Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Valvoja: Tylypahkamafia

Gabriel Tardelli
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 20. Lokakuuta 2017, 07:42
Tupa: Rohkelikko

Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Gabriel Tardelli »

((Peliin odotellaan Lauren Moonstonea ja peli sijoittuu Joulukuun alkupuolelle))
Gabriel mietti. Hänen oli jo pitkän aikaa pitänyt etsiä uutta luettavaa. Hän katseli kirjoja vain nopeasti vilkaisten. Hän huohahti ja totesi itselleen "miksi täällä kirjastossa ei ole ketään jolle voisi puhua". Gabrielin oli pitänyt kysyä jo pitkään yhtä korpinkynsi tyttöä joulutanssiais parikseen mutta ei ollut siinä vielä onnistunut. Gabriel nousi ylös ja meni katselemaan kirjoja hieman tylsistyneenä.
-Gabriel Tardelli
Lauren Moonstone
Taikuri
Viestit: 37
Liittynyt: 9. Helmikuuta 2017, 17:10
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lauren Moonstone »

Lauren käveli kirjastoon. Hän huomasi pojan hyllyjen luona joka etsi jotain. Lauren tajusi että poika etsi kirjoja. Hän päätti antaa kirjavinkkejä. Vai oliko se sittenkin tyhmä ajatus? Mennä vain jonku pojan luokse antamaan neuvoja. Aika järjetöntä. Mitä jos kuitenkin menisin, Lauren mietti itsekseen. Ei ole mitään muutakaan tekemistä. Lauren käveli pojan luo ja kysyi: Etsitkö jotain tiettyä kirjaa?
Kolmasluokkalainen Korpinkynteläinen joka rakastaa eläimiä ja piirtämistä.
Gabriel Tardelli
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 20. Lokakuuta 2017, 07:42
Tupa: Rohkelikko

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Gabriel Tardelli »

Gabriel tutkiskeli vielä hetken kirjoja kunnes yhtäkkiä kuuli äänen kysyvän tarvitsisiko hän apua. Gabriel käännähti. Apua! Tyttö oli toinen Moonstonien kaksostytöstä mutta kumpi hän oli. Gabriel punastui ja sopersi "minä tai siis ei kun en en etsi mitään erityistä mutta jos vaikka antaisit vähän vinkkejä". "Ai niin minä olen muuten Gabriel Tardelli entä sinä".
-Gabriel Tardelli
Lauren Moonstone
Taikuri
Viestit: 37
Liittynyt: 9. Helmikuuta 2017, 17:10
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lauren Moonstone »

"Hei! Olen Lauren. Lauren Moonstone. Käymme samaa taikaolentojenjhoitokurssia. Jos muistat minut..." Lauren mietti että aika tyhmästi sanottu. Saattoi kuulostaa siltä että Lauren luuli että pojalla olisi huono muisti. "Itse pidän tästä kirjasta" Lauren näytti keltakantista kirjaa. "Se kertoo eksyneestä hevoskotkasta"
Kolmasluokkalainen Korpinkynteläinen joka rakastaa eläimiä ja piirtämistä.
Gabriel Tardelli
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 20. Lokakuuta 2017, 07:42
Tupa: Rohkelikko

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Gabriel Tardelli »

APUA! Gabriel huudahti kunnes tajusi mitä oli tehnyt. "Tai siis ei mitään kun tai ei mitään". Se oli hän. Nyt olisi hetki kysyä. "Ai saanko muuten joskus lainata tuota kirjaa" Gabriel kysyi hermostuneena vaihtaen puheen aihetta. "Kohta on muuten tanssiaiset onko kivaa".
-Gabriel Tardelli
Lauren Moonstone
Taikuri
Viestit: 37
Liittynyt: 9. Helmikuuta 2017, 17:10
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lauren Moonstone »

"Ihan kivaa se on. Ja voit kyllä lainata tätä kirjaa heti koska luin sen juuri..." Lauren tajusi, että nyt olisi oiva tilaisuus pyytää tanssiparia. Taidan silti pitää suuni vielä kiinni sillä hänellä on aika varmasti tanssipari, Lauren ajatteli. "Onko sinulla jotain kirjaehdotusta minulle sillä en ole löytänyt mitään hyvää kirjaa. Olen joutunut lukemaan tämän kirjan ainakin viisi kertaa kun en ole löytänyt muutakaan. Ja hei! Oletko tehnyt taikaolentojenhoidon läksyt?"
Kolmasluokkalainen Korpinkynteläinen joka rakastaa eläimiä ja piirtämistä.
Gabriel Tardelli
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 20. Lokakuuta 2017, 07:42
Tupa: Rohkelikko

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Gabriel Tardelli »

Gabriel kuunteli tytön sanoja ja vastasi sitten "öö kyllä suosittelen tuota taika lemmikkien elämä kirjaa.kohta olisi pakko jo kysyä mutta tottakai Laurenilla olisi jo pari Gabriel ajatteli."ja joo olen tehnyt kyllä läksyt" Gabriel vastasi palaten aiheeseen.
-Gabriel Tardelli
Lauren Moonstone
Taikuri
Viestit: 37
Liittynyt: 9. Helmikuuta 2017, 17:10
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lauren Moonstone »

"Ai... Ajattelin jos oltaisiin voitu tehdä ne yhdessä mutta ei tarvitse. Kyllä minä ne pystyn itsekin tekemään." Lauren sanoi hiukan pettyneenä. "Kenen kanssa menet tanssiaisiin?" Lauren kysyi epävarmasti.
Kolmasluokkalainen Korpinkynteläinen joka rakastaa eläimiä ja piirtämistä.
Gabriel Tardelli
Aloittelija
Viestit: 9
Liittynyt: 20. Lokakuuta 2017, 07:42
Tupa: Rohkelikko

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Gabriel Tardelli »

Gabriel kuuli tytön kysymyksen ja punastui täysin. "Minä tai siis ömh en vielä kenenkään kanssa mutta minä ajattelin että jos sinä ei kun ei siis mitään".APUA! Kamala tilanne Gabriel ajatteli.
-Gabriel Tardelli
Lauren Moonstone
Taikuri
Viestit: 37
Liittynyt: 9. Helmikuuta 2017, 17:10
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjavinkkejä ja kiusallisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Lauren Moonstone »

"Ha-haluatko mennä ka-kanssani?" Lauren kysyi epävarmasti. "Tai siis ei ole pakko tietenkään mutta jos siis haluat kun en tiedä ketään muutakaan kenen kanssa mennä." Lauren sanoi hiljaa ja lattiaan tuijottaen. Hänen teki mieli juosta pois mutta ei hän kuitenkaan viitsinyt sillä se olisi ollut aika lapsellista. "Ymmärrän täysin jos et halua" Lauren sanoi kiusaantuneena ja oli lähtemäisillään pois.
Kolmasluokkalainen Korpinkynteläinen joka rakastaa eläimiä ja piirtämistä.
Vastaa Viestiin