Adrian Holt

Eronneiden, valmistuneiden tai muuten AM:ista poistuneiden hahmojen hahmoesittelyt

Valvoja: Tylypahkamafia

Adrian Holt
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 13. Elokuuta 2015, 17:30
Ammatti: parantaja/joogaohjaaja

Adrian Holt

Viesti Kirjoittaja Adrian Holt »

Adrian Ethan Holt
mies, 28v.
12.07.1987
parantaja
joogaohjaaja


Ulkonäkö:
Adrian on ulkonäöltään hyvin huomiotaherättävä. Lähes kaksimetrinen mies on huolehtii erittäin hyvin kunnostaan, mikä kyllä näkyy, oli päällä kireä t-paita tai ei. Adrianilla on pitkät, lainehtivat vaaleanruskeat hiukset, jotka ovat joko nutturalla tai valtoimeinaan tyylikkäästi sekaisin. Lumoavansiniset silmät saavat kenet tahansa tuijottamaan niitä hieman liian pitkään, ja siististi trimmattu parransänki saa Adrianin näyttämään sopivasti miehekkäältä. Mies pukeutuu yleensä tavallisiin farkkuihin ja t-paitaan - silloin kuin paitaa ylipäätään viitsii käyttää.


Luonne:
Adrian on luonteeltaan lempeä ja rauhallinen. Mies pyrkii olemaan kohtelias kaikissa tilanteissa, vaikka vastapuoli ei häntä niin kovasti miellyttäisikään. Porukassa Adrian on puhelias ja huumorintajuinen, koettaen usein onneaan hieman ontuvilla puujalkavitseillään. Adrian on myös erittäin avulias ja välittävä, ja juuri siitä syystä mies päätyikin opiskelemaan parantajaksi. Sairaiden ja loukkaantuneiden parantaminen on Adrianin intohimo, ja potilaat hän hoitaa aina ammattimaisesti ja erityisellä huolellisuudella.

Yksi tärkeimmistä asioista Adrianille on kehon kunnossapito. Adrian harrastaakin lähes päivittäin lenkkeilyä, lihaskuntoharjoittelua joogaa, uintia, sekä erinäisiä muita liikuntamuotoja. Liikuntaa mies harrastaa mieluiten ulkona liikkuen, kauniita maisemia ihaillen. Mikäli Adrian on jostain syystä hermostunut, ärtynyt tai vihainen, luonnon rauha ja hiljaisuus saavat miehen taas hyvälle tuulelle.


Perhe:
Ardian on puoliverinen. Hänen jästi-isänsä on kotoisin Norjasta, mistä syystä Adrian puhuu englannin lisäksi myös sujuvaa norjaa.
Adrian Holt
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 13. Elokuuta 2015, 17:30
Ammatti: parantaja/joogaohjaaja

Re: Adrian Holt

Viesti Kirjoittaja Adrian Holt »

Perusasiat
1. Mikä on koko nimesi? Adrian Ethan Holt
2. Missä ja milloin synnyit? 12. heinäkuuta 1987, Durham
3. Ketkä ovat/olivat vanhempiasi? äitini on englantilainen Mary Holt (os. Beckham) ja isäni norjalainen Torstein Holt
4. Onko sinulla sisaruksia? Olen ainoa lapsi, mutta olen aina halunnut sisaruksia. Olemme serkkuni kanssa tosin hyvin läheisiä, ja hän on melkein kuin veljeni.
5. Missä asut nyt ja kenen kanssa? Asun tällä hetkellä lähellä Lontoota, mutta käyn usein myös Durhamissa lapsuudenkodissani, jossa vanhempani asuvat
6. Minkä maan kansalainen olet? Britannian kansalainen

Fyysinen olemus
7. Kuinka pitkä olet? Viimeisimmän mittauksen mukaan n. 197cm
8. Kuinka paljon painat? Se vaihtelee aika paljon kausittain sen mukaan, miten paljon treenaan, mutta noin 130kg
9. Millainen on ruumiinrakenteesi? Enimmäkseen lihasta, hyvin pieni rasvaprosentti
10. Mikä on ihonvärisi? Päivettyneen vaaleanruskea? Kesäisin rusketun melko paljon, talvisin hieman kalpeampi
11. Mikä on hiustesi väri? Vaaleanruskeat, kesällä vaalentuvat entisestään
12. Mikä on silmiesi väri? Siniset
13. Onko sinulla arpia, tatuointeja tai syntymämerkkejä? Miltä ne näyttävät? Tatuointeja tai syntymämerkkejä ei löydy, mutta toisessa nilkassa on melkein huomaamaton arpi, jonka sain kerran Etelän lomamatkalla pienen uintitapaturman tuloksena, kun hai tarrasi hampaillaan jalkaani. Onneksi jalka sentään on tallella.
14. Millaisia vaatteita käytät? Käytän mieluusti mukavia ja liikkumiseen soveltuvia vaatteita, sillä urheilen niin paljon. Jos täytyy pukeutua jotenkin formaalimmin, omistan toki vähän hienompiakin vaatteita, mutta käytän niitä melko harvoin. Useimmiten jalassani on collegehousut, shortsit tai joogahousut, paitana t-paita, pitkähihainen tai hihaton toppi, ja sen päällä mahdollisesti huppari tai tuulitakki. En juurikaan pukeudu kaapuihin, sillä ne ovat mielestäni erittäin epämukavia ja epäkäytännöllisiä urheilussa. Ainoastaan työskennellessäni sairaalasiivessä minulla on vaalea kaapu.
15. Käytätkö meikkiä? En käytä meikkiä, mutta huolehdin kyllä ihonhoidosta puhdistusainein ja kosteusvoitein. Samoin kiinnitän jonkin verran huomiota hiusten hoitoon, sillä pitkät hiukset ovat helposti latvoista kuivat ja ikävän näköiset.
16. Käytätkö silmälaseja tai piilolinssejä? Näköni on erinomainen (vielä), joten en tarvitse silmälaseja.
17. Sairastutko helposti? Ammattini myötä minulla on erinomaiset tiedot, miten ennaltaehkäistä sairastumista, ja työskennellessäni altistun usein bakteereille, joten vastustuskykyni on melko hyvä. Myös säännöllinen liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat avain hyvään vastustuskykyyn ja terveeseen elämään.
18. Onko sinulla allergioita, sairauksia tai muita fyysisiä heikkouksia? En ole allerginen tiettävästi millekään. Suvussani on äidin puolelta todettu syöpää, joten saattaa olla mahdollista, myös itse tulen joskus sairastumaan syöpään. Toivottavasti kuitenkin en.
19. Oletko vasen- vai oikeakätinen? Olen enimmäkseen vasenkätinen, mutta pystyn erinomaiseen tarkkuuteen myös oikealla kädelläni. Olen siis oikeastaan molempikätinen. Sauvakäteni on kuitenkin vasen.
20. Mitä sanoja tai fraaseja käytät usein? "Jooga ja meditaatio on avain tasapainoiseen elämään."
21. Mitä sinulla on taskuissasi? Taskuissani on aina ainakin särkylääkettä sekä adrenaliinipiikki yllättävän anafylaktisen reaktion varalle.
22. Onko sinulla mitään outoja/tunnistettavia mannerismeja tai tapoja?

Elämäntavat
23. Mitkä ovat normaalit päivärutiinisi? Herään joka aamu viiden tai kuuden aikaan ja teen ensimmäisenä aamulenkin, jonka jälkeen joogaan tai meditoin. Päiviini kuuluu muutenkin paljon urheilua, sekä tietenkin säännölliset ateriat (aamiainen, lounas, välipala, päivällinen, iltapala) ja riittävä uni. Menen yleensä aikaisin nukkumaan, sillä herään aikaisin.
24. Mitä teet rentoutuaksesi? Meditointi on suosikkirentoutumiskeinoni, mutta pidän myös musiikin kuuntelusta.
25. Missä säilytät taikasauvaasi/koruja/tmv., kun nukut? Yleensä yöpöydälläni
26. Millaista kirjallisuutta luet? Luen paljon lääketieteellistä kirjallisuutta niin velho- kuin jästimaailmastakin. Sen lisäksi erilaiset psykologiset opukset ovat kiinnostavia. Kaunokirjallisuudesta en juurikaan välitä.
27. Millaisesta musiikista pidät? Pidän country, blues ja jazz -musiikista.
28. Pidätkö matkustamisesta? Oikein paljon. Olen matkustellut jonkin verran, ja vietän paljon aikaa myös Norjassa, jossa omistan kesämökin.
29. Harrastatko urheilua? Mitä tai miten? Harrastan urheilua monessakin muodossa. Lenkkeilen ja joogaan lähes päivittäin, jonka lisäksi treenaan lihaskuntoa aktiivisesti. Myös uinti on yksi lempilajeistani. Nuorempana harrastin myös huispausta, mutta viimeiseen kymmeneen vuoteen en ole pelannut lainkaan.
30. Onko asuinseutusi "hyvää aluetta"? Asuntoni sijaitsee Lontoon lähellä, mutta hieman harvemmin asutulla alueella, jota voisi kutsua lähes maaseutumaiseksi. Ihan hyvää aluetta se kuitenkin on ja itse pidän sijainnista kovasti. Mahtavat lenkkimaisemat.
31. Minkä kokoinen asuntosi on (kartano/omakotitalo/vuokrakämppä/jne.)? Asuntoni on omakotitalo, joskaan ei kovin suuri sellainen. En koe tarvitsevani ihan valtavasti tilaa, sillä vietän kuitenkin suurimman osan ajastani jossain muualla, kuin sisällä talossani.
32. Omistatko/omistavatko vanhempasi asuntosi? Omistan oman asuntoni itse.
33. Siivoatko usein? Siivoan aina silloin tällöin, kun on sotkuista. Pidän siististä elämäntyylistä, joten vältän sotkua ylipäätään laittamalla tavarat aina käytön jälkeen omille paikoilleen.
34. Laitatko itse ruokaa? Oletko hyvä kokki? Laitan itse usein kotonani ruokaa, ja olen mielestäni ihan kohtalainen siinä. Tykkään kokeilla uusia reseptejä, ja ruokavalioni onkin melko terveellinen ja tarkkaan harkittu.
35. Onko sinulla lemmikkieläimiä? Ei ole. Pidän eläimistä kyllä, mutta en ole juurikaan kiinnostunut oman lemmikin hankkimisesta.
36. Löydätkö tarvitsemasi esineet kotoasi? Kuten aiemmin mainitsin, kotini on aina järjestyksessä ja kaikki tarvittava löytyy helposti ja nopeasti.
37. Käytätkö kalenteria, päiväkirjaa tmv.? Missä säilytät sitä? Kalenterini on yleensä työpöydälläni, ja se on täynnä merkintöjä. Kirjaan ylös myös kaiken tekemäni urheilun seuratakseni kehitystä.
Vastaa Viestiin