Amanda Bringham

Eronneiden, valmistuneiden tai muuten AM:ista poistuneiden hahmojen hahmoesittelyt

Valvoja: Tylypahkamafia

Avatar
Amanda Bringham
Aloittelija
Viestit: 5
Liittynyt: 27. Lokakuuta 2015, 23:03
Tupa: Luihuinen

Amanda Bringham

Viesti Kirjoittaja Amanda Bringham »

Amanda Bringham
s. 16.06.2000, 16v.
kuudesluokkalainen

Taikasauva: pähkinäpuuta, 10 tuumaa, lohikäärmeen suomuja
Lempiaineet: loitsut, huispaus
Pelaa jahtaajana Luihuisen huispausjoukkueessa

Ulkonäkö:
Amandalla on keskipitkät, platinanvaaleat hiukset, jotka kaartuvat luonnostaan loiville laineille. Silmät ovat kirkkaan vaaleansiniset, kasvot sirot ja symmetriset. Amanda on luonnostaan kaunis, eikä siksi tuhlaa turhaan aikaa vaivalloiseen meikkaamiseen, vaan tyytyy ainoastaan käyttämään ajoittain ripsiväriä ja kulmäkynää, sillä kulmat hänellä on niin vaaleat, että niitä hädin tuskin huomaa.

Vaikka Amanda keskittyy muodin sijasta ennemmin huispaukseen, ei tyttö silti pue päälleen ihan mitä tahansa rättejä. Onhan hän sentään Bringham ja kaikki Amandan vaatekaapista löytyvät partikkelit ovat laadukkaita ja toinen toistaan arvokkaampia vaatteita. Hoikan naisen päällä ne kaikki sattuvat näyttämään hyvältä, valitsipa Amanda sitten minkä asun tahansa.

Luonne:
Amanda on luonteeltaan erittäin vilkas ja sosiaalinen nuori nainen, joka elää jatkuvasti pilke silmäkulmassa. Amandan on erittäin helppo tutustua uusiin ihmisiin, eikä pelkää liittyä mukaan keskusteluun, vaikkei tuntisikaan ketään porukasta. Uteliaan luonteensa vuoksi Amanda on usein tunkemassa nenäänsä asioihin, jotka eivät kuulu tälle tippaakaan, ja punoo mielellään juonia muiden kanssa kenen tahansa kiusaksi, etenkin jos juonen kohde sattuu olemaan Rohkelikko.

Ystävilleen Amanda on erittäin lojaali ja puolustaa näitä tilanteessa kuin tilanteessa, joskus vähän kyseenalaisinkin keinoin. Nainen ei suutu kovinkaan helposti, vaan luovii riitatilanteiden läpi ennemmin huumorin avulla.

Koulu ja läksyjen tekeminen ei Amandaa juuri kiinnosta, ja kouluaineista kiinnostaa lähinnä loitsut ja nekin vain silloin, jos niistä on Amandalle jotain todellista hyötyä. Sen sijaan kaikki vauhdikas ja vaarallinen on Amandan mielestä erittäin mielenkiintoinen, etenkin jos siihen liittyy kaaoksen aiheuttamista. Tyttö on nopea ja ketterä ja harrastaakin mielellään esimerkiksi puissa kiipeilyä tai linnan portaikossa vaarallisesti hyppimistä. Myös huispaus on luonnollisesti yksi Amandan suosikkilajeista, ja hän pelaakin sitä mieluiten jahtaajana.

Taustaa:
Amanda on puhdasverisestä, arvostetusta ja varakkaasta Bringhamin suvusta. Amandan isä Gary Bringham sattuu olemaan Philip Bringmain veli, ja näin ollen Amanda on jo Tylypahka AM:ista valmistuneen Darian Bringhamin serkku. Darian ja Amanda ovat kohtalaisen hyvissä väleissä, vaikka Darian ajoittain paheksuukin Amandan huoletonta käytöstä.

Amanda opiskeli neljä ensimmäistä vuotta arvostetussa velhokoulussa Pohjois-Englannissa, mutta vietettyään epäsoveliaasti aikaa erään jästisyntyisen velhon kanssa lukuisista kielloista huolimatta, päätettiin hänet lähettää hieman huonomaineisempaan, lähes vararikon partaalla olevaan kouluun, Tylypahka AM:iin.

Kuva
Avatar
Amanda Bringham
Aloittelija
Viestit: 5
Liittynyt: 27. Lokakuuta 2015, 23:03
Tupa: Luihuinen

Re: Amanda Bringham

Viesti Kirjoittaja Amanda Bringham »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Amanda Sofia Bringham
2. Missä ja milloin synnyit? 16.06.2000, Lontoossa
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? Gary ja Amalie Bringham
4. Onko sinulla sisaruksia? Isoveli, josta vanhempani tuntuvat pitävän minua enemmän. Se voi johtua siitä, että hän on menestynyt opinnoissaan minua paremmin, eikä häntä lähetetty huonompaan kouluun...
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Asun perheeni kanssa keskikokoisessa kartanossa Birminghamissa.
6. Minkä maan kansalainen olet? Olen Britannian kansalainen

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? Olen 165cm, mutta haluaisin olla hieman pidempi
8. Kuinka paljon painat? 55kg
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? Olen hoikka ja enkä mikään maailman kurvikkain, mutta ainakin monen mielestä kaunis.
10. Mikä on ihonvärisi? Vaalea, hyvin vaalea. Kesällä saatan hivenen ruskettua.
11. Mikä on hiustesi väri? Platinanvaalea
12. Mikä on silmiesi väri? Vaaleansininen
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? Ei ole. Tatuoinnin ehkä haluaisin, mutta vanhempani eivät ikinä hyväksyisi sellaista, enkä halua tulla ihan vielä potkituksi pois kotoani.
14. Millaisia vaatteita käytät? Pääosin merkkivaatteita, mutta en tuhlaa juurikaan aikaa miettiäkseni mitä puen päälleni. En usein myöskään osta omia vaatteitani. Saatan joskus pukeutua hyvinkin tyylikkäästi, jos Darian on innostunut stailaamaan minut.
15. Käytätkö meikkiä? Hieman ripsiväriä ja kulmakynää, jotten näyttäisi siltä, ettei minulla olisi lainkaan kulmia.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? En käytä, näen onneksi aivan loistavasti muutenkin.
17. Sairastutko helposti? En erityisen helposti. Joskus syksyisin flunssaan, jos olen ulkoilut liian vähissä vaatteissa.
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? Olen lievästi allerginen pähkinöille, mutta syön niitä usein silti. Saan niistä ihottumaan käsiini.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? Oikeakätinen
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein? "Et uskalla..." Olen melko innokas yllyttämään muita typeriinkin asioihin...
21. Mitä sinulla on taskuissasi? Taikasauva, ponnari, hieman rahaa. En yleensä kanniskele koko omaisuuttani mukanani.
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja?

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Herääminen mahdollisimman myöhään, en pidä aikaisista aamuista. Syön joka aamu aamiaisen, sillä en voi tehdä mitään nälkäisenä. Tämän jälkeen yleensä on oppitunteja, joiden jälkeen vietän aikaa kavereiden kanssa. Läksytkö? Tekeekö joku niitä?
24. Mitä teet rentoutuaksesi? Menen ulkoilemaan, esimerkiksi kävelemään metsään tai uimaan rannalle.
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut? Koruja en juuri omistakaan, mutta taikasauva on yleensä lähellä sänkyä, mahdollisesti lattialla tai eilisten housujen taskussa.
26. Millaista kirjallisuutta luet? En lue kirjoja, ellei ole aivan pakko.
27. Millaisesta musiikista pidät? Kaikenlaisesta, mutta eniten kaikesta rytmikkäästä ja nopeatempoisesta, rockista ja popista.
28. Pidätkö matkustamisesta? Pidän. Haluaisin matkustaa jonnekin eksoottiseen, kuten Etelä-Amerikkaan.
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Harrastan huispausta. En oikeastaan muuta.
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? Melko harvaan asuttua, lähistöllä asuu muutenkin vain hyvätuloisia velhoperheitä.
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Kartano. Ei missään nimessä niin valtaisa, kuin Bringhamien linna, mutta ihan tarpeeksi suuri piileskelyynkin.
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? Kyllä omistavat. Varmaan vasta kun olen valmistunut, alan harkita muuttoa omilleni.
33. Siivoatko usein? En tosiaankaan. Meillä ei tarvitse siivota itse, sitä varten ovat kotitontut.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? Myöskään tätä meillä ei tarvitse tehdä, enkä osaa ollenkaan laittaa ruokaa. Sen sijaan pidän kyllä ruoasta, ja käynkin usein kotona hakemassa keittiöstä ruokaa.
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Ei ole, mutta haluaisin kissan.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Oma huoneeni on niin sekasortoinen, että tavarat hukkuvat väkisinkin. Onneksi on kutsuloitsu!
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? Ainut omistamani kalenteri on omassa päässäni, ja se toimii välillä erittäin huonosti.
Vastaa Viestiin