Zerryn kirjeenvaihto

Valvoja: Tylypahkamafia

Zachariah O’Gara
Taikuri
Viestit: 30
Liittynyt: 23. Joulukuuta 2019, 22:23
Tupa: Rohkelikko

Zerryn kirjeenvaihto

Viesti Kirjoittaja Zachariah O’Gara »

Tämä topic on tarkoitettu Zachariah O'Garan ja Jeremiah Collinsin kirjeenvaihdolle <3

"Hei,

Kirjoitan jo nyt, vaikka juuri näimme, sillä olen kohdannut tämän karun todellisuuden, jossa et ole enää koululla. Lähdin tänään aiemmin tuntien jälkeen työhuonettasi kohti, aikeissani tulla rupattelemaan ja juomaan kahvit kanssasi, mutta matkalla tietysti muistin, että ethän sinä tullutkaan kanssani junaan vaan jäit asemalle.
Olisin halunnut kuulla sinun aina piristävän äänen sekä istua hiljaa seurassasi. Olen aina kokenut ne hetket jotenkin rauhoittavina, ne ovat olleet viime vuonna tärkeitä. Mistä hitosta minä saan nyt kahvia? Siispä kirjoitan nyt tähän myös mitä olisin sanonut.
Minulle tuli pahamieli eräästä tänään käymästäni keskustelusta. Huono omatunto kalvaa minua siitä että ole kykenemätön ihmissuhteisiin, sekä kommunikaatioon. Tekemäni virheet välillä saavat minut surulliseksi. Söin myös sen ostamani suklaalevyn jo kokonaan, sekä ne irtokarkit, ja tämä ahmimisongelmani on näemmä taas räikeästi esillä. Lähden pian lenkille.
Olen kokenut koulujen aloituksen haastavaksi. Lastenkaitsemisessa oli se puoli, että niistä lapsista muodostui vähän kuin omia pikkusisaruksia ja Frank oli vähän kuin äitihahmo. Leirillä taas en ottanut oikein mitään tosissani ja se oli vapaaehtoista, meitä oli siellä myös vähemmän kuin täällä koululla. Minua ahdistaa suurimman osan ajasta, ja en oikein pysty keskittyä opintoihin. Kuitenkin kurssit ovat vaikuttaneet mielekkäiltä ja koen osan aiheista jopa helpoiksi.
Kaikki kyselevät minun asioistani, enkä halua kertoa heille mitään. On harmillista että kaikki ovat niin uteliaita ja luulevat että asiani olisivat jotenkin yleistä tietoa. Eihän ne ole? Onko okei jos en halua jakaa mitään mikä ei tunnu hyvältä?
Se tyttö kenestä puhuin, onkin koululla. Näin hänet junassa. Katsoin häntä alkajaisjuhlassa. Hän ei taida enää haluta olla ystäväni. Ainakaan hän ei katsonut takaisin.
Toivon että saan kaiken ilon irti koulusta, huispauksesta, taikaeläintenhoidosta ja kirjastosta.
Haluan kiittää vielä toistamiseen siitä että sain olla kesän luonasi, sekä kaikista niistä kivoista muistoista joita voin näin jälkeenpäin ajatella lämmöllä. Oli ihan paras lapsuuteni viimeinen kesä. Kiitos.

Parhain terveisin,
Zachariah O'Gara
7.9.20


//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
Warning: I may be prone to shenanigans and malarkey

"Polite thief bows his way out of the house."