Sadepäivä

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi hymyillen. "Tulen Lontoosta. Siellä on aika paljon velhoja ja noitia. Vanhempani esittelivät minulle jokusen heistä. Tunnetko sinä ketään muuta noitaa tai velhoa?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Oikeastaan en ketään kotikaupungista. Olen kyllä tässä muutaman vuoden aikana koittanut etsiä merkkejä muista velhoista, mutta he ovat olleet hyvin piilossa", Spencer naurahti. "Kyllä taikuutta on varmasti Colchesterissakin, mutta toistaiseksi en ole päässyt tutustumaan kehenkään. Tosin olen omatkin voimat pitänyt hyvin salassa."
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi ja hymyili. "Milloin sait tietää olevasi noita?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Joskus pienempänä ympärilläni alkoi tapahtumaan kummallisia asioita, mutta en osannut tietenkään yhdistää taikuuteen, kun jästiperheestä olen. Vasta kun täytin yksitoista, sain kirjeen missä selitettiin kaikki ja kutsuttiin tänne opiskelemaan", Spencer hymyili vaisusti muistolle. "En kuitenkaan... noh elämäntilanne oli vähän vaikea, joten päätin ekat kaksi vuotta olla kotiopetuksessa. Ja nyt sitten päätin tulla tänne."
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi ja vilkaisi ulos. Sää alkoi selkeytyä, mutta ulkona satoi vielä hieman. Katsoin taas Spenceriin. "Onko sinulla pöllöä? Tai muuta lemmikkiä mukana täällä?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Joo mulla on mukana pöllö", Spencer hymyili ajatustensa kulkiessa pöllölään. "Dreamer nimeltään. Käärmeenkin omistan, mutta se on kotona... Entä sinulla?"
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice pudisti päätään. "Minulla ei ole lemmikkiä, vaikka olisinkin halunnut pöllön tai kissan. Voisimmeko joskus mennä katsomaan pöllöäsi?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Voidaan joo", Spencer hymyili ilahtuneena, kun joku osoitti kiinnostusta hänen pöllöönsä. "Ihan milloin vain haluat. Tosin en tiedä miten Dreamy on paikalla pöllölässä. Tosin melkein aina, kun se tykkää nukkua."
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi hymyillen. "Se kuulostaa mukavalta lemmikiltä. Oletko koskaan lähettänyt kirjettä sillä?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Aika vähän toistaiseksi, mutta kirjeiden lähettely on lisääntymään päin", Spencer vastasi. "Aluksi vain jotain virallisia kirjeitä, mutta nyt täällä ollessani kirjoitan lähes joka viikko kotiin."
Vastaa Viestiin