Mökki 4: (huonejakoa?)

Kuva

Valvojat: Atlas Ironwood, Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Avatar
Domenick Chesterfield
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 6. Lokakuuta 2016, 18:10
Tupa: Korpinkynsi

Mökki 4: (huonejakoa?)

Viesti Kirjoittaja Domenick Chesterfield »

“Arvoisa mökkikansa! Hyvät naiset ja herrat! Hyvät mökkitoverit!
Ennen kuin kiirehditään sisään haluaisin huomauttaa, että sisään astuessa vasemman puolimmainen makuupaikka on minun, sillä oikeudella, että olen ainoa tässä mökissä oleva, joka tekee työtä ja joka myös tietää, että murtovarkaat ja muut etuovesta sisään astuessa kävelee heti oikealle koska pitävät oikeaa oikeana valintana vaikka vasen on oikeasti se oikea oikea, mutta ihmisen rajoittunut tiedon kulku on estänyt tämän tiedon kulkeutumista kaikille.
Minä Herra Domenick Chesterfield vaadin oikeuteni toteutumista tässä asiassa.”

Kyllä. Ulkoa opeteltua ja kaikki mahdolliset ristiriitaisuudet ovat jääneet huomaamatta. :]

Toisin sanoin, hieman huonejakoa kenties, jo näin aikaisessa vaiheessa? Enpä tiedä, mutta hahmoni olisi ainakin asian kannalla jo nyt. En tosin tiedä kuinka hyvin hänen sanomansa sai vastakaikua, mutta huonetoive on siis olemassa (1. kerros, ovesta astuessa se vasemmalle sijoittuva), huoneseura -toivomusta ei.

Olen jo vähän senkin ajatuksen oma, että jotkut ryntäisivät sisälle ilman hänen hienon ulkoaopetellun puheen loppuun asti kuuntelua.

Jos huonetoive ei toteudu jostain sattuneesta syystä, kannattaa varautua siihen, että etuoven ulkopuolelle on tulossa pahvikyltti (tämä ovi ei kuulu Mökki 4:een. ja sisäpuolelle älä astu tästä ovesta ulos!!), kuin myös terassille johtavan oveen* (älä käytä tätä ovea, vaan Mökki 4:n pääovea ja sisäpuolelle käytä vain tätä ovea!).

((*=huomasin, että saatan olla hieman pihalla näiden ovien lukumäärästä, mutta tämä olkoot monikossa, jos siis tosiaan niitä ovia on enempi (mitä kyllä yhdestä kuvasta olin sittenkin halukas päättelemään) ))
Domenick Chesterfield, sala(valo)kuvaaja, joka kauppaa ottamiaan kuviaan eteenpäin. Seuraa aktiivisesti vaihtoehtomediaa.
“Vaanin pensaassa, kuvaan sinua
Huomaatko, kun salama välähtää?”

― Regina, Salakuvaaja
Avatar
Lucas Mac Fhionnlaigh
Eliittiä
Viestit: 165
Liittynyt: 1. Syyskuuta 2014, 20:48
Tupa: Rohkelikko
Viesti:

Re: Mökki 4: (huonejakoa?)

Viesti Kirjoittaja Lucas Mac Fhionnlaigh »

No Lucashan on ehdottomasti rynnännyt sisään ennen minkään puheen loppumista (hän ei välttämättä ole ehtinyt kuulla edes sen alkua) ja luultavasti punninnut pitkään alakerran ja yläkerran huoneiden plussia ja miinuksia (miettimättä tietenkään ollenkaan, missä muut ehkä haluaisivat tai eivät haluaisi majoittua). Lopulta hän on luultavasti päätynyt sitten pitämään majaa siinä ensimmäisen kerroksen oikeanpuoleisessa huoneessa, luultavasti Jimin tai Rikin kanssa. Tai mahdollisesti Sebastianin, jos mökissä on tyhjä paikka ja Sebu pääsee livahtamaan opettajien mökistä. xD Ensimmäisen kerroksen plussahan on, että siinä ei tarvitse ravata koko ajan portaita ja uimaankin pääsee suoraan terassilta ja ennen kaikkea ruokailutilat ovat lähempänä. (Vaikka se ylempi kerros olisikin maisemien puolesta ehkä vielä vähän hienompi.)
"Ja mä rakastun taas, oon tyhmä ja heikko. Kahleist vapaudun vaan jos tunteit yhtään ei oo."
Lucas Mac Fhionnlaigh, Rohkelikko, 6. luokka, huispausjoukkueen etsijä ja kapteeni
Riki Samory
Aloittelija
Viestit: 7
Liittynyt: 30. Elokuuta 2016, 09:56
Tupa: Rohkelikko

Re: Mökki 4: (huonejakoa?)

Viesti Kirjoittaja Riki Samory »

Riki on luonnollisesti sännännyt suoraan sisään noteeraamatta koko tervetuliaispuhetta. Riki ei (yllätys yllätys) ole erityisemmin vaivautunut edes miettimään ala- ja yläkerran hyviä ja huonoja puolia, eikä sen enempää muidenkaan mielipiteitä huonejaoista. Urheilijana Rikin taktinen veto on todennäköisesti kuitenkin suunnata epäröimättä suoraan yläkertaan - portailta ei voi välttyä. Hän tulee varmaan joka tapauksessa norkoilemaan suurimman osan mökkiajasta alakerrassa ja koska Riki ei ole ehkä sitä hyperseurallinen 24/7-tyyppiä, on vain hyvä jos oma huone on ihan vaikka vain varmuuden vuoksi jossakin vähän syrjässä. Sitä paitsi Rikin mielikuvituksella yläkerta näyttää hyvinkin jännältä (ja vaaralliselta).
Jim Fort
Persikkapoika
Viestit: 372
Liittynyt: 21. Lokakuuta 2015, 00:30
Tupa: Rohkelikko

Re: Mökki 4: (huonejakoa?)

Viesti Kirjoittaja Jim Fort »

Jim ehti oven väliin (toinen jalka sisällä, toinen ulkona) ennen kuin Domenick ehti aloittaa puhettaan, mutta pysähtyi tämän aloittaessa, sillä persoonallinen aloitus kiinnitti huomion. Sanan 'murtovarkaat' kohdalla jaarittelu sitten alkoi todennäköisesti riittää Jimille, joten hän varmaan jotenkin huitaisi kädellään Domenickin suuntaan hiljenemisen merkiksi ja marssi sen jälkeen kokonaan sisälle. Hetken harkittuaan Jim tavaroineen kurvasi alakerran oikean puoleiseen huoneeseen Lucaksen seuraksi. Alakerta ja oikea on aina hyvä valinta!
Jim Fort || Rohkelikko || 7. luokka
Vastaa Viestiin