Sebastian Madison

Postaathan hahmoesittelysi tänne sen jälkeen, kun hahmosi on hyväksytty koulun jäseneksi!

Valvojat: Sebastian Madison, Tylypahkamafia

Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 957
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Sebastian Madison

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Nimi: Sebastian (Brandon) Madison
Ikä: 18
Syntymäaika: 15.6
Sukupuoli: Mies

Asema: Oppilas
Luokka: 7
Tupa: Rohkelikko

Ulkonäkö: Sebastian on pitkä ja harteikas poika. Poika on 185 senttiä pitkä. Hänen punertavat hiuksensa on leikelty "surffari-tyyliin" sopiviksi. Hiukset ovat siis suht pitkät ja aina hiukan pörrössä. Tyyli saa Sebastianin hiukset näyttämään paksummilta kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Sebastian leikkaa itse hiuksensa tasaisin väliajoin. Hän ei halua hiuksiaan liian pitkiksi edestä, jos vaikka hän pääsisi surffaamaan. Märkinä hiukset tippuvat ikävästi pojan kasvojen eteen, jonka takia hänen täytyy pitää huolta hiuksistaan. Parturissa käyminen on hänen mielestä rahan tuhlausta, jonka takia hän on itse opetellut leikkaaman hiuksensa.
Myös vaatetyyliltään Sebastiania sanotaan "surffari-pojaksi". Jos vain sää sallii, hän pukeutuu hihattomaan paitaan ja sortseihin. Shortsit ovat yleensä mustat tai valkoiset kun taas paidat värikkäämpiä. Paidoissa on yleensä jokin erittäin nerokas teksti monella värillä kirjoitettuna. Ranteessa on kuitenkin langasta punottuja koruja puki poika mitä tahansa päälleen. Kultaisia ketjujakin hän käyttää melko usein vapaa-ajallaan. Koulupuvunkin kanssa Sebastian saattaisi niitä käyttää, jos kravatti ei kuuluisi koulupukuun.
Voisi kuvitella, että Sebastian käyttäisi koulupukuaan jotenkin normaalia rennommin, mutta näin ei ole. Sebastian tarvitsee lukulaseja, joten koulupukuaan hän pitää siististi juuri kuten pitää. Sebastianin mielestä hän näyttää fiksummalta koulupuku kiltisti kauniisti päällä ja lasit päässä. Hänestä hän näyttää joltain kiusatulta nörttiparalta koulupuku löysästi päällä ja lasit päässä.

Luonne: Sebastian on rento. Hän ei liiemmin välitä mitä muut ajattelevat hänestä. Sebastian yrittää olla kaikkien kaveri. Hän itse ei vihaa ketään, vaikka jotkut ottavat häntä joskus päähän. Sebastian ei kuitenkaan näytä ärsytystään vaan koettaa livahtaa paikalta. Yleensä viimeistään seuraavana aamuna aiemmin ärsyttänyt henkilä ei ole enää ärsyttävä.
Sebastian on helppo suostutella tekemään kaikkea enemmän tai vähemmän hölmöä. Hän osallistui entisessä koulussaan koulun huutosakin toimintaan oheistuotteiden myyjänä, ihan vain sen takia, että hänen ystävänsä käski. Sebastian pitää siitä, että on jotain tekemistä ja usein pyöriikin kavereiden kanssa jossain. Jos ei aalloilla, usein ostoskeskuksilla.
Sebastian on aina saanut mitä haluaa töitä tekemättä. Se ei kuitenkaan ole tehnyt pojasta täysin snobia. Hiukan laiska Sebastian kyllä on, siitä ei päästä yli eikä ympäri. Koulun lisäksi hän ei tee mitään mikä muistuttaa vähänkin jotain työtä - oman vapaa-aikansa hän haluaa käyttää rentoutumiseen ja hauskanpitoon.

Historia: Sebastian syntyi kesällä, muutamaa minuuttia ennen siskoaan. Sebastianin siskon lisäksi perheessä ei ole ollut muita lapsia, joten suhteellisen rikkaat vanhemmat ovat paaponeet sisaruksia tavaroilla. Sebastian on kuitenkin pyrkinyt siihen, ettei pyydä liikaa mitään. Pienestä pitäen Sebastianin rakkaus on ollut rannat ja lähinnä surffilautoja ja uimashotseja poika onkin ollut pyytelemässä vanhemmiltaan.
Sebastianin on täysverinen velho. Pienenä hän kuitenkin kävi ystäviensä kanssa samaa koulua, kunnes vaihtoi velhokouluun. Sebastian mankui, että pääsisi ystäviensä kanssa edes muutamaksi vuodeksi samaan kouluun. Ystävät ovat olleet kuitenkin Sebastianille yksi tärkeimpiä asioita ikinä ja poika piti erittäin epäreiluna faktaa, että ystävät saivat viettää yhdessä aikaa ilman Sebastiania koulussa.
Viimeksi muokannut Sebastian Madison, 25. Huhtikuuta 2017, 15:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Avatar
Sebastian Madison
Ylläpidon kätyri
Viestit: 957
Liittynyt: 27. Joulukuuta 2013, 11:00
Tupa: Rohkelikko

Re: Sebastian Madison

Viesti Kirjoittaja Sebastian Madison »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi?
Sebastian Brandon Madison
2. Missä ja milloin synnyit?
15.6, Amerikka
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi?
-
4. Onko sinulla sisaruksia?
Kyllä, kaksoissisko Samantha
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa?
Tällä hetkellä asun AMissä, pienessä huoneessa joka on varmasti ollut aikanaan siivouskoppi. Sitä ennen minulla oli kesäasunto Kaliforniassa. Asuin siellä osaksi yksin ja osaksi Samanthan kanssa.
6. Minkä maan kansalainen olet?
Englannin

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet?
185cm
8. Kuinka paljon painat?
89kg
9. Millainen on ruumiinrakenteesi?
Sopusuhtainen. Lihaksia löytyy, muttei liiaksi.
10. Mikä on ihonvärisi?
Olisin varmasti vaaleampi, jos en viettäisi aikaa ulkona. Pieni rusketus on jatkuvasti päällä.
11. Mikä on hiustesi väri?
Punertava
12. Mikä on silmiesi väri?
Vihreän ja ruskean sekoitusta. Riippuu valosta.
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät?
Joskus kasvoille tulee pisamia.
14. Millaisia vaatteita käytät?
Rentoja jästivaatteita. Kesäisin kuljen jatkuvasti uimashortsit päällä. Hienommissa tilaisuuksissa tai kun haluan näyttää ihmiseltä, käytän siistejä vaatteita. Suorat housut ja kauluspaita ovat kova juttu. Silmälasit kuuluvat myös silloin asukokonaisuuteeni.
15. Käytätkö meikkiä?
En
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä?
Kyllä, minulla on lukulasit.
17. Sairastutko helposti?
Harvemmin. Raitis ilma tekee hyvää!
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia?
Ei ole.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen?
Oikeakätinen.
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein?
Ei minulla sellaisia ole. Ainakaan kukaan ei ole huomauttanut.
21. Mitä sinulla on taskuissasi?
Pari hassua kolikkoa ja jos tasku on tarpeeksi syvä niin kampa.
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja?
Hmm.. rypistelen ainakin kulmiani usein. Huomasin sen vasta kun otsaani alkoi tulla ryppyjä. :( Täytyisi yrittää päästä siitä eroon!

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi?
Herään, lenkille, aamiainen ja hommiin. Illalla on vapaampaa, mutta pari viimeistä vuotta olen yrittänyt opiskella ahkerasti.
24. Mitä teet rentoutuaksesi?
Menen rannalle katsomaan muiden surffausta. Jos se ei ole mahdollista niin haaveilen surffaamisesta.
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut?
Lähimmällä pöydällä
26. Millaista kirjallisuutta luet?
-
27. Millaisesta musiikista pidät?
Kaikki mikä tulee radiosta käy. En niinkään välitä musiikista. Yleensä menen muiden maun mukaan.
28. Pidätkö matkustamisesta?
Kyllä, jos matkustaminen tapahtuu lämpimään paikkaan. Kylmiin paikkoihin en menisi ilman hyvää syytä.
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten?
Surffaus on ykkösharrastukseni. Jos se ei ole mahdollista, treenaan muuten vain lenkkeilemällä ja milloin mitäkin lihaksia harjoitellen. Jooga oli myös hauskaa, sitä täytyisi harrastaa useammin.
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"?
-
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)?
-
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi?
-
33. Siivoatko usein?
Siivoan välillä. En ole siisteysfriikki, mutta siivoan ennen kuin huoneeni / asuntoni on kaaos.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki?
Olen mukiinmenevä kokki. Laitan itse perusruokaa. Smoothieiden teki on bravuurini!
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä?
Ei
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi?
Kyllä. Minulla on tietyt paikat tietyille esineille.
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä?
Käytän seinäkalenteria. Siihen on hyvä merkata deadlinet, jotta osaan suunnitella tekemiseni sen mukaan. Seinäkalenteri on yleensä sänkyni vieressä, jotta näkisin sen heti.
Sebastian Madison || Yliopisto || Moderaattori
Vastaa Viestiin