Tuntikirja 2023-2024

Opettajat kirjoittavat läksykirjaan antamansa läksyt. Tuntikirjassa puolestaan opettajat voivat perua/siirtää tuntejaan ja oppilaat voivat ilmoittaa, mikäli opettaja ei saavu oppitunnilleen lainkaan.

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 957
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Tuntikirja 2023-2024

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Tuntikirja 2023-2024

Opettajat voivat kirjoittaa tänne, jos
  • Siirrät oppituntisi toiseen ajankohtaan (teethän ilmoituksen mahdollisimman ajoissa!)
  • Peruutat oppituntisi etukäteen (teethän ilmoituksen mahdollisimman ajoissa!)
  • Peruutat oppituntisi chatin toimimattomuuden takia
Oppilaat voivat kirjoittaa tänne, jos
  • Opettaja ei saapunut tunnille (eikä täällä ole ilmoitusta tunnin perumisesta tai siirtämisestä) --> Ilmoita tällöin kaikkien paikalla olleiden oppilaiden koko nimet sekä se, mihin saakkaa opettajaa odotitte. Kaikki paikallaolijat saavat ylläpiston palkitsemina paikallaolopisteet (5 tupapistettä).
Muistathan mainita viestissäsi ainakin, mitä kurssia se koskee ja minkä päivän oppituntia, viestin syy (oppitunnin peruminen/siirtäminen, pitämättömän tunnin ilmoittaminen tai muu) ja tietysti itse viestisi. Voit käyttää alla olevaa valmista pohjaa (kopioi ja liitä se omaan viestiisi) tai muotoilla viestisi ihan itse, kunhan se sisältää vähintään nämä edellämainitut oleelliset tiedot!

Koodi: Valitse kaikki

[b]Kurssin nimi:[/b]
[b]Oppitunnin ajankohta:[/b]
[b]Syy:[/b] Oppitunnin peruminen / Oppitunnin siirtäminen / Opettaja ei tullut tunnille / Muu

[b]Viesti:[/b]
Jos sinulla on foorumitunnukset, kirjaudu mielellään sisälle foorumiin ennen viestin jättämistä (tällöin esimerkiksi pystyt jälkikäteen muokkaamaan viestiäsi tarvittaessa).
Jos sinulla ei ole foorumitunnuksia, klikkaa vain "Vastaa viestiin" ja kirjoita kohtaan "Käyttäjätunnus" hahmosi nimi ja kirjoita alla olevaan kenttään kuvassa näkemäsi numerot (tämä toivottavasti estää turhaa robottispämmiä). Tämän jälkeen voit kirjoittaa läksysi tavallisesti viestikenttään eikä sinun tarvitse kirjautua.
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Tuntikirja 2023-2024

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Kurssin nimi:Sienikurssi
Oppitunnin ajankohta:15.11
Syy: Oppitunnin siirtäminen

Viesti:Siirretään tunnin aloitusajankohtaa klo 20:30, eli puolella tunnilla.
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Vastaa Viestiin