Rakkautta mantereiden välillä

Valvoja: Tylypahkamafia

Lily West
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 3. Heinäkuuta 2018, 13:58

Rakkautta mantereiden välillä

Viesti Kirjoittaja Lily West »

((Peli on William Roverin ja Lily Westin kirjeenvaihtoa, kun Will lähti sinne Kanadaan.))


Pieni ja söpö ruskea pöllö on lentänyt piiiiiiiitkän matkan valtameren yli. Perille on lopultakin päästy ja pöllöparka on ihan loppu. Hentoja naputuksia nokalla Willin ikkunaan, jalassa nätisti solmittu kirje.

5.4.2020

Hei Will!

Vaikea uskoa että sun lähdöstä on vain viikko. Tämä viikko on tuntunut vain PIIIIIIITKÄLTÄ. Eikä täällä hirveästi ole edes tapahtunut mitään. Tai ainakaan mulle, olen vain lukenut, huispannut, lukenut ja huispannut. Treeneissä on mennyt ihan hyvin, Rafaelilla on homma ihan hyvin hallussa. Tosin, kaikki on tottunut sun tiukkaan kuriin niin koko joukkue käyttäytyy. Jopa minä. Ainakin välillä. Sua on vain kamala ikävä, vaikkakin on ollut niin paljon kaikkea tässä keväällä. Välillä kuitenkin pääsi sun viereen.

Miten siellä menee? Toivottavasti hyvin. Onko kämppä hyvä, voitko laittaa jotain kuvia? Tosin, voit yllättää sisustustaidoillasi sitten kesäkuussa (eli siis olet pinonut pahvilaatikot värikoodeittain tai jotain, olen yllättynyt jos oot purkanut kaikki laatikot) Millaiset joukkuekaverit sulla on?

Koululla ei tosiaan ole tapahtunut mitään mielenkiintoista, paitsi Rafael ja lauma muita kävivät uimassa järvessä. Silkkaa idiotismia, mutta Rafaelin mukaan heillä oli ollut joku... kolmiottelu? Tai jotain. Ja häviäjoukkueen piti mennä uimaan, mutta loppupeleissä siellä oli kaikki. En halua edes ajatella kuinka kylmää se vesi oli. Tosin Jaydenin vaatteet oli piilotettu, mut kai sekin oli ne saanut jostain. Ainakaan en ole kuullut, että se olis ollut alasti pitkin koulua. Se tosin olisi viihdyttävää, mutta ehkä Korpparikaaos raportoi asiasta. Voin lähettää sulle seuraavan Korpparikaaoksen, jos siinä on jotain mielenkiintoista luettavaa.

Voit myös vastailla kirjeisiin aktiivisesti, vaikkei edes kuuluiskaan mitään erikoista. Haluan vain tietää että olet hengissä, tosin mitäpä sulle siellä kävisi. Tämä on kyllä tosi outoa, ettet oikeasti ole täällä. Olen usein meinannut kysyä muilta missä olet, mutta sitten aina muistan että ai niin, olet valtameren toisella puolella. Sitten ärsyttää. Ja urakalla. Mut kai tähän tottuu, superit on sitä paitsi ihan kohta niin voin nukkua kirjat kainalossa. Samoin ottelu puuskupuheja vastaan, se hirvittää mua aika paljon. Se on kuitenkin ratkaiseva ottelu, ja Rafael on vähän kusisessa paikassa. Luotan tosin hänen selviytymiseen, ja koko joukkue on motivoitunut, mutta puuskupuheilla on hyvä joukkue myös, et voi kieltää. Olisi vain hienoa saada mestaruus viimeisenä vuotena, kun viime vuosi meni miten meni...

Vastaile nopeasti, tosin tajuan kyllä että sulla on kiire. Ja pöllöparka on kuitenkin ihan loppu kun pääsi perille, eikö ole muuten söpö? Ostin sen alkuviikosta, samalla kun vein kirjeen. En ole vielä keksinyt nimeä, et haluais ehdottaa jotain?

Rakastan sua <3

Lily
William Rover
Suklaasammakko
Viestit: 208
Liittynyt: 19. Lokakuuta 2017, 21:38
Tupa: Luihuinen

Re: Rakkautta mantereiden välillä

Viesti Kirjoittaja William Rover »

Hieman suurempi vaalea pöllö lensi tuon samaisen piiiiiiitkän matkan valtameren yli. Vaikka tämä pöllö onkin jo tottunut pitkiin matkoihin, on se siitä huolimatta uupunut matkan jäljiltä, kun se vihdoin saapuu Englantiin ja AM:iin. Tämä pöllö saapuu Luihuisen tupapöytään aamupala-aikaan ja odottaa Lilyä, jalassa huolellisesti sidottu kirje.

10.4.2020

Moi Lily!

Mullakin on sua jo ihan älytön ikävä, tää 1½ viikkoa on tuntunut täälläkin suunnilleen ikuisuudelta, vaikka toisaalta kaikki aika on mennytkin opetellessa uutta. Kaikista vaikeinta varmaan on, että toinen meidän valmentajista (ei onneksi päävalmentaja) puhuu äidinkielekseen ranskaa ja huoh... Sitä on monena iltana kaatunut suoraan sänkyyn kun pitäisi vaan osata vaihtaa kieltä lennosta. Muuten kaikki meidän joukkueessa vaikuttaa ihan hyvälle, joukkuekaverit on kivoja ja silleen.

Itse asiassa mun lyöjäpari on esitellyt mulle paikkojakin täällä jonkin verran ja just tän Felixin kanssa ollaan kävelty yhtä matkaa tonne treeneihin. Vaikka suuri osa ajasta meneekin ihan vaan treenatessa ja rampatessa ties missä tarkistuksissa, on mulla joskus vapaa-aikaakin. Vapaa-ajalla tulee sitten usein ihan vaan nukuttua ja piirrettyä ja totuteltua paikalliseen elämään.

Ja heti viikosta yksi lähtien mulle on painotettu, et vähintään yksi lepopäivä (sunnuntai) kuuluu olla, ellei erikseen mainita. Suosittelen sitä sullekin vahvasti, vaikka tiedän, et sulla alkaakin superit jo painaa vauhdilla päälle. Yks päivä ilman koulua/ töitä pitää mielen ja kropan virkeänä!

Ja joo, tää kämppä on tosi kiva. Tämmönen vähän tilavampi kaksio, täältä on lyhyt matka tonne treenipaikalle ja Felix asuu kerrosta ylempänä. Tää on aika rauhallista aluetta kuitenkin, mut helppo kulkee melkein minne vaan loppujen lopuks. Ja joo, pahvilaatikot tosiaan on (toistaiseksi) purkamatta, mut enköhän mä valtaosan saa purettua siihen mennessä, et pääset tänne.

Mitenkäs siellä? Miten sulla menee? Miten Rafalla menee?(se ei kuitenkaan itse kerro) Miten joukkueella menee? Miten siellä ylipäätään menee?

Ja joo, sun pöllö on niin suloinen, et se jää tänne lepäämään hetkeksi ja tuo sitten seuraavan kirjeen sulle, eihän me haluta uuvuttaa sitä liikaa, eihän? Siks laitoin tän kirjeen sulle meidän joukkueen pöllöllä, pidä siitä hyvää huolta. Ja kyllähän sinä tiedät, ettei minulla ikinä niin kiire ole, ettei rakkalleni olisi aikaa kirjoittaa kirjettä.

Toivota puolestani kaikille joukkuekavereille menestystä niin pelissä kuin rakkaudessakin. Se ei ole mahdotonta ja mä olen siitä elävä esimerkki.

Rakkaudella <3

Will
Epäilen!
Aina, ikuisesti.
Todistan aina uudelleen,
Jokainen kerta toisensa jälkeen...
Loppumattomasti.
★ ★ ★ ★ ★ ★
Entinen luihuisen huispausjoukkueen lyöjäkapteeni ja johtajapoika, nykyinen huispaaja Kanadasta!
Lily West
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 3. Heinäkuuta 2018, 13:58

Re: Rakkautta mantereiden välillä

Viesti Kirjoittaja Lily West »

On saanut Willin kirjeen jo aamulla, mutta on säästellyt lukemista iltaan kun tietää olevansa rauhassa ja yksin. Sitä paitsi, on paljon asiaa Willille ja haluaa kirjoittaa kirjeen rauhassa. Hemmottelee pöllön piloille kaikilla herkuilla ja antaa sen kuitenkin levätä yön yli, ennenkuin lähettää vastauksen Willille. Pöllön jalkaan on myös kiinnitetty uusin Korpparikaaos. https://korpparikaaos.home.blog/2020/04 ... -jatkuvat/

15.4.2020

Hei Will!

Kirjeesi oli piristävä, ja ainakin tiedän sun nyt viihtyvän siellä. Ja hyvä että olet saanut seuraa, ettet nyhjää vain kotona, sulla on vapaus kuitenkin tehdä melkein mitä vain. Ja joo joo, yritän pitää vapaapäivän aina välillä. Haluan vain ettei meidän tarvitse ensi vuonna huolehtia rahasta ollenkaan, joten stipendi on tähtäys nro 1. Huispausmestaruus tulee hyvänä kakkosena (älä kerro tätä Rafaelille...)

Voidaan sisustaa se kämppä sitten jotenkin kivasti, tarvitaan varmaan joku vuodesohva tai patja? Ainakin Rafael ajatteli ääneen että tulisi käymään kesällä meidän luona. Enkä usko että hän pokaa jonku kesäheilan itselle.. tai no... Rafaelista voi uskoa mitä vain, voit vilkaista Korpparikaaokset niin saat hyvän käsityksen asiasta. Hänen kuulumisensa kerrotaan nykyään siellä. Mulla menee ihan hyvin, ei mitään mainitsemisen arvoista. Joukkueella menee... Ihan hyvin, kyllä tämä tästä. Ottelu lähestyy koko ajan ja tunnelma on vähän kireä. Pidä meille peukkuja, että voitetaan mestaruus. Se tekisi koko porukalle hyvää, varsinkin Rafalle.

Joko kekseit pöllölle nimen? Voit laittaa nimiehdotuksen kun vastaat seuraavassa kirjeessä. Mun kirjeestä tuli tosiaan vähän tynkä, mutta toisaalta, saat tarkemmat informaatiot koulun tapahtumasta tuosta Korpparikaaoksesta. Ja kun omassa elämässä ei hirveämmin tapahdu mitään jännää, niiiiin... No, voin toki kertoa että ikävä on kova <3 Ja odotan jo kesää. Ja loppuelämää.

Olet ihana ja rakas <3

Rakkaudella

Lily
William Rover
Suklaasammakko
Viestit: 208
Liittynyt: 19. Lokakuuta 2017, 21:38
Tupa: Luihuinen

Re: Rakkautta mantereiden välillä

Viesti Kirjoittaja William Rover »

Nyt takaisin tulee varmasti jälleeen väsynyt Lilyn pöllö takaisin jalassaan kirje. Kirjekuoren sisällä on kirjeen lisäksi pieni leike englanninkielisestä lehdestä. Leikkeen otsikkona "Pyrstötähdille vanha konkari ja koulusta napattu brittipoika?" ja varmasti otsikon mukainen teksti.

21.4.2020

Hei Lily <3

Mä en oikein tiedä, mistä haluisin tällä kertaa kertoa. Kai sen, että mulla menee ihan hyvin? No, arki on lähtenyt rullaamaan aika hyvin, oon purkanut jo parit muuttolaatikot ja arki menee pitkälti opetellessa ranskaa, treenatessa ja lukiessa.

Voi Rafaelia... (kuule tässä kohtaa erittäin syvä huokaus) Toivottavasti tuo tosta vähitellen. Mutta no, eiköhän se siitä ajan ja muun kanssa rauhoitu... Toivottavasti...

Ja siitä sisustuksesta: täällä ON vuodesohva (ja jos ei olisi, Rafael osaisi kyllä nukkua ihan normisohvallakin)!! Täällä taitaa olla kaikki tarpeellisin: makuuhuoneessa sänky, vaatekaapit, pieni kirjoituspöytä ja yöpöydät ja olohuoneessa vuodesohva, pari nojatuolia, sohvapöytä jne... Mut katsotaan sitä sit kun tuut (koska kai nyt kuka vaan näkee, et mun silmä sisustukseen on aika heikohko).

Hienoo, et sulla menee hyvin! Oothan muistanut levätä, nukkua, syödä tasaisesti jne? Miten joukkue voi? Onko tunnelma millainen? Millaista koululla on? Onko porukka taas ihan stressinä päättökokeiden takia? Toivottavasti kaikki on mennyt ihan hyvin.

Mulla on sua ihan kamala ikävä, kyllähän sä sen tiiät. Mulla on teitä kaikkia ihan kamala ikävä. Vie terveisiä Rafalle ja muullekin joukkueelle. Ja anteeks, jos kirje on vähän sekava, heräsin ihan äsken vasta ja pää on vähän sumuinen vielä.

Rakastan sua ainakin nääääääääin paljon <3

Rakkaudella

Will

ps. Felix pakotti laittamaan ton leikkeen tähän kirjeeseen, ole hyvä vaan.
Epäilen!
Aina, ikuisesti.
Todistan aina uudelleen,
Jokainen kerta toisensa jälkeen...
Loppumattomasti.
★ ★ ★ ★ ★ ★
Entinen luihuisen huispausjoukkueen lyöjäkapteeni ja johtajapoika, nykyinen huispaaja Kanadasta!
Lily West
Jäsen
Viestit: 13
Liittynyt: 3. Heinäkuuta 2018, 13:58

Re: Rakkautta mantereiden välillä

Viesti Kirjoittaja Lily West »

Lily lukee kirjettään vähän jännittyneenä, mutta Willin kirje tuo lohtua tähän huispausmyllerrykseen. Onhan lauantaina oleva ottelu kuitenkin ihan hiton tärkeä kaikille ja superitkin pitäisi suorittaa. Ja hitto kun on on vielä ikäväki tuota huispaustähteä. Lehtileikettä tyttö luki hymy huulillaan, Lily oli varma että Will kyllä pärjäisi.

27.4.2020

Hei Will!

Hyvä että sulla menee siellä hyvin, joko on paparazzit kimpussa? Sano terveisiä Felixille, että haluan lisää noita lehtileikkeitä jos tulee, kunhan ne liittyy suhun. (Tässä kohtaa on aloitettuja lauseenpätkiä, jotka on sutattu jokainen vuoronperään ja iso musta läiskä keskellä kirjettä)

Täällä menee... No, suoraan sanottuna ihan paskaa. Hävittiin lauantain huispausottelu, kiitos Elizan. Tai ihan sama, puuskupuhien joukkue on ollut hyvä koko vuoden, sitä ei käy kieltäminen. Harmittaa helvetisti, sillä tämä nyt oli mun viimeinen vuosi. Rafaelilla ja Elizalla ja kumppaneilla on vielä ensi vuosi mahdollista (Elizakin ehtii oppia kesän aikana pelaamaan). Rafael mua vähän säälittää, mutta älä sano sitä sille. Vettä satoi kaatamalla koko pelin ajan, Elizalla oli tosi hyvä lähtö ja hän huomasi siepin ekana. Puuskupuheilla oli jo siinä vaiheessa ylivoima, en tiedä lukeeko Beumanoir ja Ironwood toistensa ajatuksia mutta olen vähän kateellinen sille jahtaajaketjulle.

Tiedä sitten mitä kävi, mutta Isla nappasi siepin Elizalta. Ihan kuin Eliza olisi hyytynyt sinne. Ei kai siinä sitten, häviö tuli ja mestaruus meni. Nyt toivon, että korpinkynsi ottaisi turpiinsa seuraavassa ottelussa, en kestä nähdä Turnerin naamaa.

....Okei, ehkä mä kerron kuitenkin sulle. Rafael juoruaa kuitenkin. Mut... Meillä oli pieni välienselvittely. Maistan vieläkin mullan suussani. Jerry paransi mun mustan silmän, mutta haluan nähdä Elizaa mahdollisimman vähän. Ihan pikkujuttu, oikeesti. Ja olen kunnossa, mä nyt selviän tämmösestä.

Superit lähestyy, joten olen panostanut nyt niihin. Nyt kun ei tarvitse jatkuvasti treenatakaan, niin aikaa on jäänyt opiskelulle paljon enemmän. Ei sillä, ihan hyvässä vaiheessa mulla on. Haluaisin suojeliuksen oppia kunnolla, oon saanut aineettoman kyllä, mutta aineellista vielä ei ole tullut. En tiedä miten saisin sen tai mitä muistoa käyttäisin, vai voinko edes saada sitä vielä. En tiedä stressaako muut päättökokeista, en ole hirveämmin kiinnittänyt huomiota kun kuljen lähinnä luokkien ja tuvan väliä. Niin ja käyn syömässä aina kun ruokaa on tarjolla. Voisin alkaa treenaamaan nyrkkeilyä, tarvitsisin vielä enemmän lyöntivoimaa. Saatoin muuten huitasta Rafaeliakin kun se tuli sotkeentuu mun ja Elizan väliin.

Oikeesti Will, me oltais tarvittu sua. Ja mä olen ainoa joka myöntää sen ääneen, en tosin joukkuekavereille, mut sulle <3 Rafael on hyvä tuleva kapteeni, mutta niillä on Elizan kans joku ihme... juttu. En edes tiedä mikä. Eikä varmaan kukaan tiedä, mutta Eliza on kuin seipään niellyt ja jotain ja mitä Korpparikaaoksesta on pääteltävä... No, niin.

Kamala ikävä sua jälleen kerran, mutta mieti, ei enää kauan niin nähdään. Olen iloinen kun pääsen täältä pois, alkaa hermot pikkuhiljaa olla kireänä ja ihan lopussa. Se, joka uskaltaa tulla sanomaan lisää poikkipuolisia sanoja, en vastaa seurauksista. Tiedän onneksi, että sulle voi kertoa kaiken <3

Mä kerron Rafaelille terkkuja sulta. Ja näytän lehtileikettäkin. Huomasit varmaan, kun laitoin oheen taas uusimman Korpparikaaoksen, musta tuntuu että voit seurailla meidän edesottamuksia tuota kautta, vaikkakin se onkin kärjistävä lehti.

Rakastan sua <3

Lily



Kirjettä lähtee viemään joku koulun pöllöparoista, kun Lily jää hoitamaan omaa pientä pöllöparkaansa. Kirjeen oheen on rullattu https://korpparikaaos.home.blog/ Ja täysi selostus luihuisten tekemisistä.

//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
Viestiketju Lukittu