Sadepäivä

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi ja vaipui hetkeksi mietteisiinsä kirjeiden lähettämisestä ja pöllöistä. On varmasti mahtavaa, kun voi lähettää postia ikiomalla pöllöllä, hän mietti ja hymyili. Millaistakohan on olla pöllö? Pitää lentää paikasta toiseen kuljetellen kirjeitä ja paketteja, muistaa reitteja ja lentää melkein säässä kuin säässä. Hmm...
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

Spencer hiljenee myös ja huomaa Alicen mietiskelevän ilmeen. Tyttö vaikutti oikeastaan aika mukavalta. Hän yritti vastavuoroisesti keksiä jotain puhuttavaa. "No mutta niin... Mistä muista asioista sinä yleisesti tykkäät? Pöllöjen lisäksi?"
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice kääntyi katsomaan Spenceriä ja mietti hetken. "No, pidän kirjoista, opiskelusta, eläimistä, viulun soittamisesta ja muusta. Entä sinä?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

Spencer nyökkäsi toisen vastaukselle. "Kirjoista ja eläimistä myös. Lisäksi tykkään tanssimisesta ja musiikista ylipäänsä. Ja luonnosta ja liikunnasta, täällä myös koulusta ja luudalla lentämisestä", hän luetteli.
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi. "Minä en ole lentänyt luudalla vielä kertaakaan. Millaista se on?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Ai", Spencer äännähti, vaikka eihän siinä toisaalta ollut mitään outoa, sillä eihän kaikilla ole luutaa. "Se on aika mahtavan tuntuista. Aluksi pelkäsin hirveästi lentää ja koska pelkään korkeita paikkoja en aluksi edes uskaltanut mennä paria metriä korkeammalle. Mutta sitten kun aloin luottaa luutaani ja lentotaitoihini, se on ollut joka kerta mieluisampaa. Tykkään tuulesta kasvoillani sekä maisemista, jotka avautuvat yläilmoissa ihan erilaisella tavalla."
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

"Kuulostaa mahtavalta", Alice sanoi ja hänen silmänsä sädehtivät hieman. "Muuten, oletko sinä pelannut huispausta? Minä en ole, mutta olen aina halunnut nähdä, millaista se on. Se on varmasti mahtavaa, kun pitää lentää niin nopeasti ja väistellä ryhmyjä, etsiä sieppiä ja tehdä maaleja."
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Joo, se tuntui aluksi aika hurjalta peliltä mitä en tulisi ikinä pelaamaan, mutta niinhän siinä sitten kävi, että muutaman pelikerran jälkeen tykästyin lajiin kokonaan", Spencer naurahti muistolle. "Kannattaa tosiaankin kokeilla sitten kun oppii lentämään luudalla! Itse nautin eniten jahtaajan roolista, sillä siinä saa olla ihan pelin keskellä ja viilettää pitkin kenttää."
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi hymyillen. "Selvä. Toivottavasti meillä on jo kohta lentoharjoituksia. Tahtoisin kokeilla lentää luudalla. Muuten millaisia muut oppiaineet ovat? Tai siis oliko sinusta jokin oppiaine esimerkiksi vaikea?"
~Alice Catnip~
Avatar
Spencer Hale
Odobenus rosmarus
Viestit: 67
Liittynyt: 29. Elokuuta 2017, 21:33
Tupa: Korpinkynsi

Re: Sadepäivä

Viesti Kirjoittaja Spencer Hale »

"Toivottavasti! Ja no nyt syksynä olen päässyt kokeilemaan tosi monipuolisesti eri oppiaineita ja lempiaineikseni väittäisin loitsut, yrttitiedon ja taikaeläinten hoidon ja niissä onkin sujunut hyvin. Parasta on kuitenkin ollut astrologia, kun olen kiinnostunut avaruudesta ja sellaisesta... Vaikeinta itselleni on ollut liemet ja pimeyden voimilta suojautuminen, joten ne on mennyt vähän keskinkertaisesti nyt mitä tässä pari kuukautta on koulua ollut", Spencer selitti. "Entä mitä sinulla on jo ollut?"
Vastaa Viestiin