Jos metsään haluat mennä nyt...

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Aurelia Carrow
Lahna
Viestit: 975
Liittynyt: 30. Toukokuuta 2018, 19:54
Ammatti: Opettajaharjottelija

Re: Jos metsään haluat mennä nyt...

Viesti Kirjoittaja Aurelia Carrow »

Aurelialle iski pieni epäilys. Hän ei nimittäin ollut enää satavarma että onko suunta oikea. Hän kuitenkin luotti vaistoihinsa (niihin olemattomiin), ja kulki erittäin päättäväisesti oikeaksi luulemaansa suuntaan. Oppilaiden ei saisi antaa luulla että hän oli epävarma, olihan hän uusi eikä saisi muuten koskaan MITÄÄN kunnioitusta oppilailta. Muut opettajat nauraisi vielä hänet pihalle.

"Kärpässienet tietävät kaikki myrkyllisiksi..." Aurelia totesi ja virnisti melkein-poikaystävälle. Onneksi he eivät sentään Abbyn kanssa syöneet kärpässieniä, nyt saisi hävetä. "Mutta voikukanlehdet on joo jopa ihan hyviä salaatissa... " Aurelia jatkoi ja katsoi ympärilleen. "Kuitenkin, luonnosta löytyy paljon villimarjoja, mustikkaa esimerkiksi. Ja metsämansikoita... Monia juuria pystyy kai syömään, mutta en ole henkilökohtaisesti kokeillut" Kacey olisi varmasti ylpeä tästä Aurelian tietämyksestä ja varmasti kertoisi lisää syötävistä juurista.

"Tämä reitti ei ole kai kovin pitkä, siellä on loppu päässä sitten laavu ja mulla on jotain ruoakaakin mukana, mutta voitaisiin poimia just vaikka metsämansikoita tai mustikoita... Tai mitä nyt marjoja löytyykäään" Aurelia vilkaisi tenavalaumaa, toivoen ensin että pääsisivät edes perille.

//Roolipelipisteet palkittu tähän saakka. -Caine
Vakituinen ja varma tuliviskinjuontiseura, joka samalla hurmaa niin varatut kuin sinkutkin.

Jos pidät minusta lupaat poimia minulle kaikki tuikkivat tähdet tummalta taivaankannelta. Jos pidät minusta oikein paljon lupaat noutaa minulle hopeisen kuun taivaalta. Mutta jos rakastat minua et tee turhia lupauksia. – Nyyti
Viestiketju Lukittu