Savannah Postlethwait-Romanov

Postaathan hahmoesittelysi tänne sen jälkeen, kun hahmosi on hyväksytty koulun jäseneksi!

Valvojat: Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Savannah Postlethwait-Romanov
Uusi jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 16. Tammikuuta 2023, 12:39
Tupa: Korpinkynsi

Savannah Postlethwait-Romanov

Viesti Kirjoittaja Savannah Postlethwait-Romanov »

Nimi: Savannah Anastasia Postlethwait-Romanov
Ikä: 28.9.2008
Perhe: Isä Henry Postlethwait, äiti Alina Romanov, isoveli Igor Postlethwait-Romanov (2007) ja nuoremmat sisarukset Doris ja Peter (2014). Isoäiti Margaret Postlethwait on Iso-Britanniassa tunnettu puhdasveristen tapakasvattaja.

Ulkonäkö: 172cm pitkä, hoikahko nuori naisen alku. Mustat puoliselkään ulottuvat hiukset ovat usein auki, tai vaihtoehtoisesti letitettynä kahdelle pitkälle ja löysälle letille. Silmät ovat harmaat ja isohkot, vasemman silmän alla on kauneuspilkku. Aristokraattinen nenä (jota pitää itse liian suurena). Pukeutuu hyvin hillitysti ja peittäviin vaatteisiin, myös vapaa-ajalla. Liikkuu kevyesti

Suojelius: Västäräkki
Sauva: Jalavaa(Totuus on, että jalavasauvat suosivat omistajia, joilla on edustavuutta, maagista taitavuutta ja tiettyä luontaista arvokkuutta. Minun kokemukseni perusteella kaikista sauvapuista jalava tuottaa vähiten vahinkoja, vähiten hölmöjä virheitä ja kaikkein eleganteimpia loitsuja ja taikoja. ) ytimenä yksisarvisen häntäjouhi

Luonne: Savannah on kaikille kohtelias, ystävällinen mutta silti hieman etäinen hahmo. Tyttö osaa olla sosiaalinen, mutta on tottunut pitämään itsensä hillittynä ja tunteet piilossa, joka antaa hänestä etäisen vaikutelman. Savannahia kyllä kiinnostaa muiden asiat ja kuulumiset, mutta ei välttämättä osaa ilmaista itsestään niitä parhaiten ulos. Pyrkii olemaan loukkaamatta ketään, mutta saattaa loukkaantua itse. Loukkaaja voi saada kohdalleen kalseaa kohtelua, tai vähintäänkin ylenkatsetta.

Savannah tykkää tanssimisesta, niin pareittain kuin yksinkin, mutta mieluummin pareittain. Harrastaa ristipistojen tekemistä ja pitsin nypläystä. Koulu sujuu, kunhan vain tekee töitä. Tasainen ns. kasin oppilas.