Visiitti huispauskentälle

Valvoja: Tylypahkamafia

Frida Chase
Aloittelija
Viestit: 8
Liittynyt: 22. Helmikuuta 2016, 05:30
Tupa: Rohkelikko

Re: Visiitti huispauskentälle

Viesti Kirjoittaja Frida Chase »

((Tässä on taas kestänyt aivan liian kauan minun takiani. Olen mielettömän pahoillani. Ja hyvää syntymäpäivää Nagille, näin olen ymmärtänyt :D.))

”Voit aina treenata”, Nagi sanoi viitaten flirttailuun, jossa Frida arveli olevansa huono. "Tai... älä treenaa vielä! Haluan sittenkin pysyä luudallani. Voit harjoitella vasta sitten, kun ryhmy on turvallisesti takaisin laatikossa”, Nagi jatkoi. Frida pyöräytti taas silmiään. Ainakin Nagi osasi flirttailla. Se oli käynyt tytölle jo selväksi. ”Lopeta”, Frida käski poikaa, vaikkei oikeasti ollut niin tosissaan kuin näytti. Hän oli itse asiassa aika imarreltu, että joku edes puhui hänelle tuohon sävyyn.

Nagi onnistui väistämään ryhmyn, onneksi, kuten Frida oli arvellutkin. Poika viiletti Fritä kohti, että ryhmy tajuaisi ottaa tytön maalikseen, jotta tämä saisi lyötyä ryhmyn poikaa kohti uudestaan. "Kiva lyönti!" Frida kuuli Nagin huikkaavan viilettäessään tytön ohi. "Jos olet noin hyvä ryhmyjen iskemisessä, voisit olla aika hyvä muissakin iskuyrityksissä!" Frida jätti vastaamatta, sillä ryhmy kiisi kuolettavalla vauhdilla taas häntä kohden. Hän heilautti mailaansa ja osui ryhmyyn, mutta ehkä hieman väärässä kulmassa. Rautakuula lentäisi varmaan hieman pojan ohi, jollei tuo itse päättäisi liikkua kymmentä senttiä vasemmalle. Mutta hyvä niin, eivät lyöjätkään aina osuneet kohteisiinsa.

”Haluatko tosiaan, että alan tässä iskemään silmää, heilauttelemaan hiuksia tai muuten tehdä itsestäni naurettavaa?” Frida huikkasi pojalle samalla pitäen silmällä mahdollista ryhmyn ilmestymistä.
Avatar
Nagi Blackthorn
VIP
Viestit: 146
Liittynyt: 22. Marraskuuta 2015, 18:54
Tupa: Korpinkynsi

Re: Visiitti huispauskentälle

Viesti Kirjoittaja Nagi Blackthorn »

((Kiitokset synttärionnitteluista ja pahoittelut siitä, että minullakin meni näin kauan! Olin vähän siellä täällä ja tuolla eli reissussa, joten vastaus viivästyi aika reippaasti. :D))

Nagi virnisti Fridalle, joka käski hänen lopettaa iskuyritykset. Ei se ihan niin helposti käynyt, koska Nagi oikeastaan nautti tästä. Poika pysytteli hetken paikallaan seuratakseen, mihin tyttö löisi ryhmyn seuraavaksi. Harjoittelu pareittain tai porukassa oli hauskempaa kuin yksin treenaaminen, koska pelatessa pystyi keskustelemaan ja vitsailemaan jonkun kanssa. Varsinaisissa otteluissa tylsää oli se, että etsijän pelipaikka oli pelkkää sooloilua, eikä sitä hyvällä tahdollakaan voinut sanoa tiimipelaamiseksi. Etsijä toimi yksin, vaikka toisinaan lyöjät pelasivatkin nimenomaan etsijää auttaakseen. Silti etsijä toimi irrallaan koko joukkueesta, mikä ajoittain harmitti Nagia. Toisaalta, etsijä oli edelleenkin joukkueen arvostetuin ja ihailluin paikka, ja Nagi tahtoi pelata paikkansa riittävän hyvin saadakseen osakseen kehuja.

Seuraava ryhmy näytti viilettävän selvästi Nagista ohi, joten Nagi siirtyi vain hiukan oikealle ja antoi kuulan hujahtaa olkapäänsä ohi ainakin metrin päästä. Nagi vilkaisi Fridaa, joka ei näyttänyt keskittyvän ihan niin paljon enää toiseen lyöntiinsä. Ehkä Nagi oli onnistunut harhauttamaan tyttöä? Pojan kasvoille levisi pieni itsetyytyväinen hymy.
”Haluatko tosiaan, että alan tässä iskemään silmää, heilauttelemaan hiuksia tai muuten tehdä itsestäni naurettavaa?” Frida kysyi.

"Ei se ole naurettavaa jos teet sen tyylillä!" Nagi huikkasi takaisin. Hän huomasi ryhmyn kääntyvän jyrkästi takaisin hiukan kauempana ja valmistautui puhuessaan väistämään kohti tulevan rautakuulan. "Sitä paitsi sinulla on niin kivat hiukset, että voisit oikeasti heilautella niitä eikä se olisi yhtään naurettavaa."
Nagi väisti takaansa ampaisevan ryhmyn ja päästi sen jatkamaan kohti Fridaa. Hetken mielijohteesta poika teki näyttävän kiepin ilmassa luudallaan.
"Ai niin, ja hiusten heilauttelu tai silmän iskeminen pelissä saattaa toimia ihan hyvänä harhautuksena. Kannattaa kokeilla! Mutta ei minuun kiitos, koska se voisi oikeasti toimia ja tiputtaa minut luudalta!"

//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
Nagi Blackthorn * Korpinkynsi * 7. luokka * huispausjoukkueen etsijä ja kapteeni

"I shot for the sky
I'm stuck on the ground
So why do I try, I know I'm gonna fall down
I thought I could fly, so why did I drown?"
Viestiketju Lukittu