sanoi oikein pohtivalla äänellä. Ei sillä, ei hän kiikareita tarvinnut. Ainakaan tällä hetkellä. Ehkä sitten, jos hän ei saisi mennä terassillekaan! Sellaiset stalkkerikiikarit olisivat kieltämättä aika hieno asuste tähän kesäloman karanteeniin.
"Koska ajattelin pistää sen pyörimään..." Lily vastasi Romeon kysymykseen. "Se oli ensimmäinen elokuva josta sinä tulit mieleen." Lily sanoi ja hymyili. Hän muisti Romeon mielipiteen ylpeydestä ja ennakkoluulosta, mutta vaikka Romeo ei siitä pitänyt, hän saisi elää sen faktan kanssa, että ylpeys ja ennakkoluulo tulisi olemaan se juttu, mistä Lily Romeon muistaisi.
"Minusta tuntui aina, että jos olisin joku Benneteistä, se olisi Elisabeth. Muuutta taidan muistuttaa enemmän Lydiaa..." Lily pohti.
Ihana kamala kesäloman alku
Moderators: Atlas Ironwood, Sebastian Madison, Tylypahkamafia
-
Lily Perkin
- Taikuri
- House: Ravenclaw
-
Romeo Boleyn
- Taikuri
- House: Slytherin
Re: Ihana kamala kesäloman alku
"Halvat huvit sulla" Romeo huomautti. "Mut ehkä se on ihan ymmärrettävää, joten se sulle suotakoot" hän jatkoi ja otti lattialla paremman asennon. "ostan sulle joululahjaksi kiikarit, jos et sitä ennen ole ostanut" Romeo lupasi Lilylle huvittuneena.
"Muistatko sen leffan ulkoa?" Romeo kysyi Lilyltä. "Eikai sulla ole kesällä joku Jane Austen maratooni?"
"Muistatko sen leffan ulkoa?" Romeo kysyi Lilyltä. "Eikai sulla ole kesällä joku Jane Austen maratooni?"
-
Lily Perkin
- Taikuri
"Eikö se ole hyvä?" Lily kysyi "Että on halvat huvit. Mieti, kuinka halvalla pääset elämässä kun en ole vaatimassa joka loma jotain piiiitkiä matkoja jonnekin kauas ja kalliiseen paikkaan. Vaikka... Balille!" Lily koetti keksiä hyviä puolia. Lily naurahti kun Romeo lupasi ostaa kiikarit. Siinä vasta lahja tyttöystävälle. "Pinkit, glitteriset kiikarit olisi parhaimmat." Lily antoi vinkin. Pinkit glitterkiikarit olisivat oikeasti aika mauttomat, mutta jos mietti sitä, että Romeo ostaisi ne poikien katselua varten niin siihen ne olisivat täydelliset.
"Mikä vika Jane Austen maratonissa olisi?" Lily kysyi Romeolta kiinnostuneena.
"En sanoisi, että osaan sitä ulkoa, mutta on se tullut katsottua muutaman kerran....ja luettua!" Lily myönsi. Ylpeydessä ja ennakkoluulossa ei ollut mitään hävettävää! Toisin kuten joissain muissa Lilyn suosikkielokuvissa...
// Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
"Mikä vika Jane Austen maratonissa olisi?" Lily kysyi Romeolta kiinnostuneena.
"En sanoisi, että osaan sitä ulkoa, mutta on se tullut katsottua muutaman kerran....ja luettua!" Lily myönsi. Ylpeydessä ja ennakkoluulossa ei ollut mitään hävettävää! Toisin kuten joissain muissa Lilyn suosikkielokuvissa...
// Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
-
Romeo Boleyn
- Taikuri
- House: Slytherin
"Mä kyllä haluaisin balille joskus... Se on kuulemma kiva paikka, ja oon nähnyt jotain kuviakin" Romeo totesi hyväntuulisena. "Voidaan mennä vaikka reppureissaan sinne kun ollaan köyhiä ja vapaita" hän jatkoi haaveellisena ja mietti Lilyä bikineissä.
"Ja onhan siis Jane Austen -leffat ihan hyviä, mutta onhan sitä onneksi muutakin. Sitä paitsi parit saavat aina toisensa....tosin James Bond voittaa myös aina kaikessa" Romeo pohti ääneen. "Niin kauan kun et kutsu mua mr. Darcyksi, niin kaikki on hyvin... Tai lue reploja ääneen"
"Ja onhan siis Jane Austen -leffat ihan hyviä, mutta onhan sitä onneksi muutakin. Sitä paitsi parit saavat aina toisensa....tosin James Bond voittaa myös aina kaikessa" Romeo pohti ääneen. "Niin kauan kun et kutsu mua mr. Darcyksi, niin kaikki on hyvin... Tai lue reploja ääneen"
-
Lily Perkin
- Taikuri
"Minäkin olen kuullut Balista paljon hyväää." Lily sanoi hymyillen. "Eikä meistä tule niiiiin köyhiä. Okei, joo, opiskeluja varten varmasti pitää ottaa lainaa, mutta ajattelin kyllä tehdä töitäkin, että saa vähän extrarahaa. Matkailua ja sellaista varten!" Lily selitti pohtivasti. Paljonkohan töitä oikeasti pitäisi tehdä? Ainakin viikonloput. Hyvällä tuurilla hän saisi lisäksi iltavuoroja, jotain lyhyempiä, että hänellä riittäisi aika myös elämiseen ja no, läksyjen tekemiseen.
"Minä pidän onnellisista romansseista.." Lily tuumi Romeolle. Traagisetkin oli hyviä, mutta kyllä niissä onnellisissa oli sitä jotakin. Etenkin nyt kun oma romanssi kukoisti. "Eikös James Bond ole kuuluisa siitä, että sillä on aina pyörityksessä yksi tai useampi nainen?" Lily varmisti Romeolta, ennen kuin alkoi kertomaan omia analyysejaan herran Bondista.
"Lupaan olla kunnolla!" Lily lupasi vielä. Ihan vain että Romeo ennemmin tai myöhemmin katsoisi hänen kanssaan Austeneita. Sitten tyttö huokaisi. "Olisitpa täällä katsomassa näitä minun kanssani. Tässä vieressä. Leipoisin meille jotain tosi hyvää ja voitaisi vain... no, katsella elokuvaa ja vain olla. Ilman puhelimia."
"Minä pidän onnellisista romansseista.." Lily tuumi Romeolle. Traagisetkin oli hyviä, mutta kyllä niissä onnellisissa oli sitä jotakin. Etenkin nyt kun oma romanssi kukoisti. "Eikös James Bond ole kuuluisa siitä, että sillä on aina pyörityksessä yksi tai useampi nainen?" Lily varmisti Romeolta, ennen kuin alkoi kertomaan omia analyysejaan herran Bondista.
"Lupaan olla kunnolla!" Lily lupasi vielä. Ihan vain että Romeo ennemmin tai myöhemmin katsoisi hänen kanssaan Austeneita. Sitten tyttö huokaisi. "Olisitpa täällä katsomassa näitä minun kanssani. Tässä vieressä. Leipoisin meille jotain tosi hyvää ja voitaisi vain... no, katsella elokuvaa ja vain olla. Ilman puhelimia."
- Aurelia Carrow
- Lahna
- Profession: Opettajaharjottelija
"Keksisin kyllä parempaakin tekemistä, kuin leffojen katsominen... tai voitaisiin katsoa leffa, ja keksiä sitten jotain kivaa tekemistä" Virne kuului Romeon äänestä, sillä todellakin hän mietti netflix and chill meininkiä, eritoten sitä chillaus kohtaa. "Olisi kiva olla siellä hipsuttamassa sua samalla, kun nyyhkytät romansseille" hän jatkoi ja mietti automaattisesti kuinka kiva olisi jos Lily oikeasti olisi sylissä ja saisi hipelöidä tuota ihan mielinmäärin kaikessa rauhassa, eikä niin että pitäisi loikkia jonnekin piiloon.
"Jos saisit valita jonkun elokuvan, jonka lopun muuttaisit, niin minkä?" Romeo kysyi ja yritti katkaista ajatuksensa puolipukeisesta Lilystä sylissään. Se ei ollut hyvä ajatus, varsinki ku tyttö oli monen sadan kilometrin päässä eikä näkisi tuota hetkeen. Julma maailma.
"Jos saisit valita jonkun elokuvan, jonka lopun muuttaisit, niin minkä?" Romeo kysyi ja yritti katkaista ajatuksensa puolipukeisesta Lilystä sylissään. Se ei ollut hyvä ajatus, varsinki ku tyttö oli monen sadan kilometrin päässä eikä näkisi tuota hetkeen. Julma maailma.
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.
Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
-
Lily Perkin
- Taikuri
Lily punastui puhelimen toisessa päässä. Vaikka hän oli tottunut siihen, että Romeo vihjaili ja... no, sanoi myös suoraan mitä halusi, tuntui tälläinen huomio hassulta. Lily ei kokenut kuitenkaan olevansa erityisen hyvännäköinen, etenkään siihen verrattuna mitä Romeo voisi saada. Eikä erityisen mielenkiintoinenkaan Danteen verrattuna. Onneksi Romeo sanoi romansseille nyyhkyttämisen, sillä Lily voisi hyvin vaihtaa aiheen siihen! Selkeästi pitäisi harjoitella tälläistä... vihjailevaa puhumista vielä! Niin, että puhe olisi vain vihjailevaa ja Romeolle mieluisaa, eikä mitään epämääräistä hölötystä, mikä oli Lilylle normaalia!
"Hei hei hei!" Lily keskeytti Romeon. "Nyt olet erehtynyt tytöstä, pitikö sinun soittaa Fionalle?" hän kysyi kepeällä äänellä. Fiona kuitenkin oli heistä se, joka romansseille nyyhkytti. "Tosin voisin nyyhkyttää, jos siitä hyvästä saisin sinulta hipsutusta.." Lily pohti vielä ääneen.
Seuraava kysymys Romeolta olikin hyvä. Minkä elokuvan lopun Lily muuttaisi.
"Hmmmm..." Lily hymisi pohtivasti. "Ainakin tähtiin kirjoitettu virhe olisi voinut loppua jotenkin... ei niin masentavasti..." Lily sanoi pienen mietinnän jälkeen. "Tai the spectacular now... sekin tuntui jäävän kesken... Shailene Woodleyn elokuvat ovat kyllä sellaisia, että niistä voisin muuttaa muutaman jutun. Hän on kyllä loistava, mutta silti! Kauhean traagista kaikki." Lily pohti. "Entäs sinä?" Lily kysyi ja tunsi vatsansa murisevan. Pahus.
//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
"Hei hei hei!" Lily keskeytti Romeon. "Nyt olet erehtynyt tytöstä, pitikö sinun soittaa Fionalle?" hän kysyi kepeällä äänellä. Fiona kuitenkin oli heistä se, joka romansseille nyyhkytti. "Tosin voisin nyyhkyttää, jos siitä hyvästä saisin sinulta hipsutusta.." Lily pohti vielä ääneen.
Seuraava kysymys Romeolta olikin hyvä. Minkä elokuvan lopun Lily muuttaisi.
"Hmmmm..." Lily hymisi pohtivasti. "Ainakin tähtiin kirjoitettu virhe olisi voinut loppua jotenkin... ei niin masentavasti..." Lily sanoi pienen mietinnän jälkeen. "Tai the spectacular now... sekin tuntui jäävän kesken... Shailene Woodleyn elokuvat ovat kyllä sellaisia, että niistä voisin muuttaa muutaman jutun. Hän on kyllä loistava, mutta silti! Kauhean traagista kaikki." Lily pohti. "Entäs sinä?" Lily kysyi ja tunsi vatsansa murisevan. Pahus.
//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine