Glitteriä ja liikennevaloja

Koulun alue käsittää sekä varsinaisen koulurakennuksen että pihamaat ja muut siellä olevat rakennukset ja paikat, kuten esimerkiksi huispauskentän, järven, Kielletyn Metsän, kasvihuoneet ja muut vastaavat.

Valvojat: Atlas Ironwood, Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

Vivianna ojensi iloisena Harrietille ensimmäisen mekon. "Nimenomaan, voit yllätty positiivisesti" Vivi julisti ja istahti Harrietin sängylle. Hänen omatkin hiuksensa olivat vielä laittamatta, tosin hän voisi laittaa hiukset vaan korkealle ponnarille ja vähän tehdä siitä ilmavamman. "Oletteko miettineet hiuksia? Ajattelin laittaa vain ponnarille, en ole keksinyt muutakaan ideaa" hän katsoi Harrietia ja Vanessaa, tämä disco oli edes vähän piristävää, vaikka toinen Jonesista mökötti edelleen. Vivianna yritti olla aattelematta asiaa sen enempää, eiköhän Jones jossain vaiheessa leppyisi.

"Sopiiko pinkki punaisen kanssa?" Vivi kysyi ja kallisti päätään. Toisaalta pinkki olisi vain kynsissä, ei se olisi niin paha.
Avatar
Vanessa Morgan
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 28. Helmikuuta 2021, 17:36
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vanessa Morgan »

"Eiköhän ehditä lakkaamaan kynnetkin. Lakan saa kuitenkin nopeasti kuivatettua loitsulla." Vanessa vastasi Harrietille, kuitenkin hieman epäileväisenä pinkistä värivalinnasta. Toisaalta se kuulosti hyvin Harriet-maiselta lakalta, ja pitihän hänen saada jotakin omista ajatuksistaan läpi asun suhteen. Huono kynsilakka olisi huomattavasti pienempi paha, kuin huono mekko.

"Minulla on onneksi helpot hiukset kun on näin lyhyet, ja laiton jo tämän huivin. Meikki sensijaan puuttuu vielä." Vanessa totesi Viviannalle ja istahti uudelleen kampauspöytänsä ääreen, alkaen levittelemään siihen meikkejään ja siveltimiään. Hän voisi varmastikin meikata itsensä samalla, kun Harriet sovittaa mekkoja. "Toki jos haluat Vivi, voit katsoa itsellesi jonkun hiuskorun tuosta laatikosta." Vanessa osoitti juuri äsken sängylleen asettamaansa asustelaatikkoa, jotta tosiaan on kaikenlaisia hiuskoruja, pantoja ja nauhoja. "Voin myös auttaa, jos haluat jonkun nutturan tai lettikampauksen itsellesi." Vanessa totesi vielä perään, alkaessaan tupsuttaa meikkipohjaa omiin kasvoihinsa. Onneksi hän oli näppärä meikkien kanssa, tässä ei menisi kauan ja hän ehtisi hyvin auttamaan toisiakin.
Vanessa Morgan, Luihuinen, 3. luokka
Hahmon kuva, piirtänyt Fxs
Avatar
Harriet Jones
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 17. Helmikuuta 2021, 18:56
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Harriet Jones »

Harriet valitsi ensimmäiseksi mekokseen hihattoman mekon. Harriet tavallaan piti hihattomuudesta, olihan se erilainen mitä Harriet yleensä käytti mutta... se näytti lyhyeltä. Arvostelevan katseen jälkeen Harriet päätti kokeilla sitä, Vivannan ja Vanessan iloksi.
"Minä ajattelin vain kihartaa hiukseni ja laittaa jonkun hiuspannoistani. En ajatellut mitään sen ihmeellisempää. Minulla toki olisi se punainen samettirusetti joka voisi sopia ainakin tähän mekkoon..." Harriet sanoi epävarmana. Hän olisi voinut laittaa hänen tähtihiuskoristeensa jos hän olisi laittanut päälleen avaruusmekkonsa, mutta punaisen kanssa se voisi olla tylsä. Se ei ollut teemaan sopiva, mutta ei myöskään vaatteisiin sopiva!

"Uskoisin kyllä että pinkki sopii! Tai siis, discossahan on kuitenkin vähän pimeää niin ei kukaan näe tarkalleen, millainen mekko minulla on, mutta ainakin kynnet huomataan!" Harriet sanoi ja sai mekon ylleen. Kyllä vetoketjun vetotaika oli ehdottomasti paras, minkä tyttö saattoi oppia! Mekko tosiaankin oli lyhyt. Ei polvipituinen. Harriet katseli itseään epäiröiden peilistä.
"No... se on... oikein kivan sävyinen!" Harriet sanoi katsellessaan itseään.
Avatar tehty earth4120 picrew'llä
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

"En oikein tiedä mitä haluaisin hiuksistani" Vivi katsoi Vanessaa miettivänä. "Tai siis näyttävä ponnari on aina toimiva eikä ole kuuma niskasta... Lettejä käytän huispauskentällä niin en tiedä tuleeko siitä liikaa huispausottelut mieleen" Vivi jatkoi pohdintaansa ja nyppi kakshaaraisia hiuksistaan. "Voin ehkä lainata sulta jotain, hopea voisi sopia tähän siniseen, onko sulla mitään hopeista?" hän katsahti Vanessaa ja sen jälkeen Harrietia.

Olipa outoa nähdä Harrietia vähän... villimmässä mekossa. "Tuo näyttää hyvältä" Vaikka Vivi kyllä näki suoraan, että Harrietia ahdisti jokin asia mekossa. Hän veikkasi pituutta, sillä mekko ei ollut mikään polvipituinen, mutta ei se nyt ihan säädytönkään ollut. "Voisit käyttää punaista enemmänkin"
Avatar
Vanessa Morgan
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 28. Helmikuuta 2021, 17:36
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vanessa Morgan »

"Hopea on yksi suosikeistani asusteista, löytyy paljon hopeisia koruja! Tosin, aika monessa taitaa olla kuu- tai tähtiteemaa. On siellä ainakin sellainen satiininen choker-nauha, jonka voisi myös yhtä hyvin kietaista ponnarin juureen koristeeksi. Siinä on musta nauha ja hopeisia... palloja." Oikeastaan choker kuvastaa kuun vaiheita, mutta luultavasti parempi olla pitämättä tarkkaa selostusta aiheesta tälle yleisölle. "Mustan nauhan värin voi hyvin loitsulla vaihtaa mekkosi sävyyn sopivaksi siniseksi." Vanessa jatkoi selitystään tupsuttaen samalla syvän sinistä kimaltavaa meikkiä luomiinsa.

Vanessa vilkaisi peilin kautta ensimmäiseen mekkoon pukeutunutta Harriettia, ja huomasi myös tämän vaivaantuneisuuden. Mekko tosiaan ei vastannut Harrietin normaalia tyyliä, mutta näytti varsin hyvältä tytön päällä. "Hyvältä näyttää Harriet, turhaan kainostelet! Voisit tietysti lisätä siihen samansävyisen alushameen, joka näkyisi alta kerroksena ja jatkaisi vähän helmaa pidemmän näköiseksi?" Vanessa aavisteli että muutkin Viviannan tuomat mekot voisivat olla lyhyitä, ja tätä ideaa saattaisi jossain muodossa joutua hyvinkin soveltamaan.
Vanessa Morgan, Luihuinen, 3. luokka
Hahmon kuva, piirtänyt Fxs
Avatar
Harriet Jones
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 17. Helmikuuta 2021, 18:56
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Harriet Jones »

"Entäs joku erikoisletti?" Harriet ehdotti Viviannalle. Hän osaisi muutaman, mutta ne eivät olleet ehkä niin... discomaisia. "Minä olisin laittanut tähtikoristeen jos olisin laittanut avaruusmekkoni" Harriet sanoi väliin ja toivoi, että Vivianna innostuisi tästä. Ehkä Vivianna päättäisikin, että avaruusmekko olisi oikein hyvä vaihtoehto!

Vivianna ja Vanessa kehuivat mekkoa Harrietin päällä. Kehuista huolimatta Harriet ei ollut itse varma mitä mieltä olisi tästä. Vanessan ehdottama alushame kuulosti kuitenkin hyvältä idealta. "Minulla itselläni ei ole alushameita..." Harriet sanoi ja epäili, että Viviannallakaan sellaista olisi. "Tämä on vähän lyhyt..."
"Minä itse pitäisin vaaleista väreistä.." Harriet sanoi tytöille. "Mutta äiti pitää taas tummista sävyistä, sillä ne ovat asiallisia ja antavat vanhemman olon mitä oikeasti on... toisin kuiten.. esimerkiksi vaaleanpunainen" Harriet sanoi nykien mekkonsa helmaa. "Punainenkin on ihan hyvännäköinen, mutta... se on aika räikeä." Harriet sanoi pohtivana. "Toivaalta pidän tästä, mutta toisaalta se tuntuu aika rajulta, etenkin tämän pituisena... mutta... ehkä Travis pitäisi tästä?" Harriet pohti. Hän ei halunnut pukeutua niin, että miellyttäisi Travisia, mutta toisaalta, yllättäminen voisi olla hauskaa. Toisaalta taas Harriet pohti, menisikö disco ihan pilalle siitä, että hän ei nauttisi olostaan tässä mekossa? Travis varmasti osasi aistia jos Harriet tuntisi olonsa epämukavaksi... Ja silloin Travisin olo olisi epämukava! Travis oli kuitenkin niin myötätuntoinen... joka olikin yksi ihana asia Travisissa. Harriet hymyili itsekseen. Kyllä hän oli onnekas, kun hänellä oli Travis!

"Ehkä minun pitäisi kokeilla seuraavaa mekkoa... kumpi seuraavaksi?"
Avatar tehty earth4120 picrew'llä
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

Vivi kuunteli Vanessan selotusta. "No tähän sopisi varmaan joku koru, mulla ei vaan hirveästi ole mitään koruja" Oli Vivillä yksi koru, mutta sitä hän ei käyttäisi enää ikinä. Hugo tuli liikaa mieleen, olihan koru hänen viime vuotinen synttärilahja. "Olen avoin ehdotuksille, mut jotain kohtalaisen hillittyä"

Vanessan ehdotus alushameesta oli ihan mielenkiintoinen, tosin Vivin mielestä helman pitäisi olla muhkeampi, jotta sinne edes saisi tungettua kunnollisen alushameen. "Arvasin että pituus on ongelma" Vivi totesi neutraalisti, sillä no... Harriet ei ollut tottunut lyhyihin helmoihin. "Mut se näyttää silti hyvältä sun päällä... Mut kokeile tuota viininpunaista? Siinä on ehkä vähän pidempi helma" Vivi ehdotti ja katsoi Harrietia. "Ja Travisin mielipide on vain plussaa, mut pääasia että sä itse tykkäät" Niin, olisi kiva jos Jones tykkäisi Viviannankin ulkonäöstä, eikä vain Harrietin. Tosin Jones tuskin kehuisi tai edes näkisi häntä. Hiton hauskat ystävänpäiväetkot...
Avatar
Vanessa Morgan
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 28. Helmikuuta 2021, 17:36
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Vanessa Morgan »

Vanessa lisäsi vielä oikein tummanpunaista huulipunaa ja siihen päälle huulikiiltoa viimeistellessään meikkiään. Suun meikki saattaisi osua liikaakin silmään, mutta jos joku tulisi urputtamaan teemasta, hän voisi ainakin osoittaa syvän punaisia huuliaan. Vaikka ei hän tietenkään ollut varattu, mutta toisaalta ei nyt hakenutkaan mitään parisuhdetta. Ei hyvää parisuhdetta ainakaan discossa aloitettaisi.

"Joo, kokeile vielä noita muita, ei tämän ensimmäisen tarvitse olla valintasi jos epäilet sitä. Voin kuitenkin kaivaa esiin jos minulla olisi sopivia alushameita. Voi kyllä olla, että minun hamettani pitäisi muutamalla pistolla pikaisesti kaventaa että ne sopisivat sinulle hyvin." Vanessa totesi Harrietille saatuaan meikkinsa valmiiksi ja noustessaan kaivamaan yhtä matka-arkuistaan. Vaikka aika hyvin hän oli nostellutkin parhaita mekkojaan arkuista henkarirekille, olivat alushameet viikattuna arkussa. Toisaalta jos alushame ei näyttäisi hyvältä, myös capripituiset legginsit voisiat olla ihan ok vaihtoehto ja tuoda varmuutta Harrietille. Arkkuja kaivaessana Vanessa otti siis esille myös mustat siistit ohuet caprit. Alushameita löytyi tyllikankaiset (ei kovin muhkeat, vaan vaan Vanessa valitsi ennemmin ohuet ja pitkän malliset) musta, valkoinen ja punainen alushame. Vihreäkin oli, mutta sen Vanessa jätti arkkuun ettei Harriet erehtyisi valitsemaan sitä ja näyttämään joulukuuselta tai jotain.
Vanessa Morgan, Luihuinen, 3. luokka
Hahmon kuva, piirtänyt Fxs
Avatar
Harriet Jones
Jäsen
Viestit: 24
Liittynyt: 17. Helmikuuta 2021, 18:56
Tupa: Luihuinen

Re: Glitteriä ja liikennevaloja

Viesti Kirjoittaja Harriet Jones »

"Oi, voisitko lainata vai?" Harriet kysyi silmät kirkkaana Vanessalta. Harriet oli onnellinen siitä, kuinka ystävällisiä ystäviä hänellä oli.

Harriet otti kuitenkin neuvosta vaarin, avasi loitsulla vetoketjunsa ja lähti sovittamaan seuraavaa mekkoa, jota Vivianna oli ehdottanut. "Tämä on aika äidin värinen" Harriet tuumasi viininpunaisesta mekosta. Äiti piti viininpunaisesta ja paljon. Ei ehkä vaatteena, mutta värinä noin muuten. Viininpunainen kattaus ruokapöydässä oli Harrietin äidin suosikki, ihan ehdottomasti!
"Mm.. Olisi kyllä hauskaa yllättää Travis joskus erilaisella pukeutumisella.." Harriet sanoi mietteliäänä ja veti mekosta jälleen vetoketjun kiinni. "Tosin viime kesä oli yllätyksellinen kun minulla oli jästivaatteita... mutta hän kyllä näki kun ostin ne" Harriet pohti itsekseen "joten siinä mielessä se ei ollut yllätys hänelle!"

Viininpunainen mekkokin tuntui aika.. lyhyeltä. Tätäkin Harriet nyki alaspäin. "Pidän pitkien hihojen ja paljaiden olkapäiden combosta, mutta onhan tämä vähän lyhyt..." Harriet sanoi nykien jälleen hameenhelmoja. "...ja tästä tulee myös mieleen ruokapöytä. Näytän vähän meidän parhaalta pöytäliinalta..."

//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
Avatar tehty earth4120 picrew'llä
Vastaa Viestiin