Foorumipeliseuran haku

Valvoja: Tylypahkamafia

Sue Ellen
Taikuri
Tupa: Rohkelikko
Ammatti: oppilas

Re: Foorumipeliseuran haku

Viesti Kirjoittaja Sue Ellen »

Juuh, itse mietin jotain kohtaamista kevätjuhlien jälkeen, todistukset olis jo saatu, mutta jotkut
oppilaat tapais pihalla ja alkais jutella jotain.

Loppujuoni vois sijoittua aikaan Potterin jälkeen?
Haittaako, jos juoni matkii Potterin juonta, ja nyt ei tasan puhuta kopioinnista?

Chatenaun puolella meillä on basiliskipeli alkamassa.
Olisiko ideaa, jos vaikka jokin kummajainen olisi linnoittautunut Tylypahkan kellariin ja muutama nääh
yrittäs hätistää sen olion pois?

(Vois toimiikin :D )
I love this game that people call “life” from the bottom of my heart.
~ Shogo Makishima

Iloinen, hieman ujo rohkelikko, Sue Ellen.

Muita hahmojani ovat puuskupuh Alice Scott ja räyhähenki Rita
Harold Benson
Haisku
Tupa: Korpinkynsi

Viesti Kirjoittaja Harold Benson »

//Pahoittelen näin alkuun suuresti Châteaun basiliskipeliin littyvää tarkentavaa tekstiä: Tämä Chateaun basiliski oli osa koko lukuvuoteen liittyvästä juonesta ja otus on jo viime syksystä alkaen kangistuttanut ihmisiä ja kylvänyt epätietoisuutta yms. Eli se ei niinkään ole juuri alkamassa vaan pikemminkin aika loppusuoralla, sillä sen olemassaolosta on kierrellyt huhuja ja useampi hahmo on jo päättänyt lähteä etsimään sitä. Ellet sitten tarkoittanut basiliskipelillä niitä yksittäisiä pelejä, joissa pari oppilasta yms. ovat menneet etsimään sitä. :) Pyydän anteeksi vielä toistamiseen.

Itse en oikein tiedä haluaisinko näin action painotteista peliä ensimmäiseksi peliksi Haroldille vaan joku arkisempikin jutustelupeli kävisi. Se että mihin aikaan se sijoittuu se on miulle aivan sama. :)
“Meistä jokainen on enemmän kuin anteeksannon arvoinen, osaanko olla muille entäs itselleni mä armollinen?”
– Jones, Anteeksi Antoi
Harold Benson (17), hitusen konservatiivinen viiksiniekka ja partanaama Korpinkynnestä. Korpinkynnen huispausjoukkueen entinen varakapteeni ja huispaaja.
Sue Ellen
Taikuri

(Juuh, eipä mitään, tarkoitin yhtä peliä, jota pelaan parin oppilaan kanssa :) Itse olin epäselvä sanoissani)

Minulle käy kyllä iisimpikin meno, jos action pelit tuntuvat liian vauhdikkailta Haroldille. :)

Nääkö vain tapaisivat ja alkaisivat jutella?
~ Shogo Makishima

Jesse Caine
Ylläpitäjä
Ammatti: Professori
Oppiaine: Taikaliemet & tähtitieto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesse Caine »

Minäkin voisin ehkä mieluummin pelata jotain vähän arkisempaa, kun on tosiaan Jennylläkin ensimmäinen pelini. Muuten joku tilanne todistustenjaon jälkeen koulun pihalla vaikka voisi toimia? Jenny ainakaan ei ole kauhean ujo tai mitään, niin voi hyvin mennä puhumaan tuntemattomammillekin ihmisille. :)
Jesse Caine | Taikaliemet & tähtitieto | Luihuisen tuvanjohtaja
"We don’t own our heavens now, we only own our hell." (Avatar)
Pelaajaesittely ja hahmolista
Harold Benson
Haisku
Tupa: Korpinkynsi

Viesti Kirjoittaja Harold Benson »

Minulle käy tuo, Harold voisi sitten liittyä hivenen myöhemmin heidän seuraan. :)

//Sue haluatko sinä aloittaa?
“Meistä jokainen on enemmän kuin anteeksannon arvoinen, osaanko olla muille entäs itselleni mä armollinen?”
– Jones, Anteeksi Antoi
Harold Benson (17), hitusen konservatiivinen viiksiniekka ja partanaama Korpinkynnestä. Korpinkynnen huispausjoukkueen entinen varakapteeni ja huispaaja.
Sue Ellen
Taikuri

Jaa, juu, voinhan minä aloittaa.
//Ääk, ensimmäinen peli, jonka aloitan AM:sa..)

Sue on sitten aika ujo, mutta rohkaistuu tutustuttuaan
ihmisiin rauhassa.
~ Shogo Makishima

Alice Scott
Jäsen
Ammatti: Oppilas

Viesti Kirjoittaja Alice Scott »

Haeskelen Alicelle peliseuraa, juonellisesti jotain kesäistä peliä ajattelin.
Juonellisesti homma voisi pyöriä vaikka niin, että alettaisiin suunnitella jotai kelmikerhoa, jonka
rauhanomainen idea menisi päälaelleen, kun pimeyden voimia tutkinut Alice pölähtää paikalle.
(Shuu, miksi haluan tehdä ilkeitä hahmoja :D)
Ilkikurinen puuskupuh, Alice Scott
Jesse Caine
Ylläpitäjä
Ammatti: Professori
Oppiaine: Taikaliemet & tähtitieto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jesse Caine »

Ajattelitko, että se peli sijoittuisi kesäleirille vai johonkin vapaa-aikaan? Valtavasta hahmokaartistani huolimatta minulla ei taida olla kuin korkeintaan Rohkelikkopoika Lucas Mac Fhionnlaigh, jonka voisi nähdä "kelmikerhoa" suunnittelemassa. En tosin usko, että silläkään olisi kovin rauhanomaisia suunnitelmia kerholleen. :'D Mutta riippuu tietysti vähän siitäkin, että kenen kanssa sitä kerhoa suunniteltaisiin ja millainen tarkalleen sen pitäisi olla?

P.S. Kannattaa postata Alicesta myös joku hahmoesittely tuonne hahmoesittelyjen alueelle, jotta muut voivat vähän katsoa, millaisesta hahmosta on kyse! :)
Jesse Caine | Taikaliemet & tähtitieto | Luihuisen tuvanjohtaja
"We don’t own our heavens now, we only own our hell." (Avatar)
Pelaajaesittely ja hahmolista
Alice Scott
Jäsen
Ammatti: Oppilas

Viesti Kirjoittaja Alice Scott »

Itse olin ajatellut, että peli sijoittuisi johonkin vapaa-aikaan.
Haha, Alicekaan ei mitään ihan rauhanomaista kelmikerholle suunnittele, Lucas voisi sopia peliin. :)
Sen kerhon perustaja olisi siis Alice, ja ideana olisi aiheuttaa yleistä häiriötä rauhallisessa koulun ympäristössä, Alice olisi
jotenkin jäänyt kouluun kesäksi, ja alkaisi suunnitella kelmikerhoa, ja jottei olisi supóraa kopiointia Pottereista, niin Alicen
kerhon ideana olisi aiheuttaa niin paljon sekaannusta kuin ikinä mahdollista (Olisiko koulun kassan ryöstö liian katala temppu oppilaalta/oppilailta :D)

(Lisään tuon Alicen esittelyn pikimiten :)
Ilkikurinen puuskupuh, Alice Scott
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Isla Dunn voisi sopia kelmikerhon kaltaiseen porukkaan aika kivasti. Jotain eripuraa saattaisi syntyä, mutta juu. :D Isla tosin aloittaa koulun vasta syksyllä, joten kesäpeli tuskin hänen kanssaan onnistuisi. :D Että jos pelin voi ajallisesti sijoittaa syksyn alkuun, Islasta saisi pelikaveria~
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Viestiketju Lukittu