Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Kuva

Valvojat: Atlas Ironwood, Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 959
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Tehtävänanto:
Neljännessä tehtävässä pääset kirjoittamaan leiripäiväkirjaa hahmosi näkökulmasta! Mistä asioista hän kirjoittaisi päiväkirjaansa? Kuinka usein? Miten hän kirjoittaisi päiväkirjaansa? Onko leiripäiväkirjan kirjoittaminen hauskaa vai tuskaa? Muistathan ajoittaa päiväkirjasi 16.-29.7 ajalle.

Pisteytys:
Täysiin pisteisiin vaaditaan vähintään 500 sanaa. Ylärajaa ei ole. Tehtävän voi tehdä useammalla hahmolla niin, että ensimmäisestä hahmosta saa enimmillään 20 pistettä, toisesta 10 ja kolmannesta 5 pistettä. Jos teet useammasta kuin kolmesta hahmosta, kaikista lopuista tulee myös 5 pistettä per hahmo. Täysiin pisteisiin kuitenkin vaaditaan se, että kirjoitat yhdellä hahmolla 500 sanaa. Jos kirjoitat hahmolla A 250 sanaa ja hahmolla B 250 sanaa, pisteet jäävät vajaiksi.

Palaututs:
Palautus tapahtuu viimeistään kesäleirin päättyessä eli 26.8.2018 klo 23:59. Lisää teksi tähän topiciin / linkki luovuustopiciisi tai sähköpostiin zombieverett@gmail.com & saat pisteesi.

Palauttaneet:
Elliot Mason (20)
Lazlo Silvertein (10)
Jayden Lewis (20)
Aurelia Jackson (20)
Viimeksi muokannut Sebastian Madison, 24. Elokuuta 2018, 15:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Avatar
Elliot Mason
Fletkumato
Viestit: 351
Liittynyt: 3. Helmikuuta 2018, 23:30
Tupa: Rohkelikko

Re: Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Elliot Mason »

En ehtinyt kirjoittamaan Elliotin ihan koko leiristä, mutta sain kuitenkin jotain kasaan, joten tässä se tulee! Kirjoitin tämän ns. yksityisenä leiripäiväkirjana eli siis sellaisena, jota edes leirin valvojien ei ole tarkoitus lukea, joten pyydän kohtelemaan sitä sellaisena. :D Eli että kukaan ei siis in-game tiedä näistä.

Elliotilla on ollut vähän rankka leiri ja hän on joutunut patoamaan aika paljon kaikkea sisäänsä, joten tätä oli tosi hauska kirjoittaa, kun pääsin vihdoin vähän purkamaan Elliotin turhautumisia. xD Häntä saattaa ehkä myös vaivata pienoinen teiniangst (ja CAPSLOCK-tauti), joten en suosittele ottamaan kaikkea päiväkirjaan laitettua liian henkilökohtaisesti tai täytenä totena. Elliot myös saattaa ehkä mahdollisesti olla hieman drama queen.

Mutta päiväkirja (tai siis osia siitä) löytyy täältä.
Elliot Mason || 7. luokka || Rohkelikon johtajapoika
"No, I don't take for granted all the time you've wasted making sacrifices for a fool
Oh, my friend, you're holding out your hand, I take it like an oar from the depth"
Avatar
Lazlo Silverstein
Lahna
Viestit: 527
Liittynyt: 15. Joulukuuta 2016, 20:46
Tupa: Rohkelikko

Re: Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Lazlo Silverstein »

Osallistuin! Kirjoitus löytyy täältä. Voi olla, että jos jotain kirjoittamisen arvoista ja aikaa löytyy, niin voin päivittää tuonne risteilyn jälkeisiäkin juttuja, mutta muuten tuo on varmaan jo ihan kunnossa. :D Vampy on enempi puhujaa kuin kirjoittajaa.. tai enempi se kyllä läksyihin kirjoittaa ja suuremmalla innolla. xD
Lazlo Silverstein, Rohkelikko, 7. lk, valvojaoppilas
”You don't know what you deserve / That's why you end up hurt
But you never listen / Take my advice as criticism / Then make the worst decisions”

avatar: Black Clover, Secre <3 / text: girl in red, You Stupid Bitch
Avatar
Jayden Lewis
Tylypahkamafian kätyri
Viestit: 111
Liittynyt: 3. Helmikuuta 2018, 23:33
Tupa: Rohkelikko

Re: Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Jayden Lewis »

Jayn kaunis päiväkirja. Jay ei ole aiemmin kirjoittanut päiväkirjaa joten on sepustanut siihen kaiken mitä mieleen on juolahtanut. :D Olkaa hyvä!

________________

16.7.
Tänään alkoi leiri ja alkoi ja nyt tiedä onko se hyvä juttu vai ei. Yuna pyörtyi heti kättelyssä!! Ja se hiton sijainen ei tehnyt tarpeeksi Yunan eteen!! Luulen vähän myös, että se pilkkasi minua. Tosi reilua. Se oli tietty luihuinen, joten mitä muutakaan voi olettaa? Onneksi Yuna on nyt kuitenkin sairaalateltassa. Mietin pitäisikö minun viedä hänelle kukkia. Ainakin hän heräsi pyörryksistä kun kuiskin hänen korvaansa asioita kukkasista. Siinä on kyllä kauhea vaiva etenkin jos Yuna pääsee jo huomenna pois sieltä!

18.7.
Tänään piti muistuttaa Elliotia siitä, että se vihdoin vähän kyselisi Yunalta asioita. Ehkä se kohta muistaa. Onhan tässä koko leiri aikaa, mutta en minä ole kovin hyvä odottamaant tälläisiä juttuja!!!

20.7
ELLIOT OLI PUHUNUT YUNAN KANSSA!!!!! Yunalla oli ollut YKSI poikaystävä. Se on kyllä aika paljon. Enemmän kun minulla! Seurustelukumppaneita siis. Harmi että Elliot ei kysynyt sen tyypin facebookkia, minun olisi pitänyt päästä katsomaan minkä näköinen se tyyppi oli.
Ainiin.
Elliot sai tyttöystävän ennen minua. :(

21.7.
Tänään oli aika hurja päivä. Me lähdettiin Elliotin kanssa käymään kaupungilla. Ei me OIKEASTI TIEDETTY että se on kielletty (tiedän kyllä että joku Caine kuitenkin lukee tätä!! - ME EI TIEDETTY). No, onneksi osattiin pitää itsestämme hyvää huolta. Löydettiin jopa apteekki jos oltaisi meinattu kuolla. Ja huom, MINÄ löysin sen. Varmasti jos olisin vain jaksanut niin olisin löytänyt sairaalankin. Kuitenkin, me mentiin kaupungille tosi tärkeän tehtävän perässä, sillä meidän piti löytää kahvila mihin me voitaisi viedä Melinda ja Yuna. Kyllähän me nyt ihan jeba paikka löydettiinkin. Eli tärkeä tehtävä suoritettiin! En kyllä tajua mikä se Cainen raivari oli. Sori vaan. Minusta se oli ihan turhaa, keksikää tänne enemmän tekemistä jos haluatte oppilaiden pysyvän täällä! Niin ja mielellään ensi leirille myös kännykän latureita.
Elliot sanoi, että minun pitäisi kysyä mitä mieltä Yuna on siitä, että seurustellanko me vai ei. Pitäisikö nyt viedä niitä kukkia?

22.7.
No tänään me mentiin poimimaan niitä kukkia. Kaverit kyllä sanoi hyvän pointin, että Yuna saattaa olla allerginen kukille. Se olisi aika ikävää. En sitten kerännyt kukkiakaan. Me löydettiin ihan supersiisti luola kyllä. Mietin, että veisinköhän Yunan sinne treffeille vai pelkäisiköhän se liikaa? Toivottavasti ei. Yuna ei ole kyllä rohkelikko. Elliotkin oli tosi peloissaan! Yunaa en kyllä säikäyttäisi. Yuna saattaisi vielä suuttua. Se olisi aika ikävää. Sitten Yuna ei haluaisi ainakaan seurustella minun kanssani. Minun on kuitenkin PAKKO saada kohta tyttöystävä!! Etenkin kun Elliotillakin on. Lazlo on onneksi sinkku niin en ainakaan ole viimeinen joka alkaa seurustelemaan! Paitsi ehkä jos Yuna sanoo ei.

Lazlo suuttui kanssa, mutta suuri ja mahtava Jayden Lewis lepytti sen! Hyvä minä!!

23.7.
ME ALETTIIN SEURUSTELEMAAN!!!! MINÄ JA YUNA!!!! JEE!!!!!

24.7.
Yuna oli tänään tosi söpö. Me yritettiin valvoa tosi myöhään. Me onnistuttiin Elliotin kanssa aika hyvin. Lazlo kyllä vähän pilasi tunnelmaa kun se oli tosi outo. Jouduin jättämään Yunan odottamaan minua kun lähdin saattamaan Lazloa nukkumaan. Ja no Elliot oli tosi ärsyttävä niin jätin ne kahdestaan! Oikein Elliotille!!! Oli kyllä tosi ärsyttävää kun Yuna huomasi, että minua ärsytti. Poikaystäväpisteet laski!! Täytyy parantaa! Ehkä haen niitä kukkia?!

25.7.
LAZLO JA ELLIOT OVAT PÄLLEJÄ!!!!!

Me tultiin juuri tuplatreffeiltä ja Yuna on ihana!! Yuna on niin söpö ja nätti ja kiva ja sillä on tosi kiva instagram!! Melindalla oli tosi paljon seuraajia, jotka oli nättejä tyttöjä ja NYT NE SEURAA MINUAKIN!!! Pitääköhän ne minua söpönä? Onkohan Yuna kateellinen?!

26.7.
Lazlo tykkää Elliotista?! Olikohan se vitsi.......


28.7
Tänään oli risteily! Aika siistiä, että koulu oli saanut niin hienon laivan omaan käyttöön! Oltiin Yunan kanssa erillään, pidettiin vähän hauskaa omien kavereiden kanssa. Ja arvaa mitä minä tein?! No, menin uima-altaalle!!! Otin mukaan lasit jotka on peileinä joten tytöt eivät nähneet kun tuijotin niitä! Lazlokin sanoi sitä tosi hyväksi ideaksi!!! Ainiin, Elliot löi Lazloa. Se suuttui. Ja sitten se itki. Elliot siis. Mutta ei ihme, Nakki oli kuollut. Nakki oli hyvä koira! Sen takia pitääkin itkeä. Olisin halunnut järjestää sille muistotilaisuuden mutta Elliot ei suostunut, oli liian raskasta.

R.I.P NAKKI
*tähän tuherrus joka esittää Nakkia*
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Aloin miettiin että Aurelia on varmaan päiväkirjaa kirjottavaa tyyppiä... :D Mut joo Vuodatuksenne olkaa hyvä.
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 959
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Leiritehtävä 4: Leiripäiväkirja

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Kaikki pisteet on nyt tästä tehtävästi palkittu.
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Viestiketju Lukittu