Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 959
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Sebastianin vastaukset löytyy täältä

//pisteytetty -Coates
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Avatar
Mona Ashford
Taikuri
Viestit: 31
Liittynyt: 26. Lokakuuta 2015, 16:55
Tupa: Luihuinen

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Mona Ashford »

Ja täältä löytyy Monan.

//pisteytetty -Coates
Avatar
Harold Benson
Haisku
Viestit: 487
Liittynyt: 29. Toukokuuta 2015, 20:08
Tupa: Korpinkynsi

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Harold Benson »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Harold Jonathan Benson
2. Missä ja milloin synnyit? 29.09.2000, Exeter, Iso-Britannia
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? Theo ja Eva Benson
4. Onko sinulla sisaruksia? Ei.
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Exeterissä, vanhempien kanssa samassa asunnossa.
6. Minkä maan kansalainen olet? Iso-Britannian.

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? 182 cm.
8. Kuinka paljon painat? -
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? En näytä rotevalta enkä kyllä vieläkään näytä ihan huispaajalta. Olen ihan vain sellainen kuin olen.
10. Mikä on ihonvärisi? Joku vaaleanpuoleinen, mutta rusketun aika helposti. Joten ruskettunut, vaihteleva?
11. Mikä on hiustesi väri? Ne ovat vaaleanruskeat, mutta ne ovat kyllä tummuneet viime vuosien aikana varmaan takkujen vuoksi, joten niitä voisi kutsua nyt ihan vain ruskeiksi. Kai?
12. Mikä on silmiesi väri? Vihreät.
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? Minulla on arpia ja ne näyttävät ihan siltä kuin miltä ne näyttävät, miten ne on saatu. Ne eivät kyllä ole sellaisia, että vetävät huomiota heti puoleensa mikä on hyvä juttu, ja niitä on tietenkin ihan selässä, käsivarsissa ja jaloissa, eli kehossa kuten arpia nyt jokaisella sattuukin olemaan.
14. Millaisia vaatteita käytät? Minulla ei ole paljon vaatteita. Koulussa käytän koulupukua, huispatessa huispausvaatteita, jästimaailmassa joskus jästimaailmaan liittyviä vaatteita. En oikeasti välitä kauheasti vaatteista tai siis olisi aika huono juttu, jos välittäisin vaatteista kauheasti, joten olen oppinut olemaan välittämättä.
15. Käytätkö meikkiä? En.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? En.
17. Sairastutko helposti? En.
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? En ole käynyt allergiatesteissä, sillä ne ovat pirun kalliita, mutta en usko, että mitään pahoja sellaisia olisi. Sairauksia en myöskään usko olevan. Fyysinen heikkous, hyvä kysymys, en tiedä mitä sillä tarkoitetaan, joten sitä ei kai ole. En kyllä lyö ihmisiä. Onko se fyysinen heikkous, väkivallattomuuden kaihtaminen?
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? Oikea.
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein? No pyydän anteeksi, jos uskon tehneeni jonkun virheen ja erheen, nykyään teen aika usein jotain sellaista, joten kai minä myös ihan pyydän hyvin anteeksi, mutta niin kyllä kuuluukin tehdä. Ja aika usein menen muiden mieltymysten mukaan, että toiset huomioon ottavia ilmauksia kyllä tulee.
21. Mitä sinulla on taskuissasi? Vanhoja lappujalippusia, murusia, joskus jotain narunpätkiä ja sen sellaisia lenksuja, taskusta riippuen myös taikasauva.
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja? Riippuu siitä, että mikä on outo. En ainakaan pidä itseäni outona. Olen ihan vain minä itse. Kai? Tai ainakin luulen olevani. En ole ihan varma kuitenkaan. Minut ehkä tunnistaa myös muustakin kuin vain tavoistani tosin kai ne tavat heijastelevat minua, joten ööh kaikki? Okei. En tiedä.

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Yleensä jokainen herää, syö ja juo, tekee jotain muuta ja syö ja juo mennen sitten nukkumaan. Eli sellaiset minullakin on. Muut jutut vaihtelevat paljon sen mukaan, että missä olen ja keiden kanssa ja minkä tarkoituksen vuoksi.
24. Mitä teet rentoutuaksesi? Riippuu siitä, että missä olen ja keiden seurassa sekä riippuu siitä, että mistä pitäisi rentoutua. Usein ihan jutteleminen kavereiden kanssa on hyvää rentoutusta tai sitten ihan loitsiminen. Suurella kiireellä läksyjen teko on myös aika usein hauskaa, mutta se ei ehkä ole kuitenkaan kauhean rentouttavaa.
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut? Säilytän taikasauvaani sängyn vierellä. Koruja en taida omistaa tai sitten olen omistanut, mutta onnistunut hukkaamaan ne jo jossain.
26. Millaista kirjallisuutta luet? Kouluteoksia. En lue oikein muuta kuin koulukirjoja. Nykyään luen myös huispausaiheisia kirjoja, mutta en nyt sanoisi lukevani niitä sen vuoksi, että aihepiirin kirjat olisivat mitenkään hyvin kirjoitettu. Joskus on aika mukavaa lukea koulukirjojen ulkopuolelta loitsuista ja muodonmuutoksista, ja pvs:kin on joskus ihan kivaa luettavaa. En silti lue kauhean paljoa, sillä aika ei riitä. Joskus oikoluen myös kavereiden essee -vastauksia, läksykirjallisuutta siis.
27. Millaisesta musiikista pidät? En kauheasti kuuntele musiikkia, enkä oikein ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, että mistä nyt muka pitäisin ja mistä en. Jos kuuntelen musiikkia, niin se on sitä musiikkia mistä läheiseni pitävät, sillä he ovat niitä, jotka kuuntelevat musiikkia. En minä.
28. Pidätkö matkustamisesta? En tiedä. En matkusta kauheasti. Jo rahan puolesta voisin sanoa, etten matkusta mielelläni, mutta jos rahaa olisi enemmänkin eikä pitäisi ajatella sitä ja olisi hyvää seuraa, niin ehkä se olisi ihan mukavaa.
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Huispaan. Pakollisten harjoitusten lisäksi on vapaaehtoisia harjoituksia aika hyvin pitkin viikkoa.
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? Ihan tavallista harmaata aluetta kai. Ei siellä ihmiset ole hyviä ei huonoja. Okei. Hulppeimpia asuntoja löytyy helposti, muttei tämä mitään ihan surkeaa seutua ole. Onneksi.
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Asuntoni on huono sana. Se on vanhempien tai pikemminkin ei niidenkään. Se on kai joku kolmio, kerrostalosta. He ovat vuokralla. Tai näin olen ymmärtänyt.
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? Minulla ei ole asuntoa.
33. Siivoatko usein? Riippuu paikasta. Kotona siivoan aika paljon, jos en keksi (kuten usein käykin) muuta ajanvietettä. Koulussa en niinkään, sillä siellä on paljon muuta ja parempaa ja kiireellisempää tekemistä kuin joku siivoaminen.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? Osaan tehdä syötäviä ruokia, mutta en sanoisi silti sitä ruuan laitoksi. Minulla on jonkin verran huonompia kokemuksia siihen liittyen, joista en halua puhua, joten skippaan koko kysymyksen, anteeksi.
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Oli kerran fletkumato. Se kuoli.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Tällä varmaan viitataan vanhempieni kotiin vai mitä? Okei, sieltä löydän yleensä aika hyvin omasta tavarakasastani etsinnän jälkeen tarvitsemani asiat, mutta että missä jokin on vanhempieni kotona, jokin heille kuuluva, niin sitä en useinkaan löydä tai en ainakaan helposti ja nopeasti. Tiedän, että pitäisi oppia nyt pikku hiljaa taas tuntemaan se ja että mitä sieltä löytyy mistäkin, mutta en ole vielä ihan päässyt siihen asti, että tietäisin missä mikin säilytetään, joten lyhyesti takaisin kysymykseen, en löydä.
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? Minulla ei ole kalenteria, mutta minulla on kyllä rannekello, joka ainakin viime vuonna vielä kertoi, että milloin minun pitäisi olla huispausharjoituksissa ja milloin ei. En yhtään ole muistanut katsoa sitä viime aikoina, joten en tiedä toimiiko se enää.

//pisteytetty -Coates
“Meistä jokainen on enemmän kuin anteeksannon arvoinen, osaanko olla muille entäs itselleni mä armollinen?”
– Jones, Anteeksi Antoi
Harold Benson (17), hitusen konservatiivinen viiksiniekka ja partanaama Korpinkynnestä. Korpinkynnen huispausjoukkueen entinen varakapteeni ja huispaaja.
Winifred Harner
Taikuri
Viestit: 26
Liittynyt: 10. Syyskuuta 2015, 13:22
Tupa: Rohkelikko

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Winifred Harner »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Winifred Harner
2. Missä ja milloin synnyit? Lontoossa, 3.2.2001.
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? Myyntiesittelijä ja thaimaalaisen ravintolan tarjoilija. Ärsyttävä tyyppi yks ja ärsyttävä tyyppi kaks.
4. Onko sinulla sisaruksia? Liikaa! Earlene Korva, Quinten Jeremiah, Charmaine Shamppanja, Nigel Nikkeli ja sitte se joku uus viäl!
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Yhä kotona samojen sisarusten ja vanhempien kanssa. Mä asun kaikkial.
6. Minkä maan kansalainen olet? Britanniiyaa

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? 145 cm pitkä
8. Kuinka paljon painat? -
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? Ihan ok käsi- ja jalkalihakset omaava lauta. Mä oon just sopiva kokonen ja mul o hyvi lihaksii.
10. Mikä on ihonvärisi? VALKOihonen
11. Mikä on hiustesi väri? Vaaleat!!
12. Mikä on silmiesi väri? Siniset!
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? On tosi paljo. Katso tää tuli sillo ko karkasin kotoo ja hyppäsin kolmannest kerroksest alas ja tää sillo ko löin sitä yhtä ärsyttävää idioottii kuonoon ja tää sillo ku siellä ulkomailla se yks tyyppi vähä....
14. Millaisia vaatteita käytät? Usein koulupukua ja jos ei sitä niin sitten jotain ehkä lumpuiksi katsottavia hameita, mutta ne ovat vain tosi mukavia, vaikka niiden helmoihin kompastuu aika helposti. Myös kavereilta varastetut poikien vaatteet on kivoja ja käytettäviä. Cooleja.
15. Käytätkö meikkiä? E.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? E.
17. Sairastutko helposti? E.
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? Ei ole kauhean hyvä väistämään iskuja, muttei se ehkä fyysinen heikkous ole. E.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? Oikee
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein? Sä oot idiootti. Tyhmä, luuseri! Ja sit tiätty kaikki loitsut ja nää!
21. Mitä sinulla on taskuissasi? Kaikkee coolii
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja? Yrittää käyttäytyä aina coolisti. E.

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Mä nukun. Mä juan. Mä tanssin ja sit tiätty oon cool ja sit tiätty ehkä myöhästyn jostai, ko en välitä
24. Mitä teet rentoutuaksesi? Juan, biletän, tanssin, oon cool, käskytän, pidän hauskaa
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut? Ei oikein itsekään tiedä tällä hetkellä, että missä sauva on. Yleensä se löytyy jostain ympäristössä sitten, kun sitä lähtee etsimään. Mun suussa.
26. Millaista kirjallisuutta luet? Ei lue. Kaikest coolist, etenki kaikki filosooffiset
27. Millaisesta musiikista pidät? Mä tykkää tiätty kaikesta tanssimusast ja sitte tiätty punkist ja rockist mut pitää olla joku tiätty rytmi ja näi koska muuteha se o ihan tyhmäää
28. Pidätkö matkustamisesta? Joo
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Mä harrastan kamppailulajei
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? E mä tiedä.
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Se o iha vaan ööh...
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? E mä tiedä.
33. Siivoatko usein? Coolit ei siivoo vaan niil o joku toinen joka siivoo niien puolesta!
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? En mä laita.
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? E.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Ei. Tiätty
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? E.

//pisteytetty -Coates
“Väisty! Sä tiedät kuka on tulos”
Winnie // Rohkelikko // 6. lk.//
Avatar
Avatar
Lazlo Silverstein
Lahna
Viestit: 527
Liittynyt: 15. Joulukuuta 2016, 20:46
Tupa: Rohkelikko

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Lazlo Silverstein »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Lazlo Vesto Silverstein
2. Missä ja milloin synnyit? Kotona joulupäivänä monta tuhatta vuotta sitten, 2003
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? Kuvanveistäjä Wynette ja runoilijatar Arabella
4. Onko sinulla sisaruksia? On! Karma, Thames ja Sunny, eli Cordelia (s. 1998), Franklin (s. 2000) ja Mallory (s. 2007)
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Kaikkien edeltä mainittujen kanssa kotona! Okei, Karma on vain enää aina välillä kotona.
6. Minkä maan kansalainen olet? Iso-Britannian?

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? -
8. Kuinka paljon painat? -
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? -
10. Mikä on ihonvärisi? Ei yhtä vaalea kuin vampyyreiden. :(
11. Mikä on hiustesi väri? Tummat
12. Mikä on silmiesi väri? Vihreät
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? On kivasti arpia, mutta ne eivät ole kauhean vakuuttavia kuin oikeiden vampyyreiden. Tatuointeja ei ole, mutta venytys on!
14. Millaisia vaatteita käytät? Toisinaan aika prameilevia ja ehkä paremminkin näyttämölle kuin arkikäyttöön sopivia. Ne ovat lähes tulkoon aina laadukkaita ja pitkäikäisiä sekä ne ovat tietenkin jotenkin liitetty vampyyreihin tai vampyyrimaiseen olemukseen tai muuten vain esiintynyt jotenkin vampyri fandomin kanssa.
15. Käytätkö meikkiä? Joo.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? Jos haluan käyttää, niin on minulla Thamesilta saadut yhdet pyöreät vanhanaikaiset lasit, joissa ei ole vahvuuksia, mutta en niitä mitenkään säännöllisesti käytä. Aika harvoin oikeastaan.
17. Sairastutko helposti? Vähän miten sattuu. Joskus, mutta en useinkaan myönnä sitä!
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? Olen allerginen vampyyrikielteisyydelle, hetkinen... Esitän useinkin olevani heikko verelle ja sen haulle ja maulle, mutta en tiedä olenko oikeasi.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? -
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein? Puhun liian paljon, etten itsekään tiedä.
21. Mitä sinulla on taskuissasi? -
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja? Sovellan aika usein erilaisia kävely- ja käyttäytymistapoja, joita olen jossain videopelissä tai muussa nähnyt arkeen. Muutenkin näytteleminen on tosi kivaa ja on tosi hauskaa matkia aina välillä toisten tunnistettavia pieniä tunnistettavissa olevia tapoja ihan vain huomatakseen tyypin itsekin huomaavan sen tai ihan vain kavereille viihdykkeeksi.
Vähän noloa se ehkä on, mutta jos istun jo luokassa tai jossain muussa pienemmässä suljetussa tilassa ja sitten sinne tulee joku tyttö sisään ja huomaan sen, niin ennen kuin huomaankaan olen jo noussut seisomaan. Sen siitä saa, kun harjoittaa kohteliaita käytöstapoja vähän liikaa. Nykyään ei kukaan kavereista enää onneksi kauheasti vitsaile siitä.

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Aamulla yleensä herään, vaikka olisin mielellänikin halunnut valvoa läpi yön. Piirrän sitten nopeasti rajaukset silmiin ja puen edellisenä päivänä valmiiksi laitetut vaatteet päälle ja lähden kavereiden kanssa syömään. Ruuan jälkeen on usein tunteja, joilla sitten olen ja yritän vähän pitää hauskaa niilläkin kavereiden kanssa tai uusien tuttavuuksien kanssa. Varon kuitenkin jäämästä kiinni professorille. Tuntien ulkopuolella hengaan kavereiden kanssa tai tutustun uusiin ihmisiin ja juttelen mielelläni vampyyreista tai joistain kauhujutuista. Illalla teen yleensä läksyt ja muut tehtävät, vaikka teen niitä aika paljon aamullakin, jolloin olen kyllä vielä aika väsynyt, joten niistä ei silloin tule kaikkein parhaimpia luomuksia. Ennen nukkumaan menoa yritän aina päästä kertomaan makuusalitovereilleni kauhutarinoita ja kuulemaan itsekin lisää.
24. Mitä teet rentoutuaksesi? -
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut? Arkussa, sängyn alla.
26. Millaista kirjallisuutta luet? Kauhukirjallisuutta ja fantasiaa, kunhan niissä on vampyyreja.
27. Millaisesta musiikista pidät? Klassisesta, mutta sitäkin vain Thameksen vuoksi, huoh, mutta oikeasti se on tosi mukavaa kuunneltavaa.
28. Pidätkö matkustamisesta? On se ihan mukavaa. Pääsee tutustumaan hyvin uusiin ihmisiin ja paikkoihin, emme kyllä matkustele kauhean paljoa, mutta ei se haittaa. Lähistöllä onkin jo kansallispuisto!

29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Thames lahjoo minut aina välillä tanssipariksi lomilla, eli silloin sitä. Muulloin kyllä yritän pysyä kunnossa eri tavoin. Osaan kävellä käsillä jo lähes makuusalin halki!
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? Siellä ei naapuristossa ole kauheasti muita kuin me, mutta me olemme ainakin hyviä tyyppejä, joten totta kai se on hyvää aluetta. Cairngormsin kansallispuistoa ei varmaan voi myöskään sanoa huonoksi alueeksi, kun se on aika lähellä.
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Asutaan omakotitalossa, joka näyttää ehkä vähän hullunkuriselta, mutta se on oikeasti tosi hienoa ja mukava ja kodikas. Se on kyllä piilotettu jästisilmiltä!
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? Joo tai suku, en tiedä.
33. Siivoatko usein? Vaatepuolen ja kirjat ja videopelit kyllä. En kauheasti muuta kauhean usein.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? En laita, mutta verta ei tarvitsekaan laittaa mitenkään!
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Onko meillä? En usko, mutta en kyllä päätä pantiksi pistä. Sunny voisi sellaisen hyvinkin ottaa seuralaisekseen. Jonkun liskon varmaan, jotta voisivat yhdessä mennä talvihorrokseen ja näin.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Yleensä!
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? En oikeastaan käytä.

//pisteytetty -Coates
Lazlo Silverstein, Rohkelikko, 7. lk, valvojaoppilas
”You don't know what you deserve / That's why you end up hurt
But you never listen / Take my advice as criticism / Then make the worst decisions”

avatar: Black Clover, Secre <3 / text: girl in red, You Stupid Bitch
Avatar
Abigail Cheshire
Vanha konkari
Viestit: 80
Liittynyt: 2. Marraskuuta 2013, 21:59
Ammatti: Professori, Puuskupuhin tuvanjohtaja
Oppiaine: Numerologia

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Abigail Cheshire »

Innostuinpa sitten vastaamaan tähän vielä Abigailillakin. :D

//pisteytetty -Coates
January to December, do you want to be a member? / Lonely hearts club / Do you want to be with somebody like me?
Abigail Cheshire, numerologian professori, Puuskupuhin tuvanjohtaja ja Chinon bestis
Avatar
Vincent Coates
Ylläpitäjä
Viestit: 311
Liittynyt: 20. Heinäkuuta 2015, 13:49
Ammatti: Koulukuraattori

Re: Roolipelihaaste 1: Hahmokysely (tammi-helmi)

Viesti Kirjoittaja Vincent Coates »

Ensimmäiseen roolipelihaasteeseen osallistuminen on nyt päättynyt! Kiitokset kaikille osallistuneille! Pisteet jaetaan osallistuneille lähipäivinä. Mikäli pisteytyksestä tai mistään muusta haasteeseen liittyvästä tulee kysymyksiä, voit lähettää minulle yksityisviestiä, ja vastaan mahdollisimman pian.
Koulukuraattori ja koulun johtoryhmän jäsen, Vincent Coates
Icon by Wicked_Visions
Viestiketju Lukittu