Mariel Chardon

Eronneiden, valmistuneiden tai muuten AM:ista poistuneiden hahmojen hahmoesittelyt

Valvoja: Tylypahkamafia

Mariel Chardon
Uusi jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 21. Helmikuuta 2017, 18:08
Tupa: Puuskupuh

Mariel Chardon

Viesti Kirjoittaja Mariel Chardon »

Mariel Chardon
koko nimi: Mariel Noelle Chardon
s. 08.09.2003, 13v.
kolmasluokkalainen

Ulkonäkö:
Mariel on lyhyt ja siro tyttö, jolla on vaaleat, hieman olkapäiden yli ulottuvat hiukset, jotka kaartuvat kevyesti laineille. Siniset silmät saavat Marielin näyttämään klassisen kauniilta suloisine kasvoineen, joissa on havaittavissa vielä hieman lapsen pyöreyttä. Tyttö on vasta 140cm, mutta hänen oletetaan kasvavan noin 155cm pitkäksi. Marielin pukeutumistyyli on melko hillitty ja huomaamaton, yleensä neutraaleja värejä kuten valkoista, harmaata ja beigeä.

Marielin vanhemmat ovat ranskalaisia ja hän on syntynyt itsekin Ranskassa, mutta perhe muutti Etelä-Englantiin kun Mariel oli kaksi vuotias. Mariel puhuu sujuvaa englantia, mutta kotona heillä on tapana puhua ranskaa. Marielilla on viisivuotias pikkuveli André, sekä aikuinen, jo kotoa pois muuttanut isosisko Louane.

Luonne:
Jostain valtavien kirjapinojen ja lukemattomien pergamenttiliuskojen keskeltä voi löytää nuoren tytön, joka tuskainen ilme kasvoillaan yrittää oppia kaiken kapoista ja punalakeista. Tyttö on nimeltään Mariel, ja hänellä on kunnianhimoiset tavoitteet suoriutua koulusta parhain mahdollisin arvosanoin. Mariel haluaisi oppia kaiken, ja käyttääkin suuren osan vapaa-ajastaan opiskeluun milloin kirjastossa, milloin oleskeluhuoneessa. Mariel ottaa myös koulunkäynnin todella vakavasti, ja yksienkin läksyjen unohtuminen saa hänet lähes itkun partaalle. Valitettavasti suuri into opiskella ei tarkoita sitä, että Mariel olisi uskomattoman viisas ja taitava. Pienen tytön päähän ei tunnu ponnisteluista huolimatta upota kaikki tieto, ja Mariel on kaikesta pänttäämisestään huolimatta vain keskitasoinen oppilas. Myöskään loitsiminen ei ole tytön vahvuus, ja etenkään kaksintaisteluissa Mariel ei oikein pärjää.

Mariel on luonteeltaan hyvin ujo ja pyrkii mahdollisuuksien mukaan välttelemään huomion keskipisteenä olemista. Hän tulee silti toimeen ihmisten kanssa, vaikka ei olekaan porukassa se kaikkein puheliain. Mariel on kaikille ystävällinen ja mukavaa seuraa, kunhan vain pääsee yli ujoudestaan. Mariel on herkkä ja ottaa helposti kaiken kritiikin ja arvostelun totuutena. Tytöllä on myös tapana ymmärtää ihmisiä väärin, ja esimerkiksi sarkasmin erottaminen on Marielille erityisen vaikeaa.
Mariel Chardon
Uusi jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 21. Helmikuuta 2017, 18:08
Tupa: Puuskupuh

Re: Mariel Chardon

Viesti Kirjoittaja Mariel Chardon »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Mariel Noelle Chardon
2. Missä ja milloin synnyit? 08. syyskuuta 2003, Lyonissa
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? Vanhempani ovat Aurelie ja Gerald Chardon
4. Onko sinulla sisaruksia? Minulla on pikkuveli André ja isosisko Louane
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Asun vanhempieni ja veljeni kanssa Hastingsissa
6. Minkä maan kansalainen olet? Olen sekä Britannian että Ranskan kansalainen

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? Olen aika lyhyt, tällä hetkellä alle 150cm
8. Kuinka paljon painat? Olen myös melko kevyt ja painan noin 40kg
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? Hoikka ja siro
10. Mikä on ihonvärisi? Melko vaalea
11. Mikä on hiustesi väri? Vaalea, ei kuitenkaan ihan platinanvaalea
12. Mikä on silmiesi väri? Sininen
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? Ei ole
14. Millaisia vaatteita käytät? Käytän ihan tavallisia vaatteita, en kovin räikeitä tai muutenkaan erikoisia. En halua erottua joukosta. Yleensä käytän koulussa koulupukua.
15. Käytätkö meikkiä? En käytä meikkiä. Ehkä joskus vanhempana sitten.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? En kumpiakaan. Tosin minua eivät haittaa silmälasit, ne antavat usein fiksun vaikutelman.
17. Sairastutko helposti? En mitenkään erityisen helposti, mutta saan kyllä flunssan aina pari kertaa vuodessa.
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? Olen allerginen ampiaisten pistoille, ja saan niistä aina kamalaa turvotusta ja ihottumaa.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? Olen oikeakätinen
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein?
21. Mitä sinulla on taskuissasi? Lukujärjestys ja lista oppituntien läksyistä ja luettavista kappaleista. Merkitsen aina kaikki läksyt muistiin.
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja?

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Opiskelu rytmittää aika hyvin päiviäni, ja tuntien lisäksi teen ainakin pari tuntia joka päivä läksyjä, harjoittelen taikomista tai luen kirjoja. Menen yleensä aikaisin nukkumaan ja herään myös aikaisin.
24. Mitä teet rentoutuaksesi? Vietän aikaa kavereiden kanssa tai luen hyvää kirjaa.
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut?
26. Millaista kirjallisuutta luet? Kaikenlaista. Tietokirjoja, oppikirjoja, kaunokirjallisuutta, elämänkertoja, runoutta... Pidän valtavasti kirjoista ja uuden oppimisesta, joten kirjojen lukeminen on minulle tärkeää.
27. Millaisesta musiikista pidät? En hirveästi kuuntele musiikkia, mutta kaikki musiikki käy.
28. Pidätkö matkustamisesta? En ole juurikaan matkustellut Britannian ja Ranskan ulkopuolella, mutta haluaisin kyllä. Sitten, kun olen aikuinen aion matkustella enemmän.[/i]
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Myöskään urheilu ei kuulu suurimpiin mielenkiinnonkohteisiini, mutta uiminen on kesäisin ihan kivaa.
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? Se on ihan mukavaa aluetta mielestäni. Meiltä on lyhyt matka rantaan ja keskustaan, voisiko mikään siis olla paremmin?
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Talomme ei ole iso, mutta se on omakotitalo ja miellä on myös hieman pihaa.
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? Kyllä omistavat.
33. Siivoatko usein? Autan vanhempiani kotona paljon, joten siivottua tulee viikoittain aina kun olen kotona. Minusta siivoaminen on ihan mukavaa ja ajatukset tyhjentävää puuhaa.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? Meillä äiti laittaa yleensä ruokaa, sillä hän on paras kokki, jonka tiedän. Mutta autan kyllä silloin tällöin, jos apua tarvitaan.
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Meillä on kotona kaksi kissaa, mutta en saa ottaa niitä mukaan Tylypahkaan. Minulla tulee välillä kyllä ikävä kissojamme, onneksi lomilla pääsee kotiin silittelemään niitä.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Löydän kyllä, ellei André ole innostunut piilottelemaan niitä, kuten hänellä on joskus tapana. Silloin äti kyllä yleensä sanoo muutaman vihaisen sanan.
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? Käytän. Olen huomannut, että päivien aikatauluttaminen tehostaa opiskelua ja läksyjen palautuspäivien merkitseminen auttaa muistamaan tekemään ne. Vaikka teen läksyt kyllä mielelläni muutenkin niin pian kuin suinkin mahdollista.
Vastaa Viestiin