Kaverilta kaverille

Valvoja: Tylypahkamafia

Hugo Rashad
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 4. Marraskuuta 2020, 09:45
Tupa: Luihuinen

Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Hugo Rashad »

((Peli on Hugo Rashadin ja Vivianna Westin kirjeenvaihtoa, kaverilta kaverille <3))


28.12.2020

Moi Vivi

Selvisitkö kotiin ilman ongelmia? Jäin miettimään jäädyitkö matkalla, mut toivottavasti et. Sittten mietin et suuttuko sun vanhemmat. Toivottavasti ei sitäkään. Mulle kukaan ei suuttunut. Shakir vinoilee mulle, mut kestän sen ehkä. Se oli aamiaisella ihan super rasittava, mutta nyt yritän vältellä sitä. Lukitsin ovenkin.

Ootko joutunut tylsiin sukujuhliin täällä käynnin jälkeen vai selvinnyt juhlitta? Vai ootko kenties päässyt johonkin kivoihinki juhliin?

Ai, ja miten aiot juhlia uutta vuotta?


HR
p.s. kai sul on viel mun pipo? se on yks mun lempparipipo, jos hävität, saat maksaa (taas)
Viimeksi muokannut Hugo Rashad, 31. Joulukuuta 2020, 00:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
oikeesti kova jätkä

Hugo Rashad, viides luokka
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Moi!

Selvisin kotiin, mutta oli ihan HITON KYLMÄ. Hyvä etten jäätynyt luudalle, enkä voinut mennä lämmitteleen suihkuunkaan ennenkuin vanhemmat lähti töihin. En jäänyt siis kiinni, pääsin hyvin ikkunasta takaisin. Pipo on mulla edelleen, saat sen sitten kun nähdään koulussa, ellet uskalla tehdä samaa temppua ;)

Ehkä Shakir lopettaa vinoilemisen? Tai en tiedä, en tunne veljeäsi. Voit kuitenkin aina vinoilla takaisin jostakin, etköhän jotain keksi. Seuraavat juhlat vasta uutena vuotena, tai siis isän muutama työkaveri tulee käymään. Syödään ja sitä rataa, eli jotain äärettömän tylsää kun kukaan ei ole edes mun kanssa saman ikäinen. Joko ne on mua vanhempia tai sitten mua reilusti nuorempia. En voi livistääkään niistä, vanhemmat sais slaagin ja tietäis kellaria loppulomaksi.

Entä teillä? Jotkut isot juhlat tiedossa uutena vuotena? Ainaki ruoka on luultavammin parempaa kuin meillä, jos se on yhtään samanlaista kuin mitä tarjosit. Melkein toivon, että olisin jäänyt koululle jouluksi, on ihan typerää kun ei näe kavereita kun vanhemmat tekee siitä niin ison ongelman. Tai lähinnä haluaisivat tavata kavereiden vanhemmat ja varmistaa että "on varmasti hyvää seuraa" jne.

Vastaa pian, mulla on TYLSÄÄ.

Vivi

ps. Mun suklaat loppu, ei sulla olis lisää?
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Hugo Rashad
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 4. Marraskuuta 2020, 09:45
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Hugo Rashad »

30.12.2020

Vivi,

En tiedä oliko sun viime kirje haaste, mutta se kuulosti vähän siltä. Mut hyvä että ne lähti töihin ja pääsit suihkuun. Jos yhtään helpottaa, mäkin jäädyin tänään kun mut laitettiin tekemään pihatöitä jästityyliin. En tiedä mikä äitiä riipii mut saisi ite tehdä pihatyönsä.

Kyllä mä varmasti jotain keksin sille Shakirille. Ihme, ettei kellari houkuttele. Voisin tulla silloin käymään ihan vaan testinä tuleeko kellaria vaiko eikö. Elämän suuria kysymyksiä.

Ja isot juhlat? Ehdottomasti. Kivaa? Ei luultavasti. Tädit kiittäisi sun ruokakehuista jos sanoisin. Mutta uutenavuonna on kyllä vielä parempaa ruokaa kun ne tietävät kokkaavansa isolle porukalle. Ruoka on oikeastaan ainoa asia, jota odotan niistä juhlista. Ja sitä, että saan näyttää Omarille mun/sun siirron (olettaen ettet huijannut mua), koska se tulee takuulla olemaan viihdyttävää.

Vastaa pian, mullakin on TYLSÄÄ ja PIHATÖITÄ, tarviin syitä miksi luistaa.


HR
ps. kannattaa lukasta toi kirja, jonka lähetin myös. tosi hyvää juttua. rakastan historiaa.




Kirjeen mukana on tullut kirja, jonka ympärille on solmittu tummanvihreästä nauhasta rusetti. Kirjan kansi on värikäs ja siinä lukee “Huispaus kautta aikain, historiaa huispauksen näkökulmasta”. Kun vihreän rusetin ja kirjan kannen avaa voi huomata, että kirjan sivut on leikattu keskeltä irti ja tila on täytetty kahdella suklaalevyllä. Kun suklaalevyt nostaa, alla on lappu jossa lukee "Vitsi oli, vihaan historiaa. Nauti."
oikeesti kova jätkä

Hugo Rashad, viides luokka
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

31.12.2020

Hei taas, ja se kirje saattoi olla haaste tai sitten ei. Mutta ymmärrän jos et halua tehdä sitä, jäätyisit kuitenkin luudalle ja jäisit kiinni. Et kysynyt mikä äitisi ongelma oli? Meillä äiti on kiukutellut myös jostain syystä koko aamupäivän, ilmeisemmin oli liian sotkuista hänen mielestään. Tällä hetkellä odotan, että ne vieraat tulee, oon linnottautunut huoneeseeni koska en jaksa myöskään Gracen ulinaa. Se on soittanut pianoa koko päivän, koska hän esiintyy vieraille. Oikeesti Grace soittaa hyvin, mutta siinä vaiheessa kun kuuntelet samaa kappaletta viidettä kertaa niin se alkaa tympäseen... Huoh. Laitan Gracen seuraavassa paketissa.

Ja saat luvan tulla siinä vaiheessa pitään mulle seuraa sinne kellariin, se on oikeasti ihan perseestä istua siellä kynttilän valossa. Mutta kyllä sen kestää, saattaa olla vaan vähän viileä.

Enkä huijannut siinä siirrossa! Se oli sitä paitsi ihan looginen siirto, pitääkö mun opettaa pelaan sut shakkia keväällä? Plus haluan kuulla kaikki kehut mitä kaverisi sanoo, siitä mun siirrosta.

Lensin muuten myös käymään Mylesin luona. Gabriel oli siellä joulun. Pakko todeta, että jos tammikuun huispausottelussa on aivan yhtä kylmä, niin mulla ei ole enää mitään ongelmia. Kylmä ilma karaisee ja saan luultavammin pidettyä kaadon käsissä vaikka -20 asteen pakkasessa. Mutta, äiti oli toissapäivänä ihan helvetin ärsyttävä (kuten on ollut koko loman, mulla menisi monta nippua paperia jos alkaisin kertoon kaiken) ja ajattelin käydä moikkaamassa heitäkin. Mylesin isä ilmiinnytti mut sitten eilen aamulla kotiin, ennenkuin vanhemmat heräsi. Hän suhtautui vain rennosti ja suunnilleen nauroi kun kerroin, taputteli selkään ja oli huvittunut. En ymmärrä aikuisia. Äiti olis antanut selkään.

Mutta, niilläki kuulosti olevan tulossa kivempi uusi vuosi. Kuten myös sulla. Äh, lasken päiviä koulun alkuun.

Sun suklaat pelasti mun päivän, mutta säälin vähän tuota kirjaa. Ei historia ole nyt niin kamalaa, ainakaan huispauksen näkökulmasta. Mutta, kiitos suklaista :) Piilotin ne kätköön lattian alle.

Hyvää uutta vuotta jo nyt!

Vivi
Hugo Rashad
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 4. Marraskuuta 2020, 09:45
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Hugo Rashad »

1.1.2021

Otin kirjeen haasteena.

Ja ei, en kysynyt mikä äitiä riivaa, en oikeasti ollut ihan niin kiinnostunut asiasta. Grace on erittäin tervetullut tänne. Ei ehkä kyllä halua sitten tulla enää takaisin, sori vaan. Voisin laittaa sen soittamaan aina dramaattista taustamusiikkia kun harjottelen futista. Tai shakkia. Niin ja joo, pitää opettaa mut pelaamaan en tajua mitään. Omar ei kuitenkaan tajunnut etten tajua mitään. Se oli tosi vakuuttunut ja yritti näyttää epäilevältä kun tein siirron, että epäilisin ja vaihtaisin. Sitten kun en vaihtanut siirtoa, se sekosi. Se tivas multa että mistä oon oppinut ja pyysi tekemään toisen siirron (en tehnyt, vaan annoin Ziyadin hoitaa loput puhumisesta). Eli nyt Omar on epävarma ja varmaan pelaa shakkia yksinään koko loppuloman. Voitto, mutta myös häviö, koska se ei ole mitä parhainta seuraa pelatessaan.

No oliko kivaa voodootalossa? Epäilen, ettei siellä saanut niin hyvää ruokaa (tai seuraa) kuin täällä. En mäkään ymmärrä aikuisia. Enkä varsinkaan sun äitiä. Vaikuttaa turhan tiukalta. Toivotaan ettei se löydä sun suklaita.

Voin kertoa sulle lisää mun uudestavuodesta kun tuun käymään hakemaan mun pipon. Et kai asu pysyvästi siellä kellarissa? Sinne voi olla vähän hankalampi lentää.. Kyllä sekin onnistuu, mutta ehkä vähän… vaivalloisemmin. Mut ideaalia olisi, jos et asuisi pysyvästi siellä kellarissa.

Nähään pian.

HR
oikeesti kova jätkä

Hugo Rashad, viides luokka
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

2.1.2020

Haluan nähdä, kun pelaat futista ja Grace soittaa jotain Bachia. Se olis näky. Sun potkut menis sekaisin kun hän hakkaa pianoa. Vai olikohan se Beethoven missä hakattiin PALJON... no, ihan sama. Opetan sut pelaan keväällä, kaveris kuitenkin haastaa sut jossain vaiheessa pelaan sua vastaan ja et voi hävitä hänelle silloin. Oliskohan pitänyt näyttää sulle pari jatkosiirtoakin, mutta ne ei olis välttämättä toimineet jos vastapuoli siirtelee eri tavalla.

Oli kai ihan kivaa, tosin ruokaa en saanut tällä kertaa. Paitsi kaakaota. Ja äiti on kai tiukka. En tiedä, en osaa verrata sitä. Aina se on ollut tuollainen, isä on rennompi mutta ei uskalla sanoa vastaan. Mutta lähinnä se on näkynyt siinä, että en yleensä saa tehdä mitään ja hän tarkkailee paljon kenen seurassa liikun. Jätän mieluummin yleensä kertomatta, pääsen paljon helpommalla. Koulumenestyksen pitää olla hyvä ja mitähän muuta... No, voin kertoa jos tulee jotain mieleen.

Tuutko oikeesti käymään? En usko, ennenkuin näen sut. Mutta, meidän talo on sellaisella omakotitaloalueella, aika pieni ja valkoinen. Kaksi kerrosta, meillä on kaksi naapuritaloa siinä lähellä. Ja ei, en ole kellarissa ainakaan tällä hetkellä, mutta takapihalla on ikkuna sinne. Mutta mun huone on toisessa kerroksessa, isä ja äiti nukkuu kerrosta alempana joten jos/kun lennät niin lennä suoraan siihen yläikkunalle.

En kyllä usko ennenkuin näen...

Odotan mielenkiinnolla

Vivi
Hugo Rashad
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 4. Marraskuuta 2020, 09:45
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Hugo Rashad »

2.1.2021

Äitisi ei kuulosta kauhean hilpeältä, ei millään pahalla. Tai, vähän pahalla. Ja tarjoilut voodootalossa ei myöskään kuulosta kauhean hilpeiltä. Ei millään pahalla.

Joka tapauksessa, Omar ei halua haastaa mua shakkiin, kun pelkää että voittaisin. Ziyad voitti sen jo tässä yksi päivä (en tiedä miten) mutta se meni siitäkin ihan rikki. Ehkä kevään jälkeen haastan ja voitan. Toisaalta sitten se varmaan taas vetäytyy shakkikuplaansa murehtimaan sitä, että se on hävinnyt mulle. Toisaalta se olisi ihan hauskaa.

En ymmärrä, miten oot edelleen noin epäileväinen. Kyllä mä teen, jos oon sanonut (kuten oon tähänkin mennessä tehnyt). Mut toivottavasti en vahingossa lennä suoraan sun vanhempien ikkunaan kun oon niin huono lentäjä! Ehkä ne vois sit päästää mut sisäkautta…

Ja saat odottaa, aion yllättää sut enkä kerro mikä päivä tuun käymään ;)

Pidä hauskaa odotellessa.

HR
oikeesti kova jätkä

Hugo Rashad, viides luokka
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

5.1.2021

Hei!

Pääsitkö ehjänä perille? Jäätymättä? Tai jäitkö kiinni? Mä en nukkunut kun muutaman tunnin, ja mua on väsyttänyt koko päivän. Ehkä meen tänään ajoissa kerrankin nukkuu, ellet aio tulla viihdyttään mua uudestaan :D

Loma loppuu kohta, onneksi. Näkee sitten ihmisiä enemmän eikä välttämättä tarvitse tylsistyä. Sain myös vinguttua isältä, että käydään Viistokujalla, ennen koulun alkua, ollaan menossa 8.1... Et sattuis pääseen sinne myös? Saan varmaan harhautettua isän ja Gracen muualle joksikin aikaa. No, jos et pääse niin nähdään ainakin junassa viimeistään.

Onko sulla suunnitelmia loppulomaksi?

Vivi
Hugo Rashad
Jäsen
Viestit: 17
Liittynyt: 4. Marraskuuta 2020, 09:45
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Hugo Rashad »

6.1.2021

Vivi,

jäädyin. En jäänyt kiinni ja oon kai vielä ehjä. Vähän hankala sanoo kun en vielkään tunne kaikkia mun ruumiinosia. Nukuin ihan hetken ja menin suihkuun ja sitten sinnittelin koko päivän. Äiti vähän ihmetteli kun ilmotin meneväni nukkumaan jo kymmeneltä. Joku Benin tyhmä kommentti kuitenkin pelasti ja pääsen oikeasti jo nyt nukkumaan.

Jep, loma on kohta ohi. Mulla on lomasuunnitelmana suunnata Viistokujalle 8.1. Hassua, että säkin oot menossa sillon. Sattumalta mä oon kyllä menossa vaan Omarin kanssa (jolla on ehkä samana päivänä shakkimatsi meidän tuttavaa vastaan), joten saatan päätyä menemään yksin. Monelta ootte menossa?

Muita suunnitelmia mulla ei ole hirveästi. Vielä on viimeiset juhlat tulossa huomenna. Sitten oon vapaa velvollisuuksista. Jos ei oteta huomioon sitä, että koulu alkaa ihan just. Entä sulla? Pääsitkö luistelemaan?


Hugo
oikeesti kova jätkä

Hugo Rashad, viides luokka
Vivianna West
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 3. Marraskuuta 2020, 18:08
Tupa: Luihuinen

Re: Kaverilta kaverille

Viesti Kirjoittaja Vivianna West »

7.1.2021

Apua, toivottavasti tämä ei tule sulle liian myöhään, mutta riitelin taas eilen äidin kanssa enkä päässyt käsiksi pöllöön enkä kyllä kirjepapereihinikaan. En kuulemma tee lomalla mitään muuta kuin makaa (mitä mun pitäisi sitten tehdä?!)ja sitä paitsi, Gracekaan ei tee mitään vaikka osaisi ihan hyvin. Se vaan esittää pientä ettei sen tarvtsisi tehdä yhtään mitään.

Toivottavasti oot sulanut jo jäätymisestä. Ja tuskinpa sun äiti epäilee sen kummemmin, aina voit kuitata kuinka rankkaa on kasvaa isoksi :D Eli, selvittiin ehjänä koko loma, jee!

Isä puhui että mentäis huomenna joskus puolen päivän jälkeen, ei tarkempaa sovittu. Voitais käydä vaikka jäätelöllä tai jossain...? En kyllä tiedä mitä selitän hänelle, ehkä sanon vain että näen kaveria. En haluais hirveää kyselyä, ja mua ei varmastikaan päästettäis näkemään sua jos kertoisin...

Pääsin luistelemaan! Mutta en ole hirveämmin tehnyt mitään muuta kuin lukenut. Ja vältellyt äitiä, ja yrittänyt tehdä kotitöitä. Joten tylsäääääääää. Lueskelin jo vähän koulujuttuja eteenpäin, jotta on enemmän aikaa tehdä jotain muuta koulussa.

Nähdään huomenna?!

Vastaa jos ehdit

Vivi
Viestiketju Lukittu