Iltapäivän teehetki

Tällä alueella pelataan kesäleirille 2018 sijoittuvat foorumiroolipelit ja ilmoitetaan kesäleirille sijoittuvat chatroolipelit.

Valvojat: Atlas Ironwood, Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Johnny Doe
Odobenus rosmarus
Viestit: 65
Liittynyt: 30. Marraskuuta 2017, 09:05
Tupa: Puuskupuh

Re: Iltapäivän teehetki

Viesti Kirjoittaja Johnny Doe »

“Ai... kiitos...” Johnny lausahti punertuen vielä enemmän kasvoiltaan, kun tuo toinen sanoi luonnoksi hyviksi. “En kovinkaan paljoa oikeastaan piirrä”, hän totesi sitten, mikä oli totuus. Piirtäminen ei oikein ollut Johnnyn vahvin ala taiteiden parissa.

“Kai minä tulen taidekerhoon. Jos se ei kauheasti ole päällekkäin näytelmäkerhon ja sen huispauksen kanssa. Jos pääsen huispausjoukkueeseen, siis”, antoi hän lupauksen tuolle toiselle. Ei Johnny oikein tiennyt, kuinka paljon huispaus veisi hänen aikaansa, jos hän joukkueeseen pääsisi.
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Iltapäivän teehetki

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

"Suosittelen sitä taidekerhoa kyllä" Aurelia katsoi poikaa hymyillen ja tuli miettineeksi, että pitäisiköhän tässä lähteä tekemään töitäkin. Ja jotta voi palata, niin pitää myös lähteäkin. Huomaiskohan Johnny jos vaikka nappais tuosta leivoksen mukaansa? Ehkä.

"Kiitokset teestä, voisin kuitenkin palata tästä töiden pariin" Aurelia sanoi hymyillen ja nousi ylös tuolistaan.
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Johnny Doe
Odobenus rosmarus
Viestit: 65
Liittynyt: 30. Marraskuuta 2017, 09:05
Tupa: Puuskupuh

Re: Iltapäivän teehetki

Viesti Kirjoittaja Johnny Doe »

Johnny nyökäytti päätään suosittelulle, hän painaisi sen kyllä mieleensä syksyä varten! Sitten toinen olikin jo lähtemässä töidensä pariin, joten Johnny nyökäytti jälleen päätään. “Olkaa hyvä. Nähdään taas!”, Johnny lausahti iloisesti, nousten osittain tuolistaan toisen noustessa. Hän kumminkin sai itsensä kiinni ja istahti takaisin paikalleen. Hänen osaltaan teehetki ei olisi vielä ohitse.

//Roolipelipisteet palkittu -Caine
Viestiketju Lukittu