Salapukki 2024

Kuva

Valvojat: Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Aurelia Carrow
Lahna
Ammatti: Opettajaharjottelija

Salapukki 2024

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Joulu on kohta jo ovella, vielä ehtii nostaa omaa kiltteystasoaan edes vähäsen. Ainakin osa, sillä mihinpä tiikerit raidoistaan pääsisivät. Joulu on tulossa myös Tylypahka AM:iin, joulupukki ei ole hylännyt! Lahjat ovat kuitenkin juhlaan riippumatta kiva asia, joten tänäkin vuonna joulun iloja tuo SALAPUKKI!

SALAPUKKI 2024

Mistä on kyse:

Lahjanvaihdon ideana on, että jokaiselle osallistuvalle hahmolle arvotaan salainen jouluystävä muiden osallistujien joukosta. Hahmon tehtävänä on nimettömänä hankkia pieni lahja tälle ystävälle. Halutessaan lahjan mukaan voi liittää myös kortin. Lahjanvaihdossa ei siis tarvitse lähettää oikeita lahjoja, vaan lahjat annetaan pelin sisällä, ja lahja voi olla joko tekstinä tai kuvana.

Lahjanvaihtoon osallistuvat koulun oppilaat ja henkilökunta, eli kuka tahansa hahmoistasi voi osallistua. Osallistua voi myös useammalla hahmolla, kunhan varmasti osaa ja ehtii keksiä kaikkien salaisille jouluystäville lahjat. Olisihan ikävää, jos joku jäisikin ilman lahjaa! Jos henkilökuntahahmoja ilmoittautuu tarpeeksi, antavat he lahjoja keskenään ja oppilaat puolestaan keskenään. In-game kaikki lahjat toimitetaan pöllöpostina oppilaille joululomaa edeltävänä päivänä. Jos hahmosi ei ole kovin innokas lahjanvaihtaja, voit käyttää in-game tekosyynä lahjanvaihdon pakollisuutta.

Henkilökunta antaa myös keskenään lahjat, ja oppilaat keskenään.

Miten osallistut?

Osallistut lahjanvaihtoon, kun ilmottaudut Aurelia Carrowille yksityisviestillä FOORUMILLA 16.11.2024 klo 22:00 mennessä! Voit osallistua useammalla kuin yhdellä hahmolla, kunhan vain muistat että sinun pitää keksiä lahjoja muille, saman verran kuin sinulla on hahmoja. Tiedon lahjasi saajasta saat 17.-18.11.2024 välisenä aikana.

HUOM! ET SAA PALJASTAA KEILLE ANNAT LAHJOJA Koko hommasta menee muuten hauskuus...

Kun olet saanut tietää, kuka on salainen jouluystäväsi, keksi hänelle lahja. Lahjan on tarkoitus olla hahmolta hahmolle, eli mieti, mitä hahmosi antaisi salaiselle jouluystävälleen. Lahja voi olla joko kuvatiedostona (jos haluat esimerkiksi piirtää lahjan) tai tekstinä. Tekstillä kuvaillun lahjan pitää olla vähintään muutaman lauseen mittainen. Lahja itsessään voi olla mitä vain haluat, kunhan se on kooltaan riittävän pieni pöllön kuljetettavaksi. Lahjan ei myöskään kannata olla ylenpalttisen arvokas, sillä useimmilla koululaisilla ei ole käytössään kovin suuri rahavaroja ja toisaalta superarvokas lahja asettaa sen saajan vähän ikävään asemaan.

Jos kirjeesi tai lahjasi on kuvatiedostona, ota huomioon, että kaiken kuvamateriaalin tulee olla itse tekemääsi. Älä siis käytä muiden tekemiä kuvia, koska ne ovat tekijänoikeuksilla suojattuja (on eri asia, jos saat tekijältä luvan niiden käyttämiseen). Jos haluat liittää lahjaasi kortin, muistathan, ettei siinä saa olla lahjanantajan allekirjoitusta, jotta antajan henkilöllisyys pysyisi salaisuutena!

Saatuasi lahjan ja kortin valmiiksi lähetä ne joko sähköpostilla osoitteeseen yksityisviestillä Aurelia Carrowille viimeistään 6.12.2024. Mahdolliset kuvatiedostot voi lähettää sähköpostitse, jota voit udella myös yksityisviestinä. Jos osallistut useammalla hahmolla, voit laittaa kaikki lahjat samaan viestiin, mutta merkitse viestiin selkeästi, mikä lahja menee millekin hahmolle.

Kirjoita lahjaviestisi tähän muotoon:

Koodi: Valitse kaikki

[b]Kortti:[/b]
[b]Lahja:[/b]
Lahjojen julkaisupäivä on vielä mysteeri, enkä salapukkina lupaile yhtään mitään. Ne tulee, kun vähiten odotatte. Kun lahjat julkastaan, ÄLÄ TÄSSÄKÄÄN VAIHEESSA PALJASTA kenelle oma hahmosi antoi lahjan. Lahjojen julkaisun jälkeen voit arvailla niitä lahjatopiikissa. Lahjojen antajat ja saajat kerrotaan myöhemmin omassa postauksessaan.

Eli:

Ilmottautuminen päättyy: 16.11.2024 klo: 22:00
Salaisten nimilistojen lähetys: 17.-18.11.2024
Lahjojen antaminen päättyy: 6.12.2024

Jos on kysyttävää, foorulta saa kiinni, ellei chatissa näy!

Hauskaa joulun odotusta kaikille!
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Aurelia Carrow
Lahna

Re: Salapukki 2024

Muistuttaisin, että aikaa ilmottautua salapukkiin on vielä kolme päivää!

Eli 16.11.2024 klo 22 on viimeinen ilmottautumishetki ja on erittäin todennäköistä että arvon ne 17.11!
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Aurelia Carrow
Lahna

Re: Salapukki 2024

Noni, salapukit ovat lähteneet matkaan!

Jos nyt et jostain kumman syystä saanut viestiä, niin ota yhteys allekirjoittaneeseen.

Lahjojen antaminen päättyy 6.12.2024 ja olkaa AJOISSA.

Vastaa Viestiin