Ystävänpäiväruusut 2024🌹

Kuva

Valvojat: Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 957
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Ystävänpäiväruusut 2024🌹

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Jälleen on ruusujen jaon aika! Täältä löydätte kuka on saanut ja mitä on saanut! Mukavaa ystävänpäivää kaikille!

Korpinkynsi

Bianca Iverney
Xavier Villardilta, 1 ruusu, viestinä: ”Rakkaus on kuin ruusu. Se voi pistää, mutta sen kauneus on kaiken vaivan arvoinen. Hyvää ystävänpäivää!”

Charlies Rogers
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Mainiota ystävänpäivää! Olisi kiva tutustua sinuun paremmin!

Dakota Reynolds
Charlie Beckettiltä, 5 ruusua, viestinä: "Kiitos ystävänpäiväseurasta! Jo etukäteen! Tiedän, että se tulee olemaan huippua!"

Gregory Thorne
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Iloista ystävänpäivää! Saanko minäkin joskus kokeilla skeittilautaasi? PS. Minua välillä harmittaa, kun ole punatukkainen, koska olet tosi kiva!”
Grace Westilta, 1 ruusu, viestinä: "Kiitos skeittausopeista! Hyvää ystävänpäivää!"

Jasper Thorne
Sherry Stevensiltä, 1 ruusu, viestinä "Minun oli kauhean vaikea päättää kenelle ostaisin ruusun mutta valitsin sinut koska tarvitset sitä ja uskon että osaat arvostaa sitä."

Lavinia Egerton
Cecilia Egertonilta, 5 ruusua, viestinä: ”Toivottavasti nämä ruusut ilahduttavat! Lähetin näin monta, koska tiedän että sinua harmittaa jos et saa yhtään! Hyvää ystävänpäivää!”
Jefferson Kenworthyltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! J.K."
Savannah Postlethwait-Romanowilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"
Tiffany Miraclelta, 1 ruusu, viestinä " Hyvää ystävänpäivää! Pyydä Jeffiä ulos NYT! Olisitte Britannian näyttävin pari"

Rigel Turner
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "haluuks joskus meditoida kanssani XD /jk"
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Toivottavasti en saa tänä vuonna ikäviä flirttailuruusuja!"
Henry Fitzgerald, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Pidä hauskaa! Mutta älä liian hauskaa. HF"

Savannah Postlethwait-Romanov
Anonyymilta, 1 ruusu, viestinä "Herra Darcy odottaa sinua oven takana. Mutta minkä oven? Etsi!"

Luihuinen

Amir al-Ayadi
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Amir! Hyvää ystävänpäivää! Kiitos, että olet paras ystäväni ja jaksat minua ja kuunnella minua! Sinusta tulee mahtava aviomies jollekkin! Freya ei tiedä mitä menetti!"

Anthony Morgan
Ceclilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Ihanaa ystävänpäivää Tony! Olen niiiiin iloinen, että olemme olleet ystäviä ensitapaamisesta lähtien!”
Grace Westiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Kiitos joulutanssiaisseurasta"

Freya Morgan
Stella Gibbsiltä, 1 ruusu, viestinä ”Ihanaa ystävänpäivää Freya! Olet rakas <3"

Gaëlle Lefebvre
Vivianna Westiltä, 3 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Ihana kun suhtaudut asioihin rennosti. Olet tärkeä <3"
Rigel Turnerilta, 28 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, nämä eivät välttämättä ole viimeiset ruusut"

Gabriel Rover
Travis Stansonilta, 1 ruusu, viestinä "Ruusu mahtavalla varakapulle"

Grace West
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Onneksi et ole oikeasti vampyyri!”
Charlie Beckettiltä, 1 ruusu, viestinä: "Älä kerro vartijoillesi, että sait ruusuja. Voit saada ruusupunkin. Ainiin ja hyvää ystävänpäivää!"
Henry Fitzgerald, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, Grace! Kerro terveiset myös poikaystävällesi! HF"
Rémi LaRue, 1 ruusu, viestinä "Jos todella tahdot sitä niin paljon, niin voin antaa sinun tulla tänä vuonna joulutanssiaisiin kanssani. -Rémi"
Wren Deverelliltä, 1 ruusu, viestinä: ”Hyvää ystävänpäivää Grace! Kiitos hauskoista yhteisistä hetkistä!”

Harriet Jones
Amir al-Ayadilta, 1 ruusu, viestinä "Oikein ihanaa ystävänpäivää, Harriet! Kiitos kaikesta avustasi opiskeluissa ja olet myös ollut mahtava valvojaoppilaspari! Ja olet varmasti myös jatkossa! Järjestän sinulle parhaat pistokoeteekutsut ikinä! T: Amir"
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Kiitos hyvistä romanssineuvoista! Luultavasti tulen kaipaamaan niitä jatkossakin! Hyvää ystävänpäivää!”
Henry Fitzgeraldilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää ainoalle pikkusiskolleni, joka ei oikeasti ole pikkusiskoni, ja jonka kanssa minulla on ollut lapsi, joka ei ollut oikea lapsi! Toivottavasti sinulla on mukava päivä ja kerro terveiset myös Travisille! HF"
Travis Stansonilta, 10 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää maailman parhaalle tyttöystävälle! (P.s. toivottavasti pidät numerosti 10 yhtä paljon kuin minä)"
Vivianna Westiltä, 3 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, pysy juuri sellaisena kun olet! Olet tärkeä <3"

Igor Postlethwait-Romanov
Anonyymiltä,5 ruusua, viestinä: ”Kunpa olisit täällä luonani, toivottavasti nähdään pian! Minulla on ollut kova ikävä -Rosa <3"
Bianca Iverneyltä, 3 ruusua, viestinä: ”Sydämeni on sinun. Edelleen. -Rose”

Lucas Lundberg
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä ""Kiitos~~"

Travis Stanson
Amir al-Ayadilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, Travis! Toivottavasti sinulla on mahtava päivä ja pidä huolta Harrietista! T: Amir"
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Kiitokset romanssineuvoista kuuluvat myös sinulle, eivät vain tyttöystävällesi! Hyvää ystävänpäivää!”
Harriet Jonesilta, 5 ruusua, viestinä: "♡♡♡ Rakkauteni sanoittaminen ei mahdu tälle lapulle♡♡♡ Hyvää ystävänpäivää, vaikka tämä ystävänpäivä ei ole niin iloinen kuin muut. Mutta etsitään jotain hyvää tästäkin päivästä, vaikka murhe onkin läsnä. ♡♡♡"

Vivianna West
Amir al-Ayadilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, Vivianna! Ja hyvää syntymäpäivää! Kuulin, että sinulla on myös syntymäpäivä! Mikä sattuma! Toivottavasti sinulla on ihan tuplaihana päivä! T: Amir"
Armstrong Jonesilta, 10 ruusua, viestiä "Vaikka hääpukuasi ei löytynyt, rakastan sinua."
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänsyntymäpäivää!"
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää syntymäpäivää! Ja ystävänpäivää! Ja vielä kerran syntymäpäivää, koska se on tärkeämpi kuin ystävänpäivä, koska synnyit silloin!"
Harriet Jonesilta, 15 ruusua, viestinä "Mihin nämä menee? Täyttääkö nämä huoneesi? Ei varmaankaan, mutta en tiedä mikä täyttäisi."
Harriet Jonesilta, 15 ruusua, viestinä "Toivottavasti näemme pian"
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Voi ei, otan osaa! Olen tukenasi! Vaikka tiesitkin sen jo varmasti!"
Henry Fitzgeraldilta, 8 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää ja hyvää syntymäpäivää! Kaikki varmasti järjestyy vielä, joten älä huoli! HF"
Derick Kurongilta, 1 ruusu, viestinä "Mitä parahinta ystävänpäivää tuvan nenäkkäimmälle noidalle! -D.K."
Travis Stansonilta, 1 ruusu, viestinä "ruusu mahtavalle kapteenille"

Puuskupuh


Cecilia Egerton
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä " Hyvää Ystävänpäivää ja onnea punapään metsästykseen"
Gragory Thornelta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kaverille"
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Toivottavasti romanssionnesi on parhaimmillaan. <3"

Colin Quill
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "Tsemppiä"
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää mahtavalle johtajaoppilaalle! Olette hoitaneet tehtävänne loistavasti ja teistä on ollut todella paljon apua! Ystävällisin terveisin, prof. Abigail Cheshire"
Ivana Gracelta, 1 ruusu, ei viestiä.
Rigel Turnerilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"

Henry Fitzgerald
Armstrong Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää. Stella vielä avaa silmänsä."
Rigel Turnerilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"
Vivianna Westiltä, 3 ruusua, viestinä: "Hyvää ystävänpäivää! Olet tärkeä ja maalaisjärkesi on pelastanut mut usein <3"

Ivana Grace
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "⁠♡"
Abigail Cheshirelta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää mahtavalle johtajaoppilaalle! Olette hoitaneet tehtävänne loistavasti ja teistä on ollut todella paljon apua! Ystävällisin terveisin, prof. Abigail Cheshire"

John Orion
May Hemingsworthiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää komealle ja mukavalle joulutanssiaisparilleni! <3"

Sherry Stevens
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Supermahtavaa ja iloista ystävänpäivää Sherry! <3”
Charlie Beckettiltä, 1 ruusu, viestinä "Kiitos hauskoista joulutansseista! Lähtisin uudestaan! Mikäli Carrie ei lähtisi. Hyvää ystävänpäivää!"
Grace Westiltä, 2 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"
Wren Deverellilta, 1 ruusu, viestinä: ”Mukavaa ystävänpäivää, toivottavasti päiväsi on mitä mahtavin!”

Xavier Villard

BIanca Iverneyltä, 1 ruusu, viestinä: ”Tiedän että pidät ruusuista yhtä paljon kuin minä, joten tässä tulee! Hyvää ystävänpäivää!

Rohkelikko

Armstrong Jones
Amir al-Ayadilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, Harrietin isoveli! Kuulin tosin, ettet oikeasti olekaan hänen isoveljensä! Mikä yllätys! Mutta hyvää ystävänpäivää silti ja onnittelut myös sinulle häistäsi! Tulemme varmasti näkemään vielä paljon jatkossa siskosi häiden ansiosta! Olin tosi otettu, että hän tahtoi minut rinnalleen alttarille! T: Amir"
Henry Fitzgerald, 1 ruusu, viestinä "Joneeeeeees, hyvää ystävänpäiväää! <3 Olet välillä ehkä vähän ärsyttävä, mutta onneksi sinulla on myös joitakin hyviä puolia. Kuten, että olet joskus myös vähän huvittava. Minun tulee ensi syksynä ikävä näiltä aikoja, joten muista vierailla luonani usein! HF"
Travis Stansonilta, 1 ruusu, viestinä "Ystävyyden ruusu tulevalle langolle"
Vivianna Westiltä, 5 ruusua, viestinä "Ihanaa ystävänpäivää! Olet tärkeä ankkurini<3"

Marygold O’Gara
Charlie Beckettiltä, 1 ruusu, viestinä "En tiedä pidätkö minusta vai et, mutta tässä ruusu silti! Jos et pidä niin voit antaa tämän eteenpäin ja jakaa hyvää mieltä! Hyvää ystävänpäivää kumminkin!"
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Hyvää ystävänpäivää Marygold! Olet loistotyyppi! Jatketaanhan vielä yhteisiä huispaushetkiä!”
Grace Westiltä, 2 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"

May Hemingsworth
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää"

Mellow Weatherfield
Cecilia Egertonilta, 1 ruusu, viestinä: ”Hyvää ystävänpäivää! Kai me voidaan olla ystäviä? Olisin edelleen kiinnostunut huispauksesta yhdessä, ilman taka-ajatuksia. EI SIIS TREFFEJÄ!!! Treffitkin käy, jos joskus muutat mielesi.”
Wren Devernelliltä 1 ruusu, viestinä ”Se voittaa kumpi saa enemmän ruusuja!”
Wren Devernelliltä, 2 ruusua, viestinä: ”Voitan ainakin lähettämiskisan!”

Wren Devernell
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä: "Et varmaan pidä minusta, mutta minusta sinä olet upea. Hyvää ystävänpäivää!"
Charlie Beckettiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Toivottavasti päiväsi on hämähäkkien, suoliejun ja kaakaon täytteinen!"
Grace Westiltä, 2 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää!"

Ruth Levi
Armstrong Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Olet aina tervetullut meille!"
Grace Westiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää, kiitos hengen pelastamisesta"
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Toivottavasti nautitte ystäväpäivästä täysin siemauksin Timothyn kanssa!"
Rigel Turnerilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ja nautinnollista ystävänpäivää!"
Vivianna Westiltä, 3 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Olet mulle tärkeämpi, kuin osaan välttämättä aina sanoa <3"

Charlie Beckett

Grace Westiltä, 2 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää salarakkaaltasi!!"
Wren Deverlliltä, 3 ruusua, viestinä: ”Mahtavaa ystävänpäivää. Toivottavasti nämä ruusut vakuuttavat kaikki siitä, että haaremisi kukoistaa!”

Felix Briggs
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Jotkut ehkä pitävät sinua ärsyttävänä, mutta oikeasti olet tosi mukava ja hauska! Saatan olla vähän ihastunut t. Ykkösfanisi"
Rémi LaRuelta, 5 ruusua, viestinä "Felix, hyvää ystävänpäivää! Pidän sinua kaikesta huolimatta ystävänäni. Toivottavasti saat tänä vuonna ruusuja myös joltain tytöiltä, mutta lähetin kuitenkin varmuuden vuoksi itse useamman. Jos et saa ruusua edes siltä joulutanssiaispariltasi, ystävänäsi minun täytyy neuvoa sinua jättämään se. -Rémi

Jeffery Kenworthy
Tiffany Miraclelta, 7 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Saat nyt ruusun jokaista vuotta kohti, jotka olemme olleet koululla. Pyydä. Laviniaa. Treffeille."

Stella Gibbs

Armstrong Jonesita, 1 ruusu, viestinä "Minun ei pitäisi puuttua tähän, mutta edes joku ansaitsee onnellisen lopun! Jote-"
Armstrong Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Joten kerron sinulle, että Henry välittää sinusta edelleen ja itki, koska ikävöi"
Armstrong Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "sinua. Jos sinulla on romanttisia tunteita häntä kohtaan, sinulla on vielä mahdollisuus."
Armstrong Jonesilta, 1 ruusu, viestinä "Mutta ET TODELLAKAAN kuullut tätä minulta."
Freya Morganilta, 1 ruusu, ei viestiä
Harriet Jonesilta, 1 ruusu, viestinä. "Pahoittelut veljeni puolesta, mitä tahansa hän sinulle kirjoitti."
Henry Fitzgerald, 5 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää parhaalle (ja ainoalle) ex-feikkityttöystävälleni! Ne olivat hyviä aikoja! Ja onnittelut huispausvoitosta, olit loistava! HF"

Tiffany Miracle

Jefferson Kenworthy, 10 ruusua, viestinä ""Olen melko loukkaantunut siitä, etten saanut sinulta yhtään ruusua viime vuonna, mutta tässä nyt kuitenkin ettet jää kokonaan ilman, koska sitten joutuisin varmaan kuuntelemaan paljon valitusta. J.K.""
Stella Gibbsiltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää! Toivottavasti joku kiva tyyppi tajuaa pyytää sinua treffeille!”

Timothy Morgan
Rigel Turnerilta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ja nautinnollista ystävänpäivää!"

Rémi LaRue
Anonyymilta, 3 ruusua, viestinä "Olet hyvä niissä videoissa!"
Felix Briggsiltä, 1 ruusu, viestinä "Olisin halunnut lähettää enemmän ruusuja, mutta äiti sanoi, että munakoiso olisi parempi. Joten, tyynylläsi odottaa munakoiso."

Walter Morgan
Felix Briggsiltä, 1 ruusu, viestinä "Olisin halunnut lähettää enemmän ruusuja, mutta äiti sanoi, että munakoiso olisi parempi. Joten, tyynylläsi odottaa munakoiso."
Rémi LaRuelta, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivääääää! Olet paras ystäväni (mutta kerro sitä Felixille) ja oikeasti ukulelensoittosi on aika hauskaa, vaikka se ei olekaan kauhean rock. -Rémi"

Henkilökunta

Archibald McGregor
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Aurelia Carrow
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"
Klaus Schneideriltä, 3 ruusua, viestinä "Hyvää ystävänpäivää ja onnea! Tarvitset sitä! -Klaus"

Esmercan Castillo
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Jens-Alfrigg Frøchen
Anonyymilta, 3 ruusu, viestinä "Kiitos kun olet"
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Jesse Caine
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Kacey Everett
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Klaus Schneider
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Lawnda Chino
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää parhaalle työkaverilleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi. Toivottavasti ehdit käymään paikalla! Mutta jos et, voimme mennä joskus toiste kahdestaan kahville! T: Abigail"

Veronica Dahl
Abigail Cheshireltä, 1 ruusu, viestinä "Hyvää ystävänpäivää hyvälle kollegalleni! Olen järjestänyt ystävänpäiväkahvit opettajainhuoneeseen täksi iltapäiväksi ja olet erittäin tervetullut osallistumaan! T: Abigail"

Muut

Kaikille koulun jäsenille
Anonyymiltä, 1 ruusu, viestinä "Olet ihana ♡"
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori