Kirjastoa etsimässä

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Tapahtumat sijoittuvat ensimmäisille koulupäiville. Alice sai kuulla, että Tylypahkan velhojen ja noitien koulussa on kirjasto ja korpinkyntenä hän innostui tiedosta tahtoen päästä kirjastoon mahdollisimman pian. Hän on kuitenkin ensimmäisen vuoden opiskelija, eikä tunne paikkoja. Hän seisoo suuren salin edessä hieman surullisena, ettei ole vielä päässyt kirjastoon. Hän katselee portaita, jotka vaihtelevat itsestään paikkaa ja miettiin, kuinka niitä pitkin pääsisi kirjastoon ja monennessa kerroksessa se on. Hän on ujo, joten avun kysyminen on hankalaa eikä hänellä oikein ole vielä ystäviä, joilta kysyä. Itse hän ei tiedä, missä kirjasto sijaitsee ja vaikka tietäisikin, hän ei ole varma kuinka päästä sinne.
~Alice Catnip~
Timothy Moonstone
Odobenus rosmarus
Viestit: 74
Liittynyt: 8. Tammikuuta 2017, 19:57
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Timothy Moonstone »

Timothy käveli kohti suurta salia ja mietti että mitähän voisi tehdä. Timothy saapui suuren salin luokse ja huomasi jonkun uuden tytön nököttävän ovien edessä hiukan mietteliään näköisenä. Timothy asteli lähemmäs tyttöä ja sanoi "hei minä olen timothy Moonstone kukas sinä olet" poika kysyi tomerasti. Timothy ajatteli että onkohan tyttö hukassa ja sanoi "etsitkö jotain"
-Timothy Moonstone
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice säpsähti hieman yhtäkillisestä äänestä ja katsoi poikaa, joka oli tullut suuren salin eteen. Hän oli Alicea ehkä pari vuotta tai vuoden vanhempi. Hänkin oli korpinkynsi. Ehkä voisin kysyä apua häneltä, Alice mietti. "T-tuota, olen Alice. Alice Catnip ja etsin kirjastoa. Mahdatko tietää, missä se on ja miten sinne pääsee?" hän kysyi hiljaa katsellen poikaa.
Viimeksi muokannut Alice Catnip, 19. Syyskuuta 2017, 08:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
~Alice Catnip~
Timothy Moonstone
Odobenus rosmarus
Viestit: 74
Liittynyt: 8. Tammikuuta 2017, 19:57
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Timothy Moonstone »

Timothy kuunteli tytön sanoja ja vastasi " ai kirjastoako etsit se on tuota kolmannessa kerroksessa voin toki saattaa sinut sinne jos tahdot!" Timothy mietti hetken että voisi näyttää tytölle hieman koulua muutenkin ja sanoi sitten " hei haluaisitko että näytän sinulle vähän paikkoja."
-Timothy Moonstone
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice katseli poikaa hämmentyneenä. "S-sopisiko se?" hän kysyi epävarmasti. "M-mutta siitä on sinulle vaivaa, enkä tahtoisi olla vaivaksi. E-ehkä yritän vain löytää tieni itse kirjastoon. Kiitos avustanne", Alice sanoin kumartaen hieman ja lähtien kohti itsestään liikkuvia portaita epävarmana.
~Alice Catnip~
Timothy Moonstone
Odobenus rosmarus
Viestit: 74
Liittynyt: 8. Tammikuuta 2017, 19:57
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Timothy Moonstone »

Timothy kuunteli tytön sanoja kunnes yhtäkkiä tyttö siirtyi lähemmäs portaita osoittakseen lähtevänsä. "Hei ei siitä ole minulle mitään haittaa" Timothy sanoi tytölle. "Tule nyt niin mennään katselemaan paikkoja"! Timothy huudahti.
-Timothy Moonstone
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice kääntyi poikaa kohti yhä epävarmana. "H-hyvä on sitten" hän sanoi ja käveli hieman lähemmäs. "Mitä paikkoja ajattelit esitellä?"
~Alice Catnip~
Timothy Moonstone
Odobenus rosmarus
Viestit: 74
Liittynyt: 8. Tammikuuta 2017, 19:57
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Timothy Moonstone »

Timothy kuunteli tytön puheita Ja vastasi " no voisin näyttää sinulle esimerkiksi pöllötornin ja tietysti sen kirjaston". Timothy mietti että tyttö vaikutti aika ujolta mutta kyllä se siitä sillä hänkin oli ollut alussa ujo. "No mutta haluatko lähteä!"
-Timothy Moonstone
Avatar
Alice Catnip
Taikuri
Viestit: 34
Liittynyt: 23. Elokuuta 2017, 06:21
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Alice Catnip »

Alice nyökkäsi ja hymyili hieman. "K-kiitos, Timothy."
~Alice Catnip~
Timothy Moonstone
Odobenus rosmarus
Viestit: 74
Liittynyt: 8. Tammikuuta 2017, 19:57
Tupa: Korpinkynsi

Re: Kirjastoa etsimässä

Viesti Kirjoittaja Timothy Moonstone »

Timothy lähti kävelemään pöllötornia kohti. Yhtäkkiä Timothy käännähti ja ja sanoi "oletko muuten viihtynyt täällä tylypahkassa".
-Timothy Moonstone
Vastaa Viestiin